I have been playing at Jackpot Wheel / Jumba Bet for a long time. I have deposited and withdrawn from both.
The last withdrawal from Jackpot Wheel was March 2021.
I recently deposited and I won.
when I went to try and withdraw the system will not allow me to put in my complete Bitcoin wallet address.
i checked with support and they said that the system was having technical issues. To give it a couple hours
I tried again about 2 hrs latter same issue. Check with support and said the same thing technical issues they said gibe it24hours which I ended up doing reluctantly.
This time the representative wanted to know my Bitcoin wallet name. (Which should be irrelevant) I refused to tell him name.
when the issue is the box to type in the Bitcoin wallet address stops or rather prevents about 7 or 8 characters short. Even though the amount I wish to withdraw I can type in the wallet address multiple times.
while I was trying to figure it out I noticed my identity was not verified for some reason now. Even tho I had already done KYC in the past and received my withdrawal from wheel.
I submitted pic a with the hour it was denied. I resubmitted and now it's been almost 24hrs and still hey haven't approved it or denied.
and now all I do is basically get is hung up on repeatedly when trying to check with customer service.
that was at a 1300$ withdrawal while waiting I have won a lot more. So I do think I'm gonna get any support from the casino
Gioco a Jackpot Wheel / Jumba Bet da molto tempo. Ho depositato e prelevato da entrambi.
L'ultimo prelievo da Jackpot Wheel è avvenuto a marzo 2021.
Recentemente ho depositato e ho vinto.
quando sono andato a provare a ritirare, il sistema non mi ha permesso di inserire l'indirizzo completo del mio portafoglio Bitcoin.
ho contattato l'assistenza e mi hanno detto che il sistema presentava problemi tecnici. Per dargli un paio d'ore
Ho riprovato circa 2 ore dopo lo stesso problema. Contatta l'assistenza e ho detto la stessa cosa che hanno detto per i problemi tecnici, 24 ore su 24, cosa che ho finito per fare con riluttanza.
Questa volta il rappresentante voleva sapere il nome del mio portafoglio Bitcoin. (Il che dovrebbe essere irrilevante) Mi sono rifiutato di dirgli il nome.
quando il problema è che la casella per digitare l'indirizzo del portafoglio Bitcoin si ferma o meglio impedisce di contenere circa 7 o 8 caratteri. Anche se desidero prelevare l'importo, posso digitare più volte l'indirizzo del portafoglio.
mentre cercavo di capirlo ho notato che la mia identità non era stata verificata per qualche motivo. Anche se avevo già effettuato il KYC in passato e avevo ricevuto il ritiro dal volante.
Ho inviato una foto con l'ora in cui è stata negata. L'ho inviato nuovamente e ora sono trascorse quasi 24 ore e ancora non l'ho approvato o negato.
e ora tutto quello che faccio è praticamente riattaccare ripetutamente quando provo a contattare il servizio clienti.
era con un prelievo di 1300 $ mentre aspettavo ho vinto molto di più. Quindi penso che riceverò supporto dal casinò