Thomas Lermen <tommylermen@hotmail.de>
Sat 3/23/2019 8:25 AM
Gudar Casino; complaints@gaminglicences.com; certria@gaminglicences.com; rechtsanwalt@schneider.de
Dear all
On Wednesday I played on you casino Gudar Casino.
I activated a limit of betting per day over 1€ but it doesn’t work.
I contact Barbara from the support. In you terms you offer limits are working for protection of responsible gaming.
I tried to change the limit and activated 10€ per month. But this was also not working.
Aida informed me yesterday limits are changing after 72 hourers. First this is standing nowhere and the first limit wasn’t working.
Barbara wants to Figur out what’s the problem and she want to come back with a feedback to me- no answer until today
I closed the account for safety reason.
I informed the support I am addicted and I have a gambling problem and tried a lot to reopen the account.
At the end Aida aloude me to play again. But also on Friday the limit wasnt working even I actives this more then two days ago. I confirmed I take care of 100% responsibility but why about the technical issue because the limits are not working??? You are offering limits, even I take care of 100% responsibly this is not my part. You should take care of it.
I was able to bet yesterday and lose 800€ I was also able to deposit again even I informed the team to keep the account closed and they should keep the account closed because I am addicted.
No one cares.
I have all the chats condirmations and screenshots of the limits.
I expect the 800€ back what I posed today.
Thanks for you feedback.
Thomas Lermen
Sab 23/03/2019 08:25
Casinò Gudar; reclami@gaminglicences.com; certria@gaminglicences.com; rechtsanwalt@schneider.de
Carissimi
Mercoledì ho giocato al tuo casinò Gudar Casino.
Ho attivato un limite di scommesse giornaliere superiore a 1€ ma non funziona.
Contatto Barbara dal supporto. Nei tuoi termini, i limiti offerti funzionano per la tutela del gioco responsabile.
Ho provato a modificare il limite e ho attivato 10€ al mese. Ma anche questo non funzionava.
Aida mi ha informato ieri che i limiti cambieranno dopo 72 ore. Innanzitutto non si trova da nessuna parte e il primo limite non funzionava.
Barbara vuole capire qual è il problema e vuole tornare con un feedback per me: nessuna risposta fino ad oggi
Ho chiuso il conto per motivi di sicurezza.
Ho informato l'assistenza che sono dipendente e ho un problema con il gioco d'azzardo e ho provato in tutti i modi a riaprire il conto.
Alla fine Aida mi fa sentire ad alta voce per suonare di nuovo. Ma anche venerdì il limite non funzionava nemmeno io l'avevo attivato più di due giorni fa. Ho confermato di assumermi la responsabilità al 100%, ma perché il problema tecnico visto che i limiti non funzionano??? Stai offrendo dei limiti, anche io me ne prendo cura al 100% in modo responsabile, questa non è la mia parte. Dovresti prendertene cura.
Ieri ho potuto scommettere e perdere 800 €. Sono anche riuscito a depositare di nuovo anche se ho informato il team di tenere il conto chiuso e loro dovrebbero tenere il conto chiuso perché sono dipendente.
Non importa a nessuno.
Ho tutte le chat, le conferme e gli screenshot dei limiti.
Mi aspetto che gli 800€ restituiscano quello che ho posato oggi.
Grazie per il tuo feedback.