Hello,
First of all, three deposits of €100, €100 and €200 were not paid out to me because I didn't meet the service requirements for the 1st deposit.
After that I deleted the bonus and my entire balance was gone.
Deposited again but without bonus.
After that, I wanted to withdraw €3,500 on December 30, 2022. This payout was rejected on 01/01 due to an incorrect bank name.
On January 1st, 2023 I wanted to have € 4,200.02 paid out, the terms and conditions state a maximum waiting time of 48 hours.
I have already written 3 e-mails, I am verified and am trying to find out the reason for the delay in the chat.
I'm either turned off and told to wait longer or I get the following response and the chat is closed:
I see the conversation going in circles. For quality reasons we have to disconnect the chat. Thank you for reaching out to us.
In addition, I was promised via chat on January 1st that my case would be dealt with on January 2nd.
Unfortunately I get no more information at all.
KYC and support@hot.bet do not answer via email and I am always put off in the chat.
If a player breaks the T&Cs there is a problem but if the casino does it it doesn't seem to matter.
I asked the chat support several times for the exact date of my payout including the time, I was not told, then I asked how long it would take and the only answer I got was please be patient.
In the terms and conditions I find the following:
3.19. The withdrawal handling time is 48 hours, starting from the moment the withdrawal is initiated or from the last direct contact with the customer in terms of its processing (KYC request, questions concerning administrative fees for the aforementioned withdrawal, etc.).
as well as for 7.2.1 withdrawals:
The time for the withdrawal to be finalized may vary due to circumstances but a withdrawal attempt should be approved or denied within two (2) days. A player shall be informed about reasons for any delay if the time for the money to arrive at the players account exceeds ten (10) days.
thank you very much
Ciao,
Innanzitutto non mi sono stati pagati tre depositi da 100€, 100€ e 200€ perché non avevo soddisfatto i requisiti di servizio per il primo deposito.
Successivamente ho cancellato il bonus e il mio intero saldo è sparito.
Depositato di nuovo ma senza bonus.
Successivamente volevo prelevare 3.500 € il 30 dicembre 2022. Questo pagamento è stato rifiutato il 01/01 a causa di un nome bancario errato.
Il 1 gennaio 2023 volevo farmi erogare € 4.200,02, le condizioni prevedono un tempo massimo di attesa di 48 ore.
Ho già scritto 3 email, sono verificato e sto cercando di scoprire il motivo del ritardo nella chat.
O mi viene disattivato e mi viene detto di attendere più a lungo oppure ricevo la seguente risposta e la chat viene chiusa:
Vedo che la conversazione gira in tondo. Per motivi di qualità dobbiamo disconnettere la chat. Grazie per averci contattato.
Inoltre, il 1° gennaio mi è stato promesso via chat che il mio caso sarebbe stato trattato il 2 gennaio.
Purtroppo non ho più informazioni.
KYC e support@hot.bet non rispondono via email e sono sempre scoraggiato in chat.
Se un giocatore infrange i Termini e Condizioni c'è un problema, ma se lo fa il casinò non sembra avere importanza.
Ho chiesto più volte al supporto via chat la data esatta del mio pagamento compresa l'ora, non mi è stato detto, poi ho chiesto quanto tempo ci sarebbe voluto e l'unica risposta che ho ottenuto è stata per favore sii paziente.
Nei termini e condizioni trovo quanto segue:
3.19. Il tempo di gestione del recesso è di 48 ore, a partire dal momento in cui viene avviato il recesso o dall'ultimo contatto diretto con il cliente in termini di elaborazione (richiesta KYC, domande relative alle spese amministrative per il suddetto ritiro, ecc.).
nonché per i prelievi 7.2.1:
Il tempo necessario per finalizzare il ritiro può variare a seconda delle circostanze, ma un tentativo di prelievo deve essere approvato o negato entro due (2) giorni. Un giocatore sarà informato sui motivi di qualsiasi ritardo se il tempo necessario per l'arrivo del denaro sul conto del giocatore supera i dieci (10) giorni.
Grazie mille