Dear Thomas,
I am very sorry that such situation has happened; however, after analysing the history of our communication, the Support Service employee suggested to perform the following refund procedure which you have agreed on: to charge up your balance in our casino as soon as possible. The employee asked you to create a payment request and specified that it would be processed immediately after creation. When you were registering at our casino, you agreed with the rules of the website, that all actions in your account perform at your own risk. At one time we have satisfied your refund request, the funds were returned to you. You clarified that you have gambling problems, but I have noticed your activity on this forum. You are addicted and continue to play. Perhaps you should ask for help. I can recommend such specialists to you:
GamCare is the leading recognized organization, which delivers consultations, advice and practical support in solving the problem of social consequences of gambling in Great Britain, you may visit at: www.gamcare.org.uk. Confidential hotline: 0845 6000 133.
Gamblers Anonymous is the community of men and women, who gathered in order to solve their own gambling problems and to help others to do the same. There are regional offices all over the world. Information about Gamblers Anonymous services at: www.gamblersanonymous.org.uk.
Gambling Therapy provides support and consults those who were adversely affected by gambling. Gambling therapy group members work both in Great Britain and abroad. The website at: www.gamblingtherapy.org.
Thanks for your understanding.
Sincerely yours,
Casino Columbus
Caro Thomas,
Mi dispiace molto che si sia verificata una situazione del genere; tuttavia, dopo aver analizzato la cronologia della nostra comunicazione, il dipendente del Servizio di supporto ha suggerito di eseguire la seguente procedura di rimborso che hai concordato: ricaricare il tuo saldo nel nostro casinò il prima possibile. Il dipendente ti ha chiesto di creare una richiesta di pagamento e ha specificato che sarebbe stata elaborata immediatamente dopo la creazione. Quando ti stavi registrando al nostro casinò, hai accettato le regole del sito web, secondo cui tutte le azioni nel tuo account vengono eseguite a tuo rischio e pericolo. Una volta soddisfatta la tua richiesta di rimborso, i fondi ti sono stati restituiti. Hai chiarito che hai problemi con il gioco d'azzardo, ma ho notato la tua attività su questo forum. Sei dipendente e continui a giocare. Forse dovresti chiedere aiuto. Posso consigliarti questi specialisti:
GamCare è la principale organizzazione riconosciuta che fornisce consulenze, consigli e supporto pratico per risolvere il problema delle conseguenze sociali del gioco d'azzardo in Gran Bretagna, potete visitare il sito: www.gamcare.org.uk. Numero verde riservato: 0845 6000 133.
Gamblers Anonymous è una comunità di uomini e donne che si riuniscono per risolvere i propri problemi di gioco e per aiutare gli altri a fare lo stesso. Ci sono uffici regionali in tutto il mondo. Informazioni sui servizi di Gamblers Anonymous su: www.gamblersanonymous.org.uk.
Gambling Therapy fornisce supporto e consulta coloro che sono stati colpiti negativamente dal gioco d'azzardo. I membri del gruppo di terapia del gioco d'azzardo lavorano sia in Gran Bretagna che all'estero. Il sito web all'indirizzo: www.gamblingtherapy.org.
Grazie per la tua comprensione.
Cordiali saluti,
Casinò Colombo