Two weeks earlier, I registered an account and started playing for free spins. Please keep in mind, my country was on the list of accepted for registration in JacksPay! I successfully registered as a new player from Serbia! I had never played in this casino before and had no other accounts! After a two-hour game, I’ve met all the bonus requirements and I’ve played fair!
A few days later, I made a $ 25 deposit required for verification! My deposit was successfully accepted and then I decided to withdraw the maximum winnings, won from bonus games in the amount of $ 100 plus my $ 25 deposit! After the request for withdrawal, my status was "on pending" ( I have screenshots of these transactions)
Since I did not receive any notification from the Casino in three days, I tried to login to my account , but I realized that my account was locked!
After several emails sent to the Casino's contacts, after two days I received the following answer from them ''
"Hey there, we have refunded your deposit back to your account and we
have closed the account due to we don't accept residents in Serbia.
The account should not have been able to open and the IP tracker for
whatever reason didn't pick it up until the following day since you
registered.
You will get your refund back in your account in 7 to 10 business days.
JacksPay people
Of course I was not happy with the Casino solution! Why ?
I think they just didn't want to pay the winnings because
- There is no information anywhere on their website that my country is on the banned list
- I successfully registered as a new user and chose my country
- my deposit via Visa card passed successfully
In this case, since I successfully passed the registration and I played fair and followed all the rules of bonus games and since i didn't get any warning from the Casino, until the moment of withdrawal of funds, I believe that I did not make a mistake and that the Casino in any case, even if they subsequently decided to lock up my account, the casino was obligated to pay out winnings!
Honestly, I don’t expect any compensation from Casino because I’ve already read a lot of bad reviews on JacksPay ( unfortunately, i found it, after my bad experience with this casino)
Thank you so much for your help!
Nikola
Due settimane prima, ho registrato un account e ho iniziato a giocare con giri gratuiti. Tieni presente che il mio paese era nell'elenco di quelli accettati per la registrazione su JacksPay! Mi sono registrato con successo come nuovo giocatore dalla Serbia! Non avevo mai giocato in questo casinò prima e non avevo altri account! Dopo una partita di due ore, ho soddisfatto tutti i requisiti del bonus e ho giocato bene!
Pochi giorni dopo, ho effettuato un deposito di $ 25 richiesto per la verifica! Il mio deposito è stato accettato con successo e quindi ho deciso di ritirare la vincita massima, vinta dai giochi bonus per un importo di $ 100 più il mio deposito di $ 25! Dopo la richiesta di prelievo, il mio stato era "in sospeso" (ho degli screenshot di queste transazioni)
Dato che non ho ricevuto alcuna notifica dal Casinò per tre giorni, ho provato ad accedere al mio conto, ma mi sono reso conto che il mio conto era bloccato!
Dopo diverse email inviate ai contatti del Casinò, dopo due giorni ho ricevuto da loro la seguente risposta ''
"Ciao, abbiamo rimborsato il tuo deposito sul tuo conto e noi
abbiamo chiuso il conto perché non accettiamo residenti in Serbia.
L'account non avrebbe dovuto essere in grado di aprirsi e il tracker IP per
qualunque sia il motivo, non l'ho raccolto fino al giorno dopo da te
registrato.
Riceverai il rimborso sul tuo conto entro 7-10 giorni lavorativi.
JacksPay gente
Ovviamente non ero soddisfatto della soluzione del Casinò! Perché ?
Penso che semplicemente non volessero pagare le vincite perché
- Non ci sono informazioni da nessuna parte sul loro sito web che il mio paese sia nell'elenco dei vietati
- Mi sono registrato con successo come nuovo utente e ho scelto il mio Paese
- il mio deposito tramite carta Visa è andato a buon fine
In questo caso, poiché ho superato con successo la registrazione e ho giocato in modo corretto e ho seguito tutte le regole dei giochi bonus e poiché non ho ricevuto alcun avviso dal Casinò, fino al momento del prelievo dei fondi, credo di non aver effettuato un errore e che in ogni caso il Casinò, anche se successivamente avessero deciso di bloccare il mio conto, sarebbe stato obbligato a pagare le vincite!
Onestamente non mi aspetto alcun compenso dal Casinò perché ho già letto molte recensioni negative su JacksPay (purtroppo l'ho trovato dopo la mia brutta esperienza con questo casinò)
Grazie mille per il vostro aiuto!
Nicola