In all fairness, whenever a payout method is "not available," it should be removed from the list of payout options. This would be the proper way to go about it. A District Attorney would call it "Bait and Switch" and the merchant would be liable for misleading the public. I played the money back because I tried and tried to get on board with the UPayCard method the representative suggested after the Pay2Card method was unavailable. Each time I tried to apply, as soon as I entered my birthdate, the system would kick me out. I wrote to UPayCard and here is how they replied:
A customer support staff member has replied to your support request, #337584 with the following response:
"Dear Cora,
Thank you for contacting UPayCard Customer Support.
Please be informed that you are not able to change your date of birth manually. Please confirm your date of birth by replying this email and we will update it for you.
Should you require further assistance or information, please reply to this email or contact us via our Live Chat directly from your UPayCard online profile. UPayCard Customer Support Live Chat opening times are 6:00-18:00 GMT+1 on Weekdays and 8:00-18:00 GMT+1 on Weekends.
Alternatively you can find a lot of useful information in our Frequently Asked Questions section via https://www.upaycard.com/faq
Kind regards,
UPayCard Customer Support"
I was trying to put in my birthdate on the application form and I explained that to them when I wrote to them, yet they did not understand. The application would not go through unless I listed my birthdate. The entire process had become very frustrating and I came to the conclusion that it would be best for me to play the money out for fun. The second part of that conclusion was to never play at Kudos again. I don't enjoy having to fight for what is rightfully mine. When a casino advertises money will be paid out via a certain method, I expect that will happen. When it does not happen and I am referred to yet another method which is not working and the support staff fail to understand what I have written, in order to avoid further frrustration, I feel it best to just back away. After playing a lot of money into a system and encountering massive difficulty in getting a least part of it back, I was at the end of my rope. Additionally, the Kudos Rep told me I was "over the top" and I thought that was beyond cheeky for her to judge me like that, and was very unprofessional as well.
Unfortunately, when there's more than one side to a story, it becomes necessary to withdraw entirely from the situation. Note to all merchants: Don't offer something you can't deliver. They could have well removed Pay2Card from their withdrawal methods until it was actually available.
In my estimation, the situation is far from "Resolved."
In tutta onestà, ogni volta che un metodo di pagamento "non è disponibile", dovrebbe essere rimosso dall'elenco delle opzioni di pagamento. Questo sarebbe il modo corretto di procedere. Un procuratore distrettuale lo chiamerebbe "Bait and Switch" e il commerciante sarebbe responsabile di aver ingannato il pubblico. Ho giocato indietro i soldi perché ho provato e riprovato a salire a bordo con il metodo UPayCard suggerito dal rappresentante dopo che il metodo Pay2Card non era disponibile. Ogni volta che provavo a fare domanda, non appena inserisci la mia data di nascita, il sistema mi espelle. Ho scritto a UPayCard ed ecco come mi hanno risposto:
Un membro dello staff dell'assistenza clienti ha risposto alla tua richiesta di supporto, n. 337584 con la seguente risposta:
"Cara Cora,
Grazie per aver contattato l'assistenza clienti UPayCard.
Ti informiamo che non puoi modificare manualmente la tua data di nascita. Conferma la tua data di nascita rispondendo a questa email e la aggiorneremo per te.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza o informazioni, rispondi a questa email o contattaci tramite la nostra Live Chat direttamente dal tuo profilo online UPayCard. Gli orari di apertura della live chat dell'assistenza clienti UPayCard sono dalle 6:00 alle 18:00 GMT+1 nei giorni feriali e dalle 8:00 alle 18:00 GMT+1 nei fine settimana.
In alternativa puoi trovare molte informazioni utili nella nostra sezione Domande frequenti tramite https://www.upaycard.com/faq
Cordiali saluti,
Assistenza clienti UPayCard"
Stavo cercando di inserire la mia data di nascita sul modulo di domanda e gliel'ho spiegato quando ho scritto loro, ma non hanno capito. La domanda non sarebbe andata a buon fine se non avessi indicato la mia data di nascita. L'intero processo era diventato molto frustrante e sono giunto alla conclusione che sarebbe stato meglio per me giocare i soldi per divertimento. La seconda parte di quella conclusione era di non giocare mai più a Kudos. Non mi piace dover lottare per ciò che mi spetta di diritto. Quando un casinò pubblicizza che il denaro verrà pagato tramite un determinato metodo, mi aspetto che ciò accada. Quando ciò non accade e mi viene indirizzato a un altro metodo che non funziona e il personale di supporto non riesce a capire ciò che ho scritto, per evitare ulteriore frustrazione, sento che è meglio fare marcia indietro. Dopo aver investito un sacco di soldi in un sistema e aver incontrato enormi difficoltà nel recuperarne almeno una parte, ero al limite. Inoltre, il rappresentante di Kudos mi ha detto che ero "esagerato" e ho pensato che fosse più che sfacciato da parte sua giudicarmi in quel modo, ed era anche molto poco professionale.
Sfortunatamente, quando una storia ha più di una versione, diventa necessario isolarsi completamente dalla situazione. Nota per tutti i commercianti: non offrire qualcosa che non puoi consegnare. Avrebbero potuto rimuovere Pay2Card dai loro metodi di prelievo finché non fosse stata effettivamente disponibile.
A mio avviso, la situazione è lungi dall'essere "risolta".