Hello Elly1234,
We've noticed that you've been posting similar complaints on our forum lately.
You are playing at Curacao licensed casinos where UK is restricted country as per their Terms and Conditions (Bronze Casino complaint: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/bronze-casino ), but these casinos are still accepting UK players. After you lost your money there, you decided to file a complaint here because they were accepting UK players without having UKGC licence.
You also posted a complaint about SpinUp Casino and requested from the casino to refund your deposits made in 2019 because they were accepting UK players without having UKGC license.
On LCB site UK players are restricted to play at Bronze Casino, SpinUp Casino and Riviera Play Casino.
Rivera Play Casino even has a warning on our site. You can check out their review page here:
https://lcb.org/casinos/riviera-play-casino
and read more about their predatory T&C's here:
https://lcb.org/news/predatory-t-c-at-riviera-play-casino
At the same time, you were writing on the forum regarding your gambling problems and you've mentioned that you signed up to Gamstop. Some of your accounts (Bronze Casino for example) have been closed after you advised them that you signed up to Gamstop last year in August.
Now, you're saying that you were playing at Riviera Play Casino few weeks ago.
If you have signed up to Gamstop, you shouldn't be playing at any casino. It seems that you are still playing at the casinos and spending time on gambling forums. When you lose your money, you complain how these casinos accept UK players without having UKGC licence.
Please note that you, as a player, also have to do your due diligence prior to making deposits at any casino. You need to check if the casino has UKGC licence and what's written in their Terms and Conditions.
We're sorry, but there's nothing more we can do to help you here. If you wish, you can try to file a complaint with their licensor - Curacao.
Ciao Elly1234,
Abbiamo notato che ultimamente hai pubblicato reclami simili sul nostro forum.
Stai giocando in casinò con licenza Curacao in cui il Regno Unito è un paese soggetto a restrizioni secondo i loro Termini e condizioni (reclamo sul casinò Bronze: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/bronze-casino), ma questi casinò accettano ancora giocatori del Regno Unito . Dopo aver perso i tuoi soldi lì, hai deciso di presentare un reclamo qui perché accettavano giocatori del Regno Unito senza avere la licenza UKGC.
Hai anche pubblicato un reclamo su SpinUp Casino e hai chiesto al casinò di rimborsare i tuoi depositi effettuati nel 2019 perché accettavano giocatori del Regno Unito senza licenza UKGC.
Sul sito LCB i giocatori del Regno Unito possono giocare solo al Bronze Casino, SpinUp Casino e Riviera Play Casino.
Rivera Play Casino ha anche un avviso sul nostro sito. Puoi controllare la loro pagina di recensione qui:
https://lcb.org/casinos/riviera-play-casino
e leggi di più sui loro termini e condizioni predatori qui:
https://lcb.org/news/predatory-tc-at-riviera-play-casino
Allo stesso tempo, stavi scrivendo sul forum riguardo ai tuoi problemi con il gioco d'azzardo e hai menzionato che ti sei iscritto a Gamstop. Alcuni dei tuoi conti (ad esempio Bronze Casino) sono stati chiusi dopo che li hai informati che ti sei iscritto a Gamstop lo scorso anno in agosto.
Ora, stai dicendo che stavi giocando al Riviera Play Casino qualche settimana fa.
Se sei iscritto a Gamstop, non dovresti giocare in nessun casinò. Sembra che tu stia ancora giocando nei casinò e trascorrendo il tempo sui forum di gioco d'azzardo. Quando perdi i tuoi soldi, ti lamenti del fatto che questi casinò accettano giocatori del Regno Unito senza avere la licenza UKGC.
Tieni presente che anche tu, come giocatore, devi fare la dovuta diligenza prima di effettuare depositi in qualsiasi casinò. Devi verificare se il casinò ha la licenza UKGC e cosa è scritto nei suoi Termini e Condizioni.
Siamo spiacenti, ma non possiamo fare altro per aiutarti. Se lo desideri, puoi provare a presentare un reclamo al loro concessore di licenza - Curacao.