I have created for the first time an account and I used the 25 euro no deposit and deposited 1 euro. I won 150 euros.
I requested a withdrawal of 150 euros and I sent for my verification documents.
after 24 hours I am surprised by the casino an email informing me that my withdrawal was canceled and my account is closed :
Our systems have detected that multiple accounts have been created from your computer, your e-mail address or your personal data.
The terms and conditions of the Casino does not allow the creation of more than one real account for each family unit, personal computer or e-mail address. This is necessary to reduce exposure to losses from the casino online.
Therefore, following a breach of the Terms and Conditions of the Casino, your account has been closed permanently, your winnings are null and were confiscated.
RISOLTO - Quatro Casino annulla il mio prelievo e chiude il mio conto
- Iniziato da
- maiwen63
- Super Hero 2331
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- Iniziato da
- maiwen63
- at Aug 07, 15, 05:10:52 AM
- Super Hero 2331
- online
Originale Traduzione tradotto conHo creato per la prima volta un conto e ho utilizzato i 25 euro senza deposito e ho depositato 1 euro. Ho vinto 150 euro.
Ho richiesto un prelievo di 150 euro e ho inviato i miei documenti di verifica.
dopo 24 ore vengo sorpreso dal casinò con un'e-mail che mi informa che il mio prelievo è stato annullato e il mio conto è stato chiuso:
I nostri sistemi hanno rilevato che sono stati creati più account dal tuo computer, dal tuo indirizzo e-mail o dai tuoi dati personali.
I termini e le condizioni del Casinò non consentono la creazione di più di un conto reale per ogni nucleo familiare, personal computer o indirizzo di posta elettronica. Ciò è necessario per ridurre l'esposizione alle perdite del casinò online.
Pertanto, a seguito di una violazione dei Termini e Condizioni del Casinò, il tuo conto è stato chiuso definitivamente, le tue vincite sono nulle e sono state confiscate. -
- Risposta da
- edi.tanasescu
- at Aug 07, 15, 05:19:20 AM
- Sr. Member 417
- attività più recente 2 years fa
Ask a casino moderator to speak with them and request a prof about multiple accounts.If they don't provide evidence by your request then speak with ecogra and kahnawake gaming commission because they can help you.Pay attention,if you think that they have something on you don't do it because you won't solve anything.
Chiedi a un moderatore del casinò di parlare con loro e richiedi un professionista su più account. Se non forniscono prove in base alla tua richiesta, parla con ecogra e Kahnawake Gaming Commission perché possono aiutarti. Presta attenzione, se pensi che abbiano qualcosa su non farlo perché non risolverai nulla.
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 07, 15, 05:29:46 AM
- Super Hero 2331
- online
Thank you Edi Tanasescu, they have not provided evidence and I'm sure I have not created from my computer more than one account.
Grazie Edi Tanasescu, non hanno fornito prove e sono sicuro di non aver creato più di un account dal mio computer.
-
- Risposta da
- edi.tanasescu
- at Aug 07, 15, 05:39:59 AM
- Sr. Member 417
- attività più recente 2 years fa
Ok then go for it,I am sure if you are innocent the casino moderators and the gaming commisions will help you for sure.
Ok, allora provaci, sono sicuro che se sei innocente i moderatori del casinò e le commissioni di gioco ti aiuteranno sicuramente.
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 09, 15, 11:30:22 AM
- Super Hero 2331
- online
I contacted Live chat and ask to provide proof that I created several accounts or provide me the numbers of accounts that I created from my computer or my email address, but the officer refused and answers:
'I asked the supervisor, but unfortunately we are not able to provide you more information about this closure'.
I sent several emails to the casino to give me evidence or provide me the accounts created from my computer but I have not received a responseHo contattato la chat dal vivo e ho chiesto di fornire la prova che ho creato diversi account o di fornirmi i numeri di account che ho creato dal mio computer o dal mio indirizzo e-mail, ma l'ufficiale ha rifiutato e risponde:
"Ho chiesto al supervisore, ma purtroppo non siamo in grado di fornirvi maggiori informazioni su questa chiusura".
Ho inviato diverse email al casinò per darmi prova o fornirmi i conti creati dal mio computer ma non ho ricevuto risposta -
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 10, 15, 01:53:45 AM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
Hi darkwin
I have consulted with the risk management department and they have strong evidence regarding the duplicate accounts. They have no obligation to pass on any information.
If you are not happy with the casino's decision, you are welcome to contact eCogra.
CheersCiao Darkwin
Mi sono consultato con il dipartimento di gestione del rischio e hanno prove evidenti riguardo ai conti duplicati. Non hanno alcun obbligo di fornire alcuna informazione.
Se non sei soddisfatto della decisione del casinò, puoi contattare eCogra.
Saluti -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 10, 15, 05:12:06 AM
- Super Hero 2331
- online
Hi Renee!
I'm sure I have one account Quatro Casino, I never creates more than one account.
If I have other accounts why they do not want to provide at least one account numbers.
When a judge sentences a person is with evidence, and every accused has the right to be informed of the evidence.Ciao Renée!
Sono sicuro di avere un account Quatro Casino, non creo mai più di un account.
Se ho altri conti, perché non vogliono fornire almeno un numero di conto.
Quando un giudice condanna una persona ha delle prove e ogni imputato ha il diritto di essere informato delle prove.2.9/ 5
-
- Risposta da
- linastante
- at Aug 10, 15, 01:29:39 PM
- Hero Member 948
- attività più recente 4 anni fa
Maybe this casino belongs to a group and they don't allow to have multiple accounts for their FAMILY ? You know what I mean...what I find incredibly lame is that they do NOT provide any more information or evidence.
Forse questo casinò appartiene a un gruppo e non consente di avere più account per la propria FAMIGLIA? Sai cosa intendo... quello che trovo incredibilmente noioso è che NON forniscono ulteriori informazioni o prove.
-
- Risposta da
- pokergranni
- at Aug 10, 15, 06:21:41 PM
- Super Hero 1335
- attività più recente 1 anno fa
Hi darkwin
I have consulted with the risk management department and they have strong evidence regarding the duplicate accounts. They have no obligation to pass on any information.
If you are not happy with the casino's decision, you are welcome to contact eCogra.
Cheers
"No obligation to pass on any information" Well you could say this about any account, now couldn't you? I think this is just another way these crappy casino's change the T & C's to benefit them. I certainly won't be depositing or playing at this joint!
Ciao Darkwin
Mi sono consultato con il dipartimento di gestione del rischio e hanno prove evidenti riguardo ai conti duplicati. Non hanno alcun obbligo di fornire alcuna informazione.
Se non sei soddisfatto della decisione del casinò, puoi contattare eCogra.
Saluti
"Nessun obbligo di fornire alcuna informazione" Beh, potresti dire questo per qualsiasi account, no? Penso che questo sia solo un altro modo in cui questi casinò schifosi cambiano i T&C a loro vantaggio. Certamente non depositerò né giocherò in questo locale! -
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 10, 15, 06:53:37 PM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
Hi darkwin
I have consulted with the risk management department and they have strong evidence regarding the duplicate accounts. They have no obligation to pass on any information.
If you are not happy with the casino's decision, you are welcome to contact eCogra.
Cheers
"No obligation to pass on any information" Well you could say this about any account, now couldn't you? I think this is just another way these crappy casino's change the T & C's to benefit them. I certainly won't be depositing or playing at this joint!
The casino will provide evidence to eCogra. If the player is indeed correct and only has one account, eCogra will rule in his favour.
There is no rule against having an account at each individual casino. You cannot have more than one account at the SAME casino:
1.All promotions can only be claimed once per computer, mobile device, person, household, family, household address, email address, credit card number, IP address or shared computer environment such as a library, workplace, fraternity, university or school. Any winnings associated with a bonus being claimed more than once will be confiscated and the casino account locked.
As I said, the casino has strong evidence to prove this rule has been broken. Darkwin if you are confident that you did not break this rule, go to eCogra so they can see the evidence.
Internal security and fraud checking policies are confidential for a reason. If we told everyone how they were caught it would defeat the purpose of having them.
Ciao Darkwin
Mi sono consultato con il dipartimento di gestione del rischio e hanno prove evidenti riguardo ai conti duplicati. Non hanno alcun obbligo di fornire alcuna informazione.
Se non sei soddisfatto della decisione del casinò, puoi contattare eCogra.
Saluti
"Nessun obbligo di fornire alcuna informazione" Beh, potresti dire questo per qualsiasi account, no? Penso che questo sia solo un altro modo in cui questi casinò schifosi cambiano i T&C a loro vantaggio. Certamente non depositerò né giocherò in questo locale!
Il casinò fornirà prove a eCogra. Se il giocatore ha effettivamente ragione e ha un solo account, eCogra si pronuncerà a suo favore.
Non esiste una regola che vieti di avere un conto in ogni singolo casinò. Non puoi avere più di un conto nello STESSO casinò:
1.Tutte le promozioni possono essere richieste solo una volta per computer, dispositivo mobile, persona, nucleo familiare, indirizzo familiare, indirizzo e-mail, numero di carta di credito, indirizzo IP o ambiente informatico condiviso come una biblioteca, un luogo di lavoro, una confraternita, un'università o una scuola. Qualsiasi vincita associata ad un bonus richiesto più di una volta verrà confiscata e il conto del casinò verrà bloccato.
Come ho detto, il casinò dispone di prove evidenti per dimostrare che questa regola è stata infranta. Darkwin se sei sicuro di non aver infranto questa regola, vai su eCogra in modo che possano vedere le prove.
Le politiche di sicurezza interna e di controllo delle frodi sono riservate per un motivo. Se raccontassimo a tutti come sono stati catturati, verrebbe vanificato lo scopo di averli. -
- Risposta da
- mapluche
- at Aug 10, 15, 11:59:16 PM
- Super Hero 1644
- attività più recente 2 anni fa
Always casino rewards problems... I receive daily promotions for open accounts in his casinos. And i have evidencie in me home whit múltiples snails mails whit is .. And. If win they canceled the payments for open accounts in alls his casinos but why send. Daily is?
Sempre problemi con i premi dei casinò... Ricevo promozioni giornaliere per i conti aperti nei suoi casinò. E ho prove in me a casa con molteplici e-mail di lumache che sono .. E. Se vinci, annullano i pagamenti per i conti aperti in tutti i suoi casinò, ma perché inviarli. Ogni giorno è?
-
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 11, 15, 01:33:26 AM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
Always casino rewards problems... I receive daily promotions for open accounts in his casinos. And i have evidencie in me home whit múltiples snails mails whit is .. And. If win they canceled the payments for open accounts in alls his casinos but why send. Daily is?
If you could forward the spam to me at Renee@RewardsAffiliates.com I will be happy to take care of it. If it doesn't have your account number on it, it is from a third party like an affiliate, not Casino Rewards.
Thanks.
Sempre problemi con i premi dei casinò... Ricevo promozioni giornaliere per i conti aperti nei suoi casinò. E ho prove in me a casa con molteplici e-mail di lumache che sono .. E. Se vinci, annullano i pagamenti per i conti aperti in tutti i suoi casinò, ma perché inviarli. Ogni giorno è?
Se potessi inoltrarmi lo spam a Renee@RewardsAffiliates.com sarò felice di occuparmene. Se non riporta il tuo numero di conto, proviene da una terza parte come un affiliato, non da Casino Rewards.
Grazie. -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 13, 15, 06:55:43 AM
- Super Hero 2331
- online
I spent a great time browsing the net to looked for complaints against quatro casino in particular and in general rewards casino group and I found that several players have problems like me with this group. I will not post these links as are prohibited to post affiliate links.
I found the casino rewards group does not seek to settle the problems of players, if a player wins with 1 euro deposit his account is closed and its withdrawal canceled for multiple accounts creation.
it is necessary that all the members and the administrators of this forum know that I have an account quatro casino and I never creates other accounts,
I'm the only one who uses my computer, no one else can use my computer because I live alone with my mother who do not even know what a computer is.
I have already complained to eCogra and I will file a complaint to OPA and IGC.
I have free time, I will fight to the end to prove that I have one account quatro casino.
if the casino does not give me my right, several players will be saved and do not fall into the trap like me.Ho trascorso molto tempo navigando in rete alla ricerca di reclami contro Quatro Casino in particolare e in generale verso il gruppo Rewards Casino e ho scoperto che diversi giocatori hanno problemi come me con questo gruppo. Non pubblicherò questi collegamenti poiché è vietato pubblicare collegamenti di affiliazione.
Ho scoperto che il gruppo Casino Rewards non cerca di risolvere i problemi dei giocatori, se un giocatore vince con un deposito di 1 euro il suo conto viene chiuso e il suo prelievo annullato per la creazione di più conti.
è necessario che tutti i membri e gli amministratori di questo forum sappiano che ho un account quatro casino e non creo mai altri account,
Sono l'unico che usa il mio computer, nessun altro può usare il mio computer perché vivo da solo con mia madre che non sa nemmeno cosa sia un computer.
Ho già presentato un reclamo a eCogra e presenterò un reclamo a OPA e IGC.
Ho tempo libero, lotterò fino alla fine per dimostrare di avere un conto quatro casino.
se il casinò non mi dà il mio diritto, diversi giocatori verranno salvati e non cadranno nella trappola come me.2.9/ 5
-
- Risposta da
- edi.tanasescu
- at Aug 14, 15, 03:59:36 AM
- Sr. Member 417
- attività più recente 2 years fa
Don't worry darkwin,I am sure that eCogra will rule in your favor if there is only one account made from your PC.
Non preoccuparti, Darkwin, sono sicuro che eCogra darà ragione a te se viene creato un solo account dal tuo PC.
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 14, 15, 12:55:40 PM
- Super Hero 2331
- online
after several emails sent to Casino Rewards Risk, Management. yesterday I received the following email:
Hello xxxxxxx,
Thank you for your email.
Following my email above please note that your casino account will remain closed and the gains were confiscated.
Our systems have detected that multiple accounts QrealV0027520113, QrealM0166330602
Were created from your computer, your e-mail address or your personal data.
Please note that your casino account will remain close, and our decision is final.
Regards,
Annabelle
Risk management
before I had a hope that my problem can be solved with the casino, but when I browsed
the website I lost hope, I found that this casino practice the law of the strongest.
I do not understand we are millions on earth play casinos online sites to earn some money.
but when there are problems with online casinos that do what they want, we find no that can help us.
I think the forums are the most effective to defend the interest of the players of online casinos to ensure that casino operators are fair and honest with their players and performing any useful intervention for casinos to defend the interests of players.
as I say I will fight to the end to prove that I have only one account quatro casino.dopo diverse e-mail inviate a Casino Rewards Risk, Gestione. ieri ho ricevuto la seguente email:
Ciao xxxxxxx,
Grazie per la vostra email.
In seguito alla mia e-mail sopra, tieni presente che il tuo account del casinò rimarrà chiuso e i guadagni saranno confiscati.
I nostri sistemi hanno rilevato che più account QrealV0027520113, QrealM0166330602
Sono stati creati a partire dal tuo computer, dal tuo indirizzo email o dai tuoi dati personali.
Tieni presente che il tuo account del casinò rimarrà chiuso e la nostra decisione è definitiva.
Saluti,
Annabella
Gestione del rischio
prima speravo che il mio problema potesse essere risolto con il casinò, ma quando ho navigato
dal sito ho perso le speranze, ho scoperto che questo casinò pratica la legge del più forte.
Non capisco che siamo milioni sulla terra a giocare ai casinò online per guadagnare qualche soldo.
ma quando ci sono problemi con i casinò online che fanno quello che vogliono, non troviamo nessuno che possa aiutarci.
Penso che i forum siano i più efficaci per difendere gli interessi dei giocatori dei casinò online per garantire che gli operatori dei casinò siano corretti e onesti con i loro giocatori e che eseguano qualsiasi intervento utile per i casinò per difendere gli interessi dei giocatori.
come ho detto lotterò fino alla fine per dimostrare di avere un solo conto quatro casino.2.9/ 5
-
- Risposta da
- pokergranni
- at Aug 14, 15, 11:39:16 PM
- Super Hero 1335
- attività più recente 1 anno fa
Darkwin,
Good Luck in your plight to prove only one account! PLEASE keep us updated on your situation! The outcome might very well affect your fellow LCB'ers depositing and playing at this casino!
I wish you the best!Darkwin,
Buona fortuna nella tua situazione per dimostrare un solo account! PER FAVORE tienici aggiornati sulla tua situazione! Il risultato potrebbe benissimo influenzare i tuoi compagni di LCB che depositano e giocano in questo casinò!
Ti auguro il meglio! -
- Risposta da
- linastante
- at Aug 15, 15, 05:45:22 AM
- Hero Member 948
- attività più recente 4 anni fa
Our systems have detected that multiple accounts QrealV0027520113, QrealM0166330602
Were created from your computer, your e-mail address or your personal data.
Can you log in with both usernames ? Maybe it is the casino group situation that Quatro has a sister casino where you are registered ?
Keep us updated !
I nostri sistemi hanno rilevato che più account QrealV0027520113, QrealM0166330602
Sono stati creati a partire dal tuo computer, dal tuo indirizzo email o dai tuoi dati personali.
Puoi accedere con entrambi i nomi utente? Forse è la situazione del gruppo di casinò che Quatro ha un casinò gemello in cui sei registrato?
Tienici aggiornati ! -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 15, 15, 06:09:25 AM
- Super Hero 2331
- online
HI linastante!
To connect with these two accounts I must know the passwords, but I know nothing of these accounts.CIAO Linante!
Per connettermi con questi due account devo conoscere le password, ma di questi account non so nulla. -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 15, 15, 06:16:43 AM
- Super Hero 2331
- online
Quatro Casino is part of the casino rewards group, I have three accounts at casino rewards group : Quatro Casino, Luxury Casino and Nostalgia Casino.
Quatro Casino fa parte del gruppo Casino Rewards, ho tre conti presso il gruppo Casino Rewards: Quatro Casino, Luxury Casino e Nostalgia Casino.
-
- Risposta da
- edi.tanasescu
- at Aug 15, 15, 08:21:04 AM
- Sr. Member 417
- attività più recente 2 years fa
It's easy to check,go to casinorewards official website,login with your username,if you do not know the password you can retrieve it by clicking the "forgot password option".If you have two accounts on quatrocasino they will be visible for sure.Have a nice day and good luck!.
È facile controllarlo, vai sul sito ufficiale di casinorewards, accedi con il tuo nome utente, se non conosci la password puoi recuperarla facendo clic sull'opzione "password dimenticata". Se hai due account su quatrocasino, saranno sicuramente visibili. Buona giornata e buona fortuna!.
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 15, 15, 12:41:39 PM
- Super Hero 2331
- online
Thank you Edi Tanasescu !
I did what you advised me to do and I found that I have only two accounts : Luxury Casino and Nostalgia Casino, the 3rd Quatro account Casino was closed.
here is a screenshot :Grazie Edi Tanasescu!
Ho fatto quello che mi hai consigliato e ho scoperto di avere solo due conti: Luxury Casino e Nostalgia Casino, il 3° conto Quatro Casino è stato chiuso.
ecco uno screenshot:
3.4/ 5
3.4/ 5
-
- Risposta da
- linastante
- at Aug 15, 15, 02:35:17 PM
- Hero Member 948
- attività più recente 4 anni fa
And which of the two was the Quatro Account you were aware of ? QrealV0027520113 or QrealM0166330602. They should give you an evidence that BOTH are yours AND whether it was the same IP or e-mail adress, or personal data ! This is not something which would cost a lot of work or time.
What I don't like is, that some casinos let you make a deposit, but once you claim your withdrawal or payout, they are blocking you. Why don't they install a block system during registration, I have seen that actually (like 'your email adress already exists') already.E quale dei due era il Conto Quatro di cui eri a conoscenza? QrealV0027520113 o QrealM0166330602. Dovrebbero darti la prova che ENTRAMBI sono tuoi E se si tratta dello stesso IP o indirizzo e-mail o dati personali! Questo non è qualcosa che costerebbe molto lavoro o tempo.
Quello che non mi piace è che alcuni casinò ti permettono di effettuare un deposito, ma una volta che richiedi il prelievo o il pagamento, ti bloccano. Perché non installano un sistema di blocco durante la registrazione, l'ho già visto (del tipo "il tuo indirizzo email esiste già"). -
- Risposta da
- Garland Greene
- at Aug 15, 15, 03:13:05 PM
- Hero Member 639
- attività più recente 20 years fa
Why don't they install a block system during registration, I have seen that actually (like 'your email adress already exists') already.
Because they want to take your There's no other reasons.
Perché non installano un sistema di blocco durante la registrazione, l'ho già visto (del tipo "il tuo indirizzo email esiste già").
Perché vogliono prenderti Non ci sono altri motivi. -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 15, 15, 03:30:21 PM
- Super Hero 2331
- online
I know nothing of QrealV0027520113 and QrealM0166330602 accounts and I never creates more than one quatro casino account.
so far I have not seen a online casinos that invents two accounts for not paying. I play on other casinos and I never have a problem like this one.
I have seen in other forums messages of non-payment of earnings among quatro casino and always the same reason: creating multiple accounts. you ca not find weird !
to deposit money you will have no problem. they do not even seek what country come by against money, but to cash they invent the problem of multiple accounts and therefore the player can not do anything.
better to choose the right casino to avoid disappointment.Non so nulla degli account QrealV0027520113 e QrealM0166330602 e non creo mai più di un account quatro casino.
finora non ho visto un casinò online che si inventa due conti per non pagare. Gioco su altri casinò e non ho mai avuto problemi come questo.
Ho visto in altri forum messaggi di mancato pagamento dei guadagni tra quatro casino e sempre lo stesso motivo: creazione di più account. non puoi trovarlo strano !
per depositare denaro non avrai problemi. non cercano nemmeno quale paese trovare contro soldi, ma per incassare si inventano il problema dei conti multipli e quindi il giocatore non può fare nulla.
meglio scegliere il casinò giusto per evitare delusioni.2.9/ 5
-
- Risposta da
- linastante
- at Aug 15, 15, 06:05:53 PM
- Hero Member 948
- attività più recente 4 anni fa
We all paid our dues with bad casinos. I won't make an account there and avoid that casino. I also checked my accounts with help of casinorewards.com, rofl, I have like 10 accounts within their family. AND never made an withdrawal.
Abbiamo tutti pagato i nostri debiti con i casinò pessimi. Non creerò un account lì ed eviterò quel casinò. Ho anche controllato i miei conti con l'aiuto di casinorewards.com, rofl, ho circa 10 conti all'interno della loro famiglia. E non ho mai effettuato un prelievo.
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 17, 15, 01:26:00 PM
- Super Hero 2331
- online
The last Friday I sent an email to Casino Rewards Risk Management but hitherto I have not received any response.
Today I contacted the live chat and here is a copy of the discussion:
Welcome to Casino Rewards. You are currently number 1 in the queue and the average wait time is 2 seconds. The Mega Moolah jackpot is currently over £€$9 million - place a bet now and become our next Multi Millionaire!!
You are now chatting with Oliver.
Oliver: Welcome to the Casino Rewards support chat. How can I help you today?
you: Hi
you: Because Casino Rewards Risk Management informed me that my account QrealM0174093430 was closed and that I have two other accounts QrealV0027520113 and QrealM0166330602 I want to know the email address associated with both accounts.
Oliver: Let me check.
Oliver: I see that the names are not identical on these accounts.
Oliver: For security purposes, can you confirm your full name, date of birth, email address, postcode and phone number please?
Oliver: I'm sorry, I had the wrong ones opened. Still could you please answer the security questions?
you: xxxxxxxxxxxx
you: xxxxxxxxxxxxx
you: xxxxxxxxxxxxx
you: xxxxxxxxxxxxx
you: xxxxxxxxxxxxx
Oliver: Thanks for your patience. I'll be with you in just a moment.
Oliver: Thanks. You will have to discuss this with Risk Management, but I can tell you that the three accounts were created in different names and email addresses. We did detect details they all had in common though. That's all I can say, I'm sorry. Unfortunately I will not be able to assist you with your enquiry. Please contact the Casino Rewards Risk Management department by email at riskmanagement@casinorewards.com and they will be able to assist you.
you: So these are not my two accounts?
Oliver: They were detected as duplicated. You have to write to Risk Management, to receive specifics.
Oliver: Fx. all three share the same address.
you: It's not true I live alone with my mother
Oliver: And two of them an identical phone number. Do write to Risk Management, though, as this their field.
you: why the casino refuses to pay me and invents two accounts that do not know them
Oliver: Unfortunately I will not be able to assist you with your enquiry today. Please contact the Casino Rewards Risk Management department by email at riskmanagement@casinorewards.com and they will be able to assist you.
you: thank you!
Oliver: I'm very sorry, but I just can't speak on their behalf.
Oliver: Allow them a few days to answer you, Yahya. They should get back to you when you write them.
you: okay, thank you and i wish you nice day
Oliver: Thanks. You as well, Yahya
I assure you that this casino is not serious, it gives no importance to the players, they invent things for not paying.
I swear I've never creates more than one casino account, and I am not stupid to create three casino accounts with the same address and same phone number.Lo scorso venerdì ho inviato un'e-mail a Casino Rewards Risk Management ma finora non ho ricevuto alcuna risposta.
Oggi ho contattato la live chat ed ecco una copia della discussione:
Benvenuto a Casino Rewards. Attualmente sei il numero 1 in coda e il tempo medio di attesa è di 2 secondi. Il jackpot di Mega Moolah è attualmente superiore a £€$9 milioni: piazza una scommessa adesso e diventa il nostro prossimo multimilionario!!
Ora stai chattando con Oliver.
Oliver: Benvenuto nella chat di supporto di Casino Rewards. come posso aiutarti oggi?
tu: Ciao
tu: Poiché Casino Rewards Risk Management mi ha informato che il mio conto QrealM0174093430 è stato chiuso e che ho altri due conti QrealV0027520113 e QrealM0166330602, desidero conoscere l'indirizzo email associato a entrambi i conti.
Oliver: Fammi controllare.
Oliver: Vedo che i nomi non sono identici su questi conti.
Oliver: Per motivi di sicurezza, puoi confermare il tuo nome completo, data di nascita, indirizzo email, codice postale e numero di telefono, per favore?
Oliver: Mi dispiace, avevo aperto quelli sbagliati. Potresti comunque rispondere alle domande di sicurezza?
tu: xxxxxxxxxxxx
tu: xxxxxxxxxxxxx
tu: xxxxxxxxxxxxx
tu: xxxxxxxxxxxxx
tu: xxxxxxxxxxxxx
Oliver: Grazie per la pazienza. Sarò da te tra un attimo.
Oliver: Grazie. Dovrai discuterne con il Risk Management, ma posso dirti che i tre account sono stati creati con nomi e indirizzi email diversi. Tuttavia abbiamo rilevato dettagli che avevano tutti in comune. Questo è tutto quello che posso dire, mi dispiace. Purtroppo non sarò in grado di assisterti con la tua richiesta. Contatta il dipartimento di gestione del rischio di Casino Rewards tramite e-mail all'indirizzo riskmanagement@casinorewards.com e sarà in grado di assisterti.
tu: Quindi questi non sono i miei due conti?
Oliver: Sono stati rilevati come duplicati. Devi scrivere al Risk Management, per ricevere informazioni specifiche.
Oliver: Fx. tutti e tre condividono lo stesso indirizzo.
tu: Non è vero vivo solo con mia madre
Oliver: E due di loro hanno lo stesso numero di telefono. Scrivi al Risk Management, però, poiché questo è il loro campo.
tu: perché il casinò si rifiuta di pagarmi e si inventa due conti che non li conosco
Oliver: Sfortunatamente non potrò aiutarti con la tua richiesta oggi. Contatta il dipartimento di gestione del rischio di Casino Rewards tramite e-mail all'indirizzo riskmanagement@casinorewards.com e sarà in grado di assisterti.
tu: grazie!
Oliver: Mi dispiace molto, ma non posso proprio parlare a loro nome.
Oliver: Concedi loro qualche giorno per risponderti, Yahya. Dovrebbero risponderti quando li scrivi.
tu: okay, grazie e ti auguro una buona giornata
Oliver: Grazie. Anche tu, Yahya
Vi assicuro che questo casinò non è serio, non dà importanza ai giocatori, si inventano cose per non pagare.
Giuro di non aver mai creato più di un conto al casinò, e non sono stupido a creare tre conti al casinò con lo stesso indirizzo e lo stesso numero di telefono.3.8/ 5
-
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 17, 15, 07:38:09 PM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
Hi darkwin.
Let's wait for your eCogra complaint results. If you don't have more than one account, your name will be cleared.
CheersCiao Darkwin.
Aspettiamo i risultati del tuo reclamo eCogra. Se non hai più di un account, il tuo nome verrà cancellato.
Saluti -
- Risposta da
- maiwen63
- at Aug 19, 15, 03:21:12 PM
- Super Hero 2331
- online
Alright Renee and thank you!
Because of quatro casino I lost confidence in online casinos, I was very naive in trusting this site and playing there but still, I could not think of a site also known could behave in this way.
Since I am sure that I never creates more than one Quatro Casino Account , if the casino does not reopen my account and does not validate my withdrawal, I will convey my problem and warn as many people as the true nature of this site that poses as a serious and secure site....
I hope that my problem encourages as many people do not use this site or to leave permanently.Va bene Renée e grazie!
A causa di Quatro Casino ho perso fiducia nei casinò online, ero molto ingenuo nel fidarmi di questo sito e nel giocare lì, ma comunque non potevo pensare che un sito anche conosciuto potesse comportarsi in questo modo.
Poiché sono sicuro di non creare mai più di un conto Quatro Casino, se il casinò non riapre il mio conto e non convalida il mio prelievo, esporrò il mio problema e avvertirò quante più persone della vera natura di questo sito che si pone come un sito serio e sicuro....
Spero che il mio problema incoraggi quante più persone a non utilizzare questo sito o ad abbandonarlo definitivamente.2.9/ 5
-
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 19, 15, 07:01:27 PM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
Alright Renee and thank you!
Because of quatro casino I lost confidence in online casinos, I was very naive in trusting this site and playing there but still, I could not think of a site also known could behave in this way.
Since I am sure that I never creates more than one Quatro Casino Account , if the casino does not reopen my account and does not validate my withdrawal, I will convey my problem and warn as many people as the true nature of this site that poses as a serious and secure site....
I hope that my problem encourages as many people do not use this site or to leave permanently.
Hey Darkwin
Totally understandable. Have you logged a complaint with ecogra yet?
That will be the fastest way to resolution.
Thanks.
Va bene Renée e grazie!
A causa di Quatro Casino ho perso fiducia nei casinò online, ero molto ingenuo nel fidarmi di questo sito e nel giocare lì, ma comunque non potevo pensare che un sito anche conosciuto potesse comportarsi in questo modo.
Poiché sono sicuro di non creare mai più di un conto Quatro Casino, se il casinò non riapre il mio conto e non convalida il mio prelievo, esporrò il mio problema e avvertirò quante più persone della vera natura di questo sito che si pone come un sito serio e sicuro....
Spero che il mio problema incoraggi quante più persone a non utilizzare questo sito o ad abbandonarlo definitivamente.
Ciao Darkwin
Totalmente comprensibile. Hai già presentato un reclamo a ecogra?
Questo sarà il modo più veloce per risolvere il problema.
Grazie.2.9/ 5
-
- Risposta da
- maiwen63
- at Sep 04, 15, 04:52:52 AM
- Super Hero 2331
- online
Today I received a email from Casino Rewards Risk Management to inform me that
my documents have been received and approved and my withdrawal will be processed in their next payment batch.
I thank the administrators and moderators of this forum for their support and thank Renee and all the members who supported me.
The problem is now resolved.Oggi ho ricevuto un'e-mail da Casino Rewards Risk Management per informarmi di ciò
i miei documenti sono stati ricevuti e approvati e il mio prelievo verrà elaborato nel prossimo batch di pagamenti.
Ringrazio gli amministratori e i moderatori di questo forum per il loro supporto e ringrazio Renee e tutti i membri che mi hanno supportato.
Il problema è ora risolto. -
- Risposta da
- Makerik
- at Sep 04, 15, 06:15:32 AM
- Hero Member 520
- attività più recente 3 anni fa
Good to know darkwin! Glad that you will receive the money that belongs to you
Buono a sapersi Darkwin! Sono contento che riceverai il denaro che ti appartiene
-
- Risposta da
- pokergranni
- at Sep 06, 15, 01:50:16 AM
- Super Hero 1335
- attività più recente 1 anno fa
Darkwin,
It is so nice to read when players really do get their problems solved. So often it is the other way around and frustrating to say the least.
Also, Thank-you for the update post! It really is appreciated by myself and I am sure other LCB'ers! It helps a player so much toward having as much information as possible about a casino and therefore that player can make an informed decision about a real money deposit or even playing at that particular casino.
Thanks again for the post!
Good Luck!
Today I received a email from Casino Rewards Risk Management to inform me that
my documents have been received and approved and my withdrawal will be processed in their next payment batch.
I thank the administrators and moderators of this forum for their support and thank Renee and all the members who supported me.
The problem is now resolved.
Darkwin,
È così bello leggere quando i giocatori riescono davvero a risolvere i loro problemi. Così spesso è il contrario ed è a dir poco frustrante.
Inoltre, grazie per il post di aggiornamento! È davvero apprezzato da me e, ne sono sicuro, anche dagli altri utenti di LCB! Aiuta moltissimo un giocatore ad avere quante più informazioni possibili su un casinò e quindi quel giocatore può prendere una decisione informata su un deposito di denaro reale o anche giocare in quel particolare casinò.
Grazie ancora per il post!
Buona fortuna!
Oggi ho ricevuto un'e-mail da Casino Rewards Risk Management per informarmi di ciò
i miei documenti sono stati ricevuti e approvati e il mio prelievo verrà elaborato nel prossimo batch di pagamenti.
Ringrazio gli amministratori e i moderatori di questo forum per il loro supporto e ringrazio Renee e tutti i membri che mi hanno supportato.
Il problema è ora risolto. -
- Risposta da
- edi.tanasescu
- at Sep 06, 15, 10:22:49 AM
- Sr. Member 417
- attività più recente 2 years fa
Congratulations Darkwin! ,you did well,I told you if you are clean they have no chance.Ecogra always does the right thing.
Congratulazioni Darkwin! ,hai fatto bene,ti ho detto che se sei pulito non hanno alcuna possibilità.Ecogra fa sempre la cosa giusta.
-
- Risposta da
- Renee_RA
- at Sep 06, 15, 07:40:35 PM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
-
- Risposta da
- VaRiXD
- at Aug 23, 20, 02:44:00 PM
- Sr. Member 374
- attività più recente 1 giorno fa
TOTAL SCAM... as soon as you withdraw SLOTS BECOME DEAD DEAD DEAD
Giving ridiculous free spins 2x 3x4x the most
BEt 2.00$ win 15 free spins x 2 win a ridiculous 5.40$
It's always like this NO CHANCE WHAT SO EVER TO GET SOME LOST BACK !!!
They're a BUNCH OF THIEF !!!
They say we don't control anything... WELL I DO THINK THEY DO !!!
Fuck*ng scam thief !!!!
TRUFFA TOTALE... appena prelevi LE SLOT DIVENTANO MORTE MORTE MORTE
Offrire giri gratuiti ridicoli 2x 3x4x al massimo
Puntando 2,00$ vinci 15 giri gratuiti x 2 e vinci la ridicola somma di 5,40$
E' sempre così, NESSUNA POSSIBILITÀ DI PERDERE QUALCUNO !!!
Sono UN GRUPPO DI LADRI!!!
Dicono che non controlliamo nulla... BENE, PENSO CHE LO FANNO!!!
Fottuto ladro di truffe!!!!
-
- Risposta da
- Renee_RA
- at Aug 26, 20, 04:42:10 AM
- Casino Rep 25
- attività più recente 3 mesi fa
You've made posts previously claiming we rig the software so you can't log in on the download version vs HTML5 and when I tried to help you, you refused to send me exactly what I asked for. Instead you kept complaining over and over without supplying anything. Why are you still playing at our brands? If you think they are rigged or a scam, either submit a complaint to eCogra, or please stop playing with us.
In precedenza hai pubblicato post in cui affermavi che abbiamo manipolato il software in modo che tu non possa accedere alla versione download rispetto a HTML5 e quando ho provato ad aiutarti, ti sei rifiutato di inviarmi esattamente quello che avevo chiesto. Invece continuavi a lamentarti ancora e ancora senza fornire nulla. Perché giochi ancora con i nostri marchi? Se ritieni che siano truccati o una truffa, invia un reclamo a eCogra o smetti di giocare con noi.
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