hi,
i have been reading and found lots of complaints about this casino, for some reason this website doesnt have the casino’s sister site True Blue on it.
anyway, I have withdrawals pending from Raging Bull, the first one has been approved and it’s just bullshit here on out, I get onto live support almost everyday to find out when it’s being sent and they keep telling me the same thing, they don’t have my bank details. I can’t even count how many times I’ve sent them.
now here’s the funny part, their sister site True Blue, has now sent me two withdrawals without as much hassle. No hassle on the first withdrawal and a small delay on the second. Now why can’t raging bull do the same thing?
i have now had enough and have contacted the gaming authority and will see what they say.
But I want to know what else I can do to get my money. I have a record of what’s owed and when approved plus screenshots of most conversations. It was approved a month ago and still not sent. Surely they have to answer to someone to be able to run a casino.
CIAO,
Ho letto e ho trovato molte lamentele su questo casinò, per qualche motivo su questo sito non è presente il sito gemello del casinò, True Blue.
comunque, ho dei prelievi in sospeso da Raging Bull , il primo è stato approvato e qui è solo una stronzata, accedo al supporto live quasi ogni giorno per sapere quando viene inviato e continuano a dirmi la stessa cosa, non lo fanno Non ho le mie coordinate bancarie. Non riesco nemmeno a contare quante volte li ho inviati.
ora ecco la parte divertente: il loro sito gemello True Blue, mi ha inviato due prelievi senza troppi problemi. Nessun problema al primo prelievo e un piccolo ritardo al secondo. Ora, perché il toro infuriato non può fare la stessa cosa?
ora ne ho avuto abbastanza e ho contattato l'autorità di gioco e vedrò cosa dicono.
Ma voglio sapere cos'altro posso fare per avere i miei soldi. Ho un registro di ciò che è dovuto e quando approvato, oltre agli screenshot della maggior parte delle conversazioni. È stato approvato un mese fa e non è ancora stato inviato. Sicuramente devono rispondere a qualcuno per poter gestire un casinò.