Okay, king casinos customer servicers are lying,making excuses and speaking different things than other.
I made withdrawal request 25.3 and in the email reads that it will be done in 48h, also in their site reads that if you are platinum vip(like me) the withdraw is faster and maximum withdraw amount in a month is more than 7k.
I have been asking the money every day and different lies comes every time. Friday one said today or tomorrow it will be done(NOT), today one said it will be done today (NOT), other one today said that he needs certain information and after that it will be done and the maximum amount for month is now 8k(NOTHING HAPPENED STILL), last customer servicer said that they cant yet transfer it because the maximum amount hasnt updated yet(LAST WORKER TOLD DIFFERENT STORY).
this is not okay, all of the customer servicer is speaking different things and almost everyone is lying, i just want my money now!
I will contact soon also police about this
Ok, i servizi clienti di King Casino mentono, inventano scuse e dicono cose diverse dagli altri.
Ho effettuato la richiesta di prelievo il 25.3 e nell'e-mail si legge che verrà effettuato in 48 ore, inoltre nel loro sito si legge che se sei Platinum VIP (come me) il prelievo è più veloce e l'importo massimo prelevabile in un mese è superiore a 7k.
Chiedo soldi ogni giorno e ogni volta arrivano bugie diverse. Venerdì uno ha detto oggi o domani sarà fatto (NON), oggi uno ha detto che sarà fatto oggi (NON), l'altro oggi ha detto che ha bisogno di determinate informazioni e poi sarà fatto e l'importo massimo per il mese è adesso 8k (NON È ANCORA SUCCESSO), l'ultimo addetto all'assistenza clienti ha detto che non possono ancora trasferirlo perché l'importo massimo non è stato ancora aggiornato (L'ULTIMO LAVORATORE HA RACCONTATO UNA STORIA DIVERSA).
non va bene, tutti gli addetti all'assistenza clienti parlano cose diverse e quasi tutti mentono, voglio solo i miei soldi adesso!
Contatterò presto anche la polizia a riguardo