This complaint is in regards ot Eurobets Casino.
I have made several deposits with this website with only 1 $500 withdrawal in over a year playing.. On August 16th 2024 I won $1,000 while playing. I submitted a payout request on that day. It is now almost 2 months later and I still have not received my payout.
The payout is still in "requested" status. Every time I reach out to chat I either get ignored or I get told "technical issues you'll get it soon," "I have to talk to my manager," "the finance team is processing it" or "you'll get it soon." Nothing has changed in 2 months and they still continue to advertise "instant withdrawals on bitcoin."
I have sent over 40 emails to their support and customer support emails. On Oct 2nd, I finally received a response from their support email saying they are processing the payout and I should receive it in 24-48 hours. Of course, after 48 hours I never received it. When I followed up via chat I talked to "christopher" who said they "have a lot of withdrawals to process and I'll receive it soon." I followed up via email on the 5th, 6th, and 7th (today) and the only response I received was from Grace (customer support) saying they're working on it but didn't give me any kind of timeline.
I have screenshots of the withdrawal still pending and all of the times that I was promised when I'd receive it.
This website is the biggest scam. Stay away.
Questo reclamo riguarda Eurobets Casino.
Ho effettuato diversi depositi con questo sito web con solo 1 prelievo di $ 500 in oltre un anno di gioco. Il 16 agosto 2024 ho vinto $ 1.000 giocando. Ho inviato una richiesta di pagamento quel giorno. Sono passati quasi 2 mesi e non ho ancora ricevuto il mio pagamento.
Il pagamento è ancora in stato "richiesto". Ogni volta che contatto la chat vengo ignorato o mi viene detto "problemi tecnici, lo riceverai presto", "devo parlare con il mio responsabile", "il team finanziario lo sta elaborando" o "lo riceverai presto". Non è cambiato nulla in 2 mesi e continuano a pubblicizzare "prelievi immediati su bitcoin".
Ho inviato oltre 40 e-mail alle loro e-mail di supporto e assistenza clienti. Il 2 ottobre, ho finalmente ricevuto una risposta dalla loro e-mail di supporto che diceva che stavano elaborando il pagamento e che avrei dovuto riceverlo entro 24-48 ore. Ovviamente, dopo 48 ore non l'ho mai ricevuto. Quando ho fatto un follow-up tramite chat, ho parlato con "christopher" che ha detto che "hanno molti prelievi da elaborare e lo riceverò presto". Ho fatto un follow-up tramite e-mail il 5, 6 e 7 (oggi) e l'unica risposta che ho ricevuto è stata da Grace (assistenza clienti) che diceva che ci stavano lavorando ma non mi ha dato alcun tipo di tempistica.
Ho degli screenshot del prelievo ancora in sospeso e di tutte le volte in cui mi era stato promesso quando l'avrei ricevuto.
Questo sito web è la truffa più grande. State alla larga.