Hello mankybecool26,
Here is the response from Casino Rep:
"We are sorry to hear that you are unhappy with our processes. We take all reports of dissatisfaction seriously and will always investigate, and respond to all of the matters you have raised, in order to provide you with a full explanation for requesting this information from you.
We would like to reassure you that our request is not a reluctance on our part to send you your winnings, we are happy to see our players, and you, win and be successful. We do understand sometimes that it can be difficult for our players to understand why we ask for proof of ID and other documentation before making payments out. As a mobile casino we have a responsibility to our players to ensure as far as possible that payments are made to the correct people, and in a reasonable timeframe.
Because of our license we have a responsibility to our regulators, as well as to other parts of the business community to ensure that our players are genuine, and that they are using legitimate payment methods.
We take our regulatory responsibilities seriously and therefore we have in place a number of internal procedures and controls to help prevent any potential abuse of the gaming system.
We have arranged for one of our friendly advisors to call you on the number linked to your account."
Hope this provides some clarity on your situation. You can expect a phone call from mFortune Casino soon...
Ciao mankybecool26 ,
Ecco la risposta del rappresentante del casinò:
"Siamo spiacenti di apprendere che non sei soddisfatto dei nostri processi. Prendiamo sul serio tutte le segnalazioni di insoddisfazione e indagheremo sempre e risponderemo a tutte le questioni che hai sollevato, al fine di fornirti una spiegazione completa per la richiesta di queste informazioni da te.
Vorremmo rassicurarti che la nostra richiesta non è una riluttanza da parte nostra a inviarti le tue vincite, siamo felici di vedere i nostri giocatori, e te, vincere e avere successo. Comprendiamo che a volte può essere difficile per i nostri giocatori capire perché chiediamo un documento d'identità e altra documentazione prima di effettuare i pagamenti. In quanto casinò mobile, abbiamo la responsabilità nei confronti dei nostri giocatori di garantire, per quanto possibile, che i pagamenti vengano effettuati alle persone giuste e in tempi ragionevoli.
A causa della nostra licenza, abbiamo la responsabilità nei confronti delle nostre autorità di regolamentazione, nonché di altre parti della comunità imprenditoriale, di garantire che i nostri giocatori siano autentici e che utilizzino metodi di pagamento legittimi.
Prendiamo sul serio le nostre responsabilità normative e pertanto disponiamo di una serie di procedure e controlli interni per aiutare a prevenire qualsiasi potenziale abuso del sistema di gioco.
Abbiamo fatto in modo che uno dei nostri consulenti amichevoli ti chiami al numero collegato al tuo account."
Spero che questo fornisca un po' di chiarezza sulla tua situazione. Presto puoi aspettarti una telefonata da mFortune Casino...