I haven't heard from him, but that doesn't mean he hasn't tried to call necessarily. Reaching me via phone is difficult.
Do they have a phone number by any chance that I can call?
Yes, I have read it, plus several more. Unfortunately I didn't read it until I was already fully invested with them. I came to your website and read some resolved issues and I thought I was going to be able to hopefully not suffer the same fate. I wonder if the resolved cases aren't frauds. People placed to give bogus information making it seem like they're paying people... just a thought.
I do think I owe an apology to them and to you for my cussing and unprofessional behavior last week. It is unnecessary to react like that but I don't think I have ever been so angry and offended by a company. I would love to redeem them, it is not my goal to trash people or organizations, having worked in the customer service industry myself I understand the struggles on their end and most of the time it isn't the employees fault, but these people have me shocked.
Non ho più sue notizie, ma questo non significa che non abbia provato a chiamarmi. Raggiungermi via telefono è difficile.
Hanno per caso un numero di telefono che posso chiamare?
Sì, l'ho letto, più molti altri. Sfortunatamente non l'ho letto finché non ne ero già completamente coinvolto. Sono arrivato sul tuo sito web e ho letto alcuni problemi risolti e ho pensato che sarei stato in grado, si spera, di non subire la stessa sorte. Mi chiedo se i casi risolti non siano frodi. Persone messe in atto per fornire informazioni false facendo sembrare che stiano pagando altre persone... solo un pensiero.
Penso di dovere delle scuse a loro e a te per le mie imprecazioni e il mio comportamento poco professionale la scorsa settimana. Non è necessario reagire in questo modo, ma non credo di essere mai stato così arrabbiato e offeso da un'azienda. Mi piacerebbe redimerli, non è il mio obiettivo criticare le persone o le organizzazioni, avendo lavorato nel settore del servizio clienti, capisco le difficoltà da parte loro e il più delle volte non è colpa dei dipendenti, ma queste persone mi hanno scioccato.