Hi there, firstly thanks for being so positive in this awkward situation.
Before I get into my findings, I'll just say that we have a system which flags up duplicate accounts, not only with us but with other brands on the SOFTSWISS network.
Duplicate accounts get flagged up when the system identifies the same 'device fingerprint' across different accounts. It doesn't rely on IP addresses.
Our terms and conditions allow for players to have duplicate accounts IF they are not using bonuses on more than 1 account. In this case it looks like this person had three accounts with Oshi, 2 which had bonuses.
Account number 1 registered February 8, 2016: this one was actually and incorrectly inputted email address, so in any event it was dormant. I.e. used xxxx@xxx.con
Account number 2 registered February 15, 2016: This account used the correct email address xxxx@xxx.com and had been very active
Account number 3 registered October 8, 2017: this account used a different email address and had been less active.
All these accounts were flagged up as duplicates.
However... According to the comment chain I've been looking at, this player has had an account with one of the other SOFTSWISS brands and had apparently provided incorrect information about themselves during registration.
Because of this inconsistency, all the accounts were closed.
----
My opinion: 4 different people reviewed this case before deciding on closing the account. So there must be some substance to this. However, people make mistakes and if a mistake has happened, then I am very sorry about this.
Suggestion:
if you want to leave this be, that's fine. If you want to follow up then will you contact support@oshi.io and mark the email from my attention 'Nick'. Then I can launch another investigation to find out what happened.
Thanks
Nick Garner
CEO
Oshi
Ciao a tutti, innanzitutto grazie per essere stati così positivi in questa situazione imbarazzante.
Prima di entrare nei dettagli, dirò solo che disponiamo di un sistema che segnala gli account duplicati, non solo con noi ma con altri marchi sulla rete SOFTSWISS.
Gli account duplicati vengono segnalati quando il sistema identifica la stessa "impronta digitale del dispositivo" su account diversi. Non si basa sugli indirizzi IP.
I nostri termini e condizioni consentono ai giocatori di avere account duplicati SE non utilizzano i bonus su più di 1 account. In questo caso sembra che questa persona avesse tre conti con Oshi, 2 dei quali avevano dei bonus.
Conto numero 1 registrato l'8 febbraio 2016: questo era in realtà un indirizzo email inserito erroneamente, quindi in ogni caso era dormiente. Cioè ho usato xxxx@xxx.con
Account numero 2 registrato il 15 febbraio 2016: questo account utilizzava l'indirizzo email corretto xxxx@xxx.com ed era molto attivo
Conto numero 3 registrato l'8 ottobre 2017: questo account utilizzava un indirizzo email diverso ed era meno attivo.
Tutti questi account sono stati contrassegnati come duplicati.
Tuttavia... Secondo la catena di commenti che ho letto, questo giocatore aveva un account con uno degli altri marchi SOFTSWISS e apparentemente aveva fornito informazioni errate su se stesso durante la registrazione.
A causa di questa incoerenza tutti i conti furono chiusi.
----
La mia opinione: 4 persone diverse hanno esaminato questo caso prima di decidere di chiudere l'account. Quindi ci deve essere una certa sostanza in questo. Tuttavia, le persone commettono errori e, se si è verificato un errore, mi dispiace molto.
Suggerimento:
se vuoi lasciare stare, va bene. Se vuoi approfondire, contatta support@oshi.io e contrassegna l'e-mail dalla mia attenzione come "Nick". Poi potrò avviare un'altra indagine per scoprire cosa è successo.
Grazie
Nick Garner
Amministratore delegato
Oshi