Posh Casino has owed me money for over a month and they continue to state the issue is being escalated with their financial department and the payment is out of their hands with their processing agency. When asked how both things can be true it's hard to get a satisfactory response. I also inquired as to how this "processing agency" has no timeline for payment when that would be a normal contractual arrangement. The payments have been approved but no timeframe for payment given. It is broken into three payments due to their weekly limits. I speak to live support daily and receive conflicting information each time with the promise to escalate the issue. I've asked them to define the word "escalate" because we are obviously operating out of different definitions since this obviously has not been prioritized nor sped up the process one bit. I'd appreciate some advocacy. User name: Zu***
RISOLTO: Pagamenti Posh Casino
- 494
- Visite
- 7
- risposte
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas
Abbiamo creato un altro fantastico video per presentarti la strategia del conteggio delle carte. Speriamo che troverai utili le informazioni. Se sei curioso di scoprirlo, guardalo e avrai la...
Concorso in denaro reale da $250 novembre 2024: come contare le carte nel blackjack | La strategia High-Low