Simply amazing, this is the second time I get chastised by you mam. You just had Lucas a management official straight up lie to your face and you thank him. When it comes to me , your customer and the person you are suppose to be representing, you have the gall to threaten to ban me because I use capital letters in my responde???? Wow mam you have got to be kidding me!! This is unbelievable. I am a grown man who is your customer and rather than help me you have thanked the casino manager for lying, chastised me for messaging you and now you say I need to stop using capital letters or I will be banned? No mam, If you can't understand why I am mad then you and LCB need to reevaluate providing a complaint process service. And I kindly ask you focus on the culprit here Pacific Spins and please stop wasting your time on threatening to ban me because I used capital letters. YOU really have some nerve mam. You have not asked me for any of the emails,how many times I've emailed them, etc. So I know damn well you are not doing any type of " investigation."
Try advocating for your customer versus sending thank you emojis to casino managers who bald face lie in your forums.. I tell you mam, some nerve.. I expect no help , but to be told I will be banned for using capital letters is a damn idiotic comment and on par from what I've seen from your investigative abilities to this point.
Again, if you are unable to assist or not competent to do so, just say so. The bar was very low to start but right now you've lowered that bar so low a flee hair couldn't make it through.
Stop kissing up to the bad guy, stop threatening your customers for completely ignorant reasons and actually investigate my claim. Ban me of you can't do your job, but do not threatening me for using capital letters, that's just dumb.
Thomas
Semplicemente incredibile, questa è la seconda volta che vengo rimproverato da te, mam. Hai appena fatto in modo che Lucas, un dirigente, ti abbia mentito in faccia e tu lo ringrazi. Quando si tratta di me, del tuo cliente e della persona che dovresti rappresentare, hai il coraggio di minacciare di bannarmi perché uso le lettere maiuscole nelle mie risposte???? Wow, mam, mi stai prendendo in giro!! È incredibile. Sono un uomo adulto che è un tuo cliente e invece di aiutarmi hai ringraziato il direttore del casinò per aver mentito, mi hai rimproverato per averti scritto e ora dici che devo smettere di usare le lettere maiuscole o verrò bannato? No mam, se non riesci a capire perché sono arrabbiato allora tu e LCB dovete rivalutare la fornitura di un servizio di reclamo. E ti chiedo gentilmente di concentrarti sul colpevole qui Pacific Spins e per favore smettila di perdere tempo minacciando di bannarmi perché ho usato le lettere maiuscole. HAI davvero un bel coraggio, mam. Non mi hai chiesto nessuna delle email, quante volte ho scritto loro, ecc. Quindi so benissimo che non stai conducendo nessun tipo di "indagine".
Prova a difendere i tuoi clienti invece di inviare emoji di ringraziamento ai direttori dei casinò che mentono spudoratamente nei tuoi forum... Ti dico, signora, che faccia tosta... Non mi aspetto alcun aiuto, ma sentirmi dire che verrò bannato per aver usato lettere maiuscole è un commento dannatamente idiota, e in linea con quello che ho visto dalle tue capacità investigative fino a questo punto.
Di nuovo, se non sei in grado di assistere o non sei competente per farlo, dillo e basta. L'asticella era molto bassa all'inizio, ma ora l'hai abbassata così tanto che neanche un pelo di pelliccia potrebbe passarci.
Smettetela di leccare il culo al cattivo, smettetela di minacciare i vostri clienti per motivi completamente ignoranti e indagate davvero sulla mia affermazione. Bannatemi se non sapete fare il vostro lavoro, ma non minacciatemi per aver usato lettere maiuscole, è semplicemente stupido.
Tommaso