I played freeroll tournament 12/7/2018 Number 14666301 at Planet casino.
My wining was $ 75.00.
I had made wagering and placed 12/7/2018 $300 withdrawal .
12/8/2018 I receieved e-mail from Planet casino:
Dear Nelea,
Herewith some details regarding your withdrawal at Planet Casino.
Your casino sign-in is: bacocentr@gmail.
Your withdrawal of $ 300.00 were submitted at 12/7/2018 6:10 PM (US Eastern Standard Time).
This e-mail is to confirm that your request for a withdrawal at Planet Casino is being handled by our accounts department.
FOR YOUR FIRST WITHDRAWAL
Please note that we will need you to submit documentation to enable us to send your money to you.
The required documents are in line with legislation to prevent money laundering and safeguard you (and us) against possible acts of fraud. These documents (to be faxed or emailed to us) are:
ID Document
Front and Back copies of your credit card. We only need to see the first four digits as well as the last four digits. Please blank out the eight digits in the middle before submitting.
Copy of a recent utilities bill (such as a telephone or electricity bill).
PLEASE ALSO NOTE THE FOLLOWING:
For credit card deposits, you will be required to complete and sign an Authorization Report. This is similar to a credit card slip for ordinary store deposits. This acts as acknowledgement for your deposits made at our establishment.
Our accounts department operates Monday to Friday from 09H00 (GMT) to 16H00 (GMT), excluding public holidays / bank holidays.
All withdrawals are processed once a day, Monday to Friday. Your withdrawal will be processed in the next batch.
You will receive an e-mail or telephone call to notify you once your withdrawal has been processed.
The maximum cash-in amount on Free Money/Free Spins/Loyalty Points Redeemed/Competition or Tournament Prizes (No Deposit Required) is $/€/£150 (One Hundred and Fifty).
You may view a summary of all your financial transactions on your account at the Statement facility. This can be accessed by clicking on the Cashier button on the main casino screen.
For your convenience, withdrawals remain in your account for forty-eight (48) hours should you wish to reverse the withdrawal to continue playing.
Please do not hesitate to contact our Customer Support Team if you have any questions.
Sincerely,
Melissa Reynolds
Finance Manager
==================================================================
12/10/2018 I sended all documents to Planet casino.
No answer, no pay.
12/18/2018 I sended again an e-mail to Planet casino.
No respond...
Please, help me.
My Planet casino name is aellen
TY
Ho giocato al torneo freeroll il 7/12/2018 numero 14666301 al casinò Planet.
La mia vincita è stata di $ 75,00.
Avevo scommesso e effettuato un prelievo di $ 300 il 7/12/2018.
8/12/2018 ho ricevuto un'e-mail dal casinò Planet:
Caro Nelea,
Di seguito alcuni dettagli riguardanti il tuo prelievo su Planet Casino.
Il tuo accesso al casinò è: bacocentr@gmail.
Il tuo prelievo di $ 300,00 è stato inviato il 7/12/2018 alle 18:10 (ora standard degli Stati Uniti orientali).
Questa e-mail conferma che la tua richiesta di prelievo su Planet Casino è gestita dal nostro reparto contabilità.
PER IL TUO PRIMO PRELIEVO
Tieni presente che avremo bisogno che tu invii la documentazione per consentirci di inviarti il denaro.
I documenti richiesti sono in linea con la legislazione per prevenire il riciclaggio di denaro e tutelare te (e noi) da possibili atti di frode. Questi documenti (da inviarci via fax o e-mail) sono:
Documento d'identità
Copie fronte e retro della tua carta di credito. Dobbiamo vedere solo le prime quattro cifre e le ultime quattro cifre. Si prega di cancellare le otto cifre al centro prima di inviare.
Copia di una bolletta recente (ad esempio una bolletta telefonica o elettrica).
SI PREGA DI NOTARE ANCHE QUANTO SEGUE:
Per i depositi con carta di credito, ti verrà richiesto di compilare e firmare un rapporto di autorizzazione. Questo è simile a una ricevuta della carta di credito per i depositi ordinari del negozio. Questo funge da riconoscimento per i tuoi depositi effettuati presso la nostra struttura.
Il nostro reparto contabilità è operativo dal lunedì al venerdì dalle 09:00 (GMT) alle 16:00 (GMT), esclusi i giorni festivi/festivi bancari.
Tutti i prelievi vengono elaborati una volta al giorno, dal lunedì al venerdì. Il tuo prelievo verrà elaborato nel batch successivo.
Riceverai una e-mail o una telefonata per avvisarti una volta che il tuo prelievo è stato elaborato.
L'importo massimo di incasso per denaro gratuito/giri gratuiti/punti fedeltà riscattati/premi di concorsi o tornei (non è richiesto alcun deposito) è di $/€/£ 150 (centocinquanta).
Puoi visualizzare un riepilogo di tutte le tue transazioni finanziarie sul tuo conto presso la funzione Estratto conto. È possibile accedervi facendo clic sul pulsante Cassa nella schermata principale del casinò.
Per tua comodità, i prelievi rimangono nel tuo conto per quarantotto (48) ore nel caso in cui desideri annullare il prelievo per continuare a giocare.
Non esitare a contattare il nostro team di assistenza clienti in caso di domande.
Cordiali saluti,
Melissa Reynolds
Gestore Finanze
================================================== ================
10/12/2018 Ho inviato tutti i documenti a Planet Casino.
Nessuna risposta, nessuna paga.
18/12/2018 Ho inviato nuovamente un'e-mail a Planet Casino.
Nessuna risposta...
Mi aiuti per favore.
Il nome del mio casinò Planet è Aellen
TY