Dear Thai,
Thank you for the opportunity to further assist you. We do indeed want to make sure we address all your concerns to your satisfaction and give you the peace of mind you seek in order to feel safe and comfortable with playing at our casino.
I would like to start off by saying that your casino account is password protected, and that only you know this password and so no-one can play on your account without your knowledge, furthermore, each and every activity on your account is recorded in the gaming server, this not only ensures that your account cannot be tampered with but also ensure we are able to fully audit and investigate any issues that may arise.
In response to your question regarding the time of play, I assume you are looking at the sheet which makes specific reference to your free Spins, (labelled “Free Spins Rounds”) which started at 04:43:02 – you actual game play on the 6th started on 00:00:01 where you had a balance of $23.67 in your account and you were playing on the game pimped. (Please see the sheet labelled “game activities”). I created the separate sheets to make it easier to show you what happened with the free spins you received (Which you originally queried), but also included the details of all your game play to give you the opportunity to look at this in more depth should you wish to do so. Please note there is also a filter in use at the top of the screen (Column A), which, when unfiltered will show all your gaming transactions. I had this filtered on the 8th to, make it easier to address your last question to me which was based on the expert of data you used for your play on the 8th.
According to the records I have for your account, you utilized the free spins after playing on Pimped, then played on Castle Builder after using the free spins with a starting balance of $30.68. you then moved onto Hugo after almost playing all the funds out with a starting balance of $0.06. This is according the date and time we have received from the gaming server. There are over 3000 transactions captured by the server and so the spreadsheet I have sent you contains a lot of data. It does however nonetheless record all your activity and so If you don’t mind I would like to call you and we can further discuss this over the phone (it will be quicker for me to address your questions and I would like to ensure that I give you the peace of mind you seek without having to inconvenience you with mails back and forth).
As for the contact address you have used (yourcomplaints@jackedcasino.com) I will speak to our technical team to see why your e-mails are not going through. (This address goes to our casino licencing office and can be utilized when your complaint has not been resolved to your satisfaction. This implies that should you not have received a satisfactory response from the casino support centre that you can escalate this to this address.
The casino is happy to address any queries you may have via our Call Centre support which you can reach via e-mail: info@houseofjack.com, chat (https://www.houseofjack.com/en/contactus) or telephone: 1800 006 285
I will endeavour to call you and hope that we will be able to speak soon. In the meantime, I will also send you an e-mail and you are welcome to contact directly with any further questions or concerns you may have.
Kind regards,
Ben
Head of VIP
House of Jack
Caro tailandese,
Grazie per l'opportunità di assisterti ulteriormente. Vogliamo davvero assicurarci di affrontare tutte le tue preoccupazioni in modo soddisfacente e darti la tranquillità che cerchi per sentirti sicuro e a tuo agio giocando al nostro casinò.
Vorrei iniziare dicendo che il tuo account del casinò è protetto da password e che solo tu conosci questa password e quindi nessuno può giocare sul tuo account a tua insaputa, inoltre, ogni singola attività sul tuo account viene registrata nel server di gioco, questo non solo garantisce che il tuo account non possa essere manomesso, ma garantisce anche che siamo in grado di verificare e indagare completamente su eventuali problemi che potrebbero sorgere.
In risposta alla tua domanda riguardante l'orario di gioco, presumo che tu stia guardando il foglio che fa specifico riferimento ai tuoi giri gratuiti (etichettati "Giochi di giri gratuiti") che sono iniziati alle 04:43:02: il tuo gioco effettivo su il 6 è iniziato alle 00:00:01 quando avevi un saldo di $ 23,67 sul tuo conto e stavi giocando al gioco pimped. (Si prega di consultare la scheda “attività di gioco”). Ho creato fogli separati per renderti più semplice mostrarti cosa è successo con i giri gratuiti che hai ricevuto (che originariamente avevi richiesto), ma ho anche incluso i dettagli di tutto il tuo gioco per darti l'opportunità di esaminarlo in modo più approfondito qualora desideri farlo. Tieni presente che è anche in uso un filtro nella parte superiore dello schermo (colonna A), che, se non filtrato, mostrerà tutte le tue transazioni di gioco. L'ho filtrato l'8 per rendere più semplice rivolgermi la tua ultima domanda basata sull'esperto di dati che hai utilizzato per la tua giocata dell'8.
Secondo i dati in mio possesso sul tuo account, hai utilizzato i giri gratuiti dopo aver giocato su Pimped, quindi hai giocato su Castle Builder dopo aver utilizzato i giri gratuiti con un saldo iniziale di $ 30,68. sei poi passato a Hugo dopo aver quasi giocato tutti i fondi con un saldo iniziale di $ 0,06. Ciò corrisponde alla data e all'ora che abbiamo ricevuto dal server di gioco. Ci sono oltre 3000 transazioni catturate dal server e quindi il foglio di calcolo che ti ho inviato contiene molti dati. Tuttavia registra comunque tutta la tua attività e quindi, se non ti dispiace, vorrei chiamarti e possiamo discuterne ulteriormente al telefono (sarà più veloce per me rispondere alle tue domande e vorrei assicurarmi di darti la tranquillità che cerchi senza doverti disturbare con mail avanti e indietro).
Per quanto riguarda l'indirizzo di contatto che hai utilizzato (yourcomplaints@jackedcasino.com), parlerò con il nostro team tecnico per capire perché le tue e-mail non vengono ricevute. (Questo indirizzo va al nostro ufficio licenze del casinò e può essere utilizzato quando il tuo reclamo non è stato risolto in modo soddisfacente. Ciò implica che se non hai ricevuto una risposta soddisfacente dal centro di supporto del casinò, puoi inoltrare il problema a questo indirizzo.
Il casinò è felice di rispondere a qualsiasi domanda tu possa avere tramite il nostro supporto Call Center che puoi raggiungere via e-mail: info@houseofjack.com, chat (https://www.houseofjack.com/en/contactus) o telefono: 1800 006 285
Cercherò di chiamarti e spero che potremo parlare presto. Nel frattempo, ti invierò anche un'e-mail e potrai contattarci direttamente per eventuali ulteriori domande o dubbi che potresti avere.
Cordiali saluti,
Ben
Capo dell'area VIP
Casa di Jack