ok steps by steps, because there is world record.
1. deposited yesterday. I dont get any bonus.(in spite they send me information about exclusive bonus for me)
2. there, i play semonthing ONLY FOR MY DEPOSIT.
3. then, i decided to withdraw - withdraw only my deposit! On LC they told me that my account is duplicated and they request 4-5 documents plus my photo with id in hands.
4. i sendthem all documents. they send me e-mail : ,,
Hello,
We are glad to inform that your account is fully verified now at N1 Casino.
Thank you for assisting us.
N1 Casino Team''
5. ok so i again request withdraw of my deposit.
6. On LC they told me that another person who use the same IP wchich was duplicate should send them document to verify account and then pay out my deposit. I told them that I DON;T KNOW WHO CAN USE THE SAME IP.Nobody don;t use the same PC and i don;t know how can illegal use the same IP so to be fair, if my account is verified, they should withdraw.
7. today e-mail:
Unfortunately, your account was closed and all funds confiscated as per administration's decision.
Each player can create only one personal user account. Creating multiple user accounts by a player will lead to termination of the accounts and confiscation of any gained winnings. The player should register personally. The player shall not provide access to his user account or allow using the Website to any third party including but not limited to minors.
Sorry for inconveniences and thank you for understanding.
Best regards,
N1 Casino Support Team
THEY CONFISCATED MY DEPOSIT. ! not bonus, not winning ! DEPOSIT ! IT IS FIRST TIME in 15 years when i play in online casino that casino cofiscated DEPOSIT !
please help me. i write compaint to LGA but i hope you help me too. it is horrible what happend. The worst is that they still send me e-mails about ,,beautiful bonuses ony my account''
ok passo dopo passo, perché c'è il record del mondo.
1. depositato ieri. Non ricevo alcun bonus (nonostante mi mandino informazioni sui bonus esclusivi per me)
2. lì, gioco a seme SOLO PER IL MIO DEPOSITO.
3. quindi, ho deciso di ritirare: ritira solo il mio deposito! Su LC mi hanno detto che il mio account è duplicato e richiedono 4-5 documenti più la mia foto con documento d'identità in mano.
4. invio loro tutti i documenti. mi hanno mandato una mail: ,,
Ciao,
Siamo lieti di informarti che il tuo account è ora completamente verificato su N1 Casino.
Grazie per averci aiutato
Squadra del casinò N1''
5. ok, quindi chiedo nuovamente il ritiro del mio deposito.
6. Su LC mi hanno detto che un'altra persona che utilizza lo stesso IP duplicato dovrebbe inviare loro un documento per verificare l'account e quindi pagare il mio deposito. Ho detto loro che NON SO CHI PUÒ UTILIZZARE LO STESSO IP. Nessuno non usa lo stesso PC e non so come sia possibile utilizzare illegalmente lo stesso IP, quindi per essere onesti, se il mio account è verificato, dovrebbero ritirare.
7. oggi e-mail:
Sfortunatamente, il tuo account è stato chiuso e tutti i fondi confiscati secondo la decisione dell'amministrazione.
Ogni giocatore può creare un solo account utente personale. La creazione di più account utente da parte di un giocatore comporterà la chiusura degli account e la confisca di eventuali vincite ottenute. Il giocatore deve registrarsi personalmente. Il giocatore non dovrà fornire l'accesso al proprio account utente o consentire l'utilizzo del sito Web a terzi, inclusi ma non limitati ai minori.
Ci scusiamo per gli inconvenienti e grazie per la comprensione.
Distinti saluti,
Team di supporto del casinò N1
HANNO CONFISCATO IL MIO DEPOSITO. ! non bonus, non vincere! DEPOSITO! È LA PRIMA VOLTA in 15 anni che gioco in un casinò online che ha cofiscato il DEPOSITO!
mi aiuti per favore. Scrivo un reclamo a LGA ma spero che anche tu mi aiuti. è orribile quello che è successo. La cosa peggiore è che continuano a mandarmi e-mail con bellissimi bonus sul mio conto''