Hi JovanaV,
I have now received an email from the casino banking department requesting that I email the management with the BTC address where my withdrawal will be sent. This is something they already have when I submitted my withdrawal request, but I guess it's a further verification of it. I also want to copy a part of the email which seems to indicate they may be more delay before this payment is actually completed:
Please note that we use a third-party processor for all our payouts. And, they a charge a fee of $30, for payouts between $100 & $2000, which is deducted from your final approved amount. Additionally, it may take about 7-10 business days to complete the final verification process and transfer your winnings to your wallet.
I'm not sure what this final verification is, since I have already completed the KYC process. Maybe the casino rep here wants to jump in and explain further.
Ciao JovanaV,
Ho ricevuto un'e-mail dal dipartimento bancario del casinò che mi chiede di inviare un'e-mail alla direzione con l'indirizzo BTC a cui verrà inviato il mio prelievo. È qualcosa che avevano già quando ho inviato la mia richiesta di prelievo, ma immagino che sia un'ulteriore verifica. Voglio anche copiare una parte dell'e-mail che sembra indicare che potrebbero esserci altri ritardi prima che questo pagamento venga effettivamente completato:
Si prega di notare che utilizziamo un processore di terze parti per tutti i nostri pagamenti. E addebitano una commissione di $ 30, per i pagamenti tra $ 100 e $ 2000, che viene detratta dall'importo finale approvato. Inoltre, potrebbero essere necessari circa 7-10 giorni lavorativi per completare il processo di verifica finale e trasferire le vincite sul tuo portafoglio.
Non sono sicuro di cosa sia questa verifica finale, dato che ho già completato il processo KYC. Forse il rappresentante del casinò qui vuole intervenire e spiegare meglio.