Dear rbwfans1923,
First of all, welcome to LCB!
Have you tried explaining your situation to support or maybe sending any other valid ID form, like a passport or driver's license? Here is what their Terms state:
As a part of our security procedure, we require standard verification documents upon the customer's first withdrawal request.
3. Proof of ID (Passport/Driving License etc.)
However, If you would like us to try to assist you please send us your casino credentials via PM. Please note that we don't have this brand listed, but we will try to reach out to them.
Thank you.
Caro rbwfans1923 ,
Innanzitutto benvenuto in LCB!
Hai provato a spiegare la tua situazione all'assistenza o magari a inviare qualche altro modulo di identità valido, come un passaporto o una patente di guida? Ecco cosa affermano i loro Termini:
Come parte della nostra procedura di sicurezza, richiediamo documenti di verifica standard alla prima richiesta di prelievo del cliente.
3. Prova di identità (passaporto/patente di guida ecc.)
Tuttavia, se desideri che proviamo ad aiutarti, inviaci le credenziali del casinò tramite PM . Tieni presente che non abbiamo questo marchio elencato, ma proveremo a contattarlo.
Grazie.