Hey all.
Im going to need some help here as this casino is being totally ridiculous.
I was given a special offer in my email that was written directly from a person from their casino offering me 100% reload. There were no terms listed in the email as their usual emails do. There was a link to the terms which I read. However where it says bonus terms there is an arrow at the far right of the screen poiting down. So I looked below and there was the casino terms for welcome bonus and other general terms below. So I read them and played on.
The next day approx 24 hours later. My entire balance disappeared. My $1400 taken. And support told me sorry bonus expired after 24 hours.
I said what where is the term for 24 hours. They then told me where it said bonus terms I needed to click on this arrow pointing down and its a new set of terms.
Like how am I supposed to know this? How am I supposed to know they have terms all over the place in seperate areas and I need to click on this arrow to open it up
I can supply screenshot of everything how it is displayed.
I think the casino stealing this money because of this is totally crazy. I was midplay. It wasnt like I forgot. It wasnt like I was busy. Its because the terms were hidden from me and it was a misunderstanding.
I feel like if a manager was contacted, they would understand and sort this properly.
Hopefully the owners here can help. If not I guess Ill have to go through the gaming commission and other avenues because this is totally ridiculous behavior
thanks!
jenn
Ciao a tutti.
Avrò bisogno di aiuto perché questo casinò è totalmente ridicolo.
Nella mia e-mail ho ricevuto un'offerta speciale scritta direttamente da una persona del loro casinò che mi offriva una ricarica al 100%. Nell'e-mail non erano elencati i termini come fanno le loro solite e-mail. C'era un collegamento ai termini che ho letto. Tuttavia, dove sono indicati i termini bonus, c'è una freccia rivolta verso il basso all'estrema destra dello schermo. Quindi ho guardato sotto e c'erano i termini del casinò per il bonus di benvenuto e altri termini generali di seguito. Così li ho letti e ho continuato a giocare.
Il giorno successivo circa 24 ore dopo. Il mio intero saldo è scomparso. I miei $ 1400 presi. E il supporto mi ha detto che il bonus è scaduto dopo 24 ore.
Ho detto qual è il termine per 24 ore. Poi mi hanno detto dove dicevano i termini bonus che dovevo fare clic su questa freccia rivolta verso il basso ed è una nuova serie di termini.
Tipo, come dovrei saperlo? Come faccio a sapere che ci sono termini ovunque in aree separate e devo fare clic su questa freccia per aprirla
Posso fornire screenshot di tutto come viene visualizzato.
Penso che il casinò che ruba questi soldi per questo motivo sia totalmente folle. Ero a metà gioco. Non è che me ne fossi dimenticato. Non era che fossi occupato. È perché i termini mi erano nascosti e si è trattato di un malinteso.
Sento che se venisse contattato un manager, capirebbe e risolverebbe la questione correttamente.
Spero che i proprietari qui possano aiutare. In caso contrario, immagino che dovrò passare attraverso la commissione di gioco e altre strade perché questo è un comportamento totalmente ridicolo
Grazie!
Jenn