Good day LCB,
I read the complaint guidelines and saw that there is no casino rep here at LCB for Raging Bull Casino.
I played with Raging Bull in the old days when they had Jason and were considered trustworthy.
I know that recently they have lost a lot of that good reputation.
However, they sent me a sort of "we miss you" no deposit bonus and I made the playthrough requirement and actually have a little more than the maximum 100 dollars withdrawable amount.
When I try to withdraw in the software the withdrawal function has not worked on innumerable attempts.
I have contacted customer support and they said their was no problem with my account and that I should try logging onto the web based casino rather than use the downloadable software.
Apparently they have divided Raging Bull into a dollars site and a US dollar site one is
ragingbullslots.com
The other is ragingbullcasino.com
I was told in a chat session that my account was okay and I could withdraw when logging into ragingbullslots.com
The problem is that somehow my browser always automatically redirects me to ragingbullcasino.com where my account does not exist or is not recognized.
I cannot in anyway figure out how to get to ragingbullslots.com
I have erased my cookies browsing history and tried three different browsers and the same thing happens anyway. When I type in ragingbullslots.com that gets changed automatically to ragingbullcasino.com in every instance. And Ragingbullcasino.com is where I cannot log in.
I also reinstalled the software and got the dollars version which does not recognize my username when I try to log in. I guess this download version is the equivalent of the ragingbullcasino.com web version.
I still have the other older version too and have just tried it today with the same result. When I click on withdraw I get a sort of swirling circle symbol that says wait and just twirls about endlessly.
I have had many email exchanges and live chats with customer service about the problem.
A casino rep who goes by Edgar V. has responded many times but has not helped me to solve the problem.
My username at the casino is oopa777
The hundred dollars would sure be nice to see in my skrill account.
I hope the casino is not acting in bad faith, but realize they are not as highly esteemed as they were in the golden days of the manager Jason.
Thanks in advance for any help you might give in order to solve this problem.
Buongiorno LCB,
Ho letto le linee guida per i reclami e ho visto che non esiste alcun rappresentante del casinò qui su LCB per Raging Bull Casino.
Ho giocato con i Raging Bull ai vecchi tempi, quando avevano Jason ed erano considerati affidabili.
So che recentemente hanno perso molta di quella buona reputazione.
Tuttavia, mi hanno inviato una sorta di bonus senza deposito "ci manchi" e ho soddisfatto i requisiti di gioco e in realtà ho poco più dell'importo massimo prelevabile di 100 dollari.
Quando provo a prelevare nel software, la funzione di prelievo non ha funzionato per innumerevoli tentativi.
Ho contattato l'assistenza clienti e mi hanno detto che non c'erano problemi con il mio account e che avrei dovuto provare ad accedere al casinò online invece di utilizzare il software scaricabile.
Apparentemente hanno diviso Raging Bull in un sito in dollari e uno in dollari USA
ragingbullslots.com
L'altro è ragingbullcasino.com
In una sessione di chat mi è stato detto che il mio account era a posto e che potevo ritirarmi quando accedevo a ragingbullslots.com
Il problema è che in qualche modo il mio browser mi reindirizza sempre automaticamente su ragingbullcasino.com dove il mio account non esiste o non viene riconosciuto.
Non riesco in alcun modo a capire come arrivare a ragingbullslots.com
Ho cancellato la cronologia di navigazione dei cookie e ho provato tre browser diversi e comunque succede la stessa cosa. Quando digito ragingbullslots.com, il messaggio viene cambiato automaticamente in ragingbullcasino.com in ogni caso. E su Ragingbullcasino.com non riesco ad accedere.
Ho anche reinstallato il software e ho ottenuto la versione in dollari che non riconosce il mio nome utente quando provo ad accedere. Immagino che questa versione scaricabile sia l'equivalente della versione web di ragingbullcasino.com.
Ho ancora anche l'altra versione precedente e l'ho provata proprio oggi con lo stesso risultato. Quando clicco su Ritira ottengo una sorta di simbolo circolare vorticoso che dice aspetta e gira all'infinito.
Ho avuto molti scambi di e-mail e chat dal vivo con il servizio clienti riguardo al problema.
Un rappresentante del casinò che si fa chiamare Edgar V. ha risposto molte volte ma non mi ha aiutato a risolvere il problema.
Il mio nome utente al casinò è oopa777
Sarebbe sicuramente bello vedere i cento dollari nel mio conto Skrill.
Spero che il casinò non agisca in malafede, ma mi rendo conto che non sono così stimati come lo erano ai tempi d'oro del manager Jason.
Grazie in anticipo per qualsiasi aiuto possiate dare per risolvere questo problema.