Hello, my name Is Jack Boujaklian and I've been playing at Posh Casino for well over 8 years. During that time withdrawals were never on time but they eventually came through. However, it has not been the case lately. Unfortunately I fell in some difficult times due to health issues and I had hoped that they would pay me to pay me medical bills that has not happened. They asked me to update my documents 3 times already. The last time I was able to get through to them they acknowledged my wins and asked for my bitcoin account, which I gave to them and waited one month. Nothing happened. Then they sent me an email telling me they're updating their files and in order to get paid I need to give them my bitch account number I responded and told them they recently asked me for it and I provided them with the information, but here it is again. I received an email back telling thanking me and acknowledging receit of my butcoin account info. That was 3 months ago and since then I have not been able to get in touch with them. The phone rings an automated voice answers telling me that there are no agents available at this time and ends the call. I sent several emails without response. The live chat does not open a window. This has been going on for almost 2 years. I refuse to give up it is not fair nor is it right. In good faith I made my deposits and lost my money and kept on playing until one day l won. So I would like them to honor their portion of the deal and pay me. Is there anyway you can help me get paid? I am not sure how this works.
My email is jb****@gmail.com
I had 2 withdrawals one for $1500 and one for $2500
May God Bless you,
Jack Boujaklian
Ciao, mi chiamo Jack Boujaklian e gioco al Posh Casino da oltre 8 anni. In quel periodo i prelievi non sono mai stati puntuali, ma alla fine sono arrivati. Ultimamente, però, non è stato così. Purtroppo ho attraversato un periodo difficile a causa di problemi di salute e speravo che mi pagassero per le spese mediche, cosa che non è accaduta. Mi hanno già chiesto di aggiornare i miei documenti tre volte. L'ultima volta che sono riuscito a contattarli, hanno riconosciuto le mie vincite e mi hanno chiesto il mio account Bitcoin, che ho dato loro e ho aspettato un mese. Non è successo nulla. Poi mi hanno mandato un'e-mail dicendomi che stavano aggiornando i loro archivi e che per ricevere il pagamento dovevo fornire loro il numero del mio account Bitcoin. Ho risposto dicendo che me l'avevano chiesto di recente e ho fornito loro le informazioni, ma eccola di nuovo. Ho ricevuto un'e-mail di ringraziamento e di conferma di aver ricevuto le informazioni del mio account Butcoin. Questo è successo tre mesi fa e da allora non sono più riuscito a contattarli. Squilla il telefono, una voce automatica risponde dicendomi che al momento non ci sono agenti disponibili e chiude la chiamata. Ho inviato diverse email senza risposta. La chat dal vivo non apre una finestra. Questa situazione va avanti da quasi 2 anni. Mi rifiuto di arrendermi, non è giusto né corretto. In buona fede ho effettuato i miei depositi e ho perso i miei soldi, continuando a giocare finché un giorno ho vinto. Quindi vorrei che onorassero la loro parte dell'accordo e mi pagassero. C'è un modo per aiutarmi a ottenere il pagamento? Non so bene come funzioni.
La mia email è jb****@gmail.com
Ho avuto 2 prelievi, uno per $ 1500 e uno per $ 2500
Che Dio ti benedica,
Jack Boujaklian