Some time in September I won a total of 9683 euros.
I emailed proof of ID, proof of bill and selfie with their email on background. But after a week no response from them. They said they will notify me but they did not. I tried emailing info@betcruise.com also Live Chat - Temporarily not available.
Then I saw this on my spam folder -
Our Security team has conducted an audit of your account. The audit concluded that your account intersects with other accounts which is a violation of the site rules. In lieu of this your account will stay banned and all your bets will be nullified. The remainder of your deposit will be transferred to you in accordance with the site terms and conditions.
Sincerely,
BetCruise Support
I have only one account at betcruise.com. I don't know why they said that.
I emailed them but they never responded back. I also message their casino rep here in klcb but did not reply.
A settembre ho vinto un totale di 9683 euro.
Ho inviato via e-mail un documento d'identità, una prova di fattura e un selfie con la loro e-mail in background. Ma dopo una settimana nessuna risposta da parte loro. Hanno detto che mi avviseranno ma non l'hanno fatto. Ho provato a inviare un'e-mail a info@betcruise.com anche tramite Live Chat: al momento non disponibile.
Poi ho visto questo nella mia cartella spam:
Il nostro team di sicurezza ha condotto un controllo del tuo account. L'audit ha concluso che il tuo account si interseca con altri account, il che costituisce una violazione delle regole del sito. Al contrario, il tuo account rimarrà bannato e tutte le tue scommesse verranno annullate. Il resto del deposito ti verrà trasferito in conformità con i termini e le condizioni del sito.
Cordiali saluti,
Supporto BetCruise
Ho un solo conto su betcruise.com. Non so perché l'hanno detto.
Ho mandato loro un'e-mail ma non hanno mai risposto. Ho anche inviato un messaggio al rappresentante del casinò qui su klcb ma non ho risposto.