Hi there, I was wondering if you would be able to help me in my issue with the on line Casino Heapsowins please. I have attached the chat corresponds on 2 different dates and i have attached the 2 emails i send to payments @ heapsowins.com
My username is ud*****
I really didnt get any straight answers about my winnings, only that my $650 was mixed winnings and therefore lost, even if it was manager approved??? I never ever put money onto my account if i still have a balance. Is there any way to asked for proof? I dont believe them because i went into my transaction history and had a $15 reward club bonus paid, that was on the 11.03.2023. The next time i played was on the 01.04.2023 and on this day i won $650 with a $30 deposit. And most important, it was manager approved....
My $400 win, i dont understand if i play through the playthrough and go to withdraw funds, it shows me $400 able to withdraw and is manager approved, however because i used a bonus, this money will be deducted from the winnings. I thought after your playthrough, your winnings are yours. I think thats not fair, Double dipping
My questions about my other 4 winnings are unanswered and totally ignored.
This whole experience from the start on was absolute shocking. From approving documents, to the chat section and getting no response via email. Most trustworthy Casino on the Net, is there slogan .
I am not so sure about this
I hope you can help me sort this out,
Thank you for taking the time to read my letter and look forward to hear from you soon
Salve, mi chiedevo se potesse aiutarmi con il mio problema con il casinò online Heapsowins, per favore. Ho allegato la chat che corrisponde a 2 date diverse e ho allegato le 2 email che invio a pagamenti @ heapsowins.com
Il mio nome utente è ud*****
In realtà non ho ricevuto risposte dirette sulle mie vincite, solo che i miei $ 650 erano vincite miste e quindi perse, anche se erano state approvate dal manager??? Non metto mai soldi sul mio conto se ho ancora un saldo. C'è un modo per chiedere una prova? Non ci credo perché sono entrato nella cronologia delle transazioni e ho ricevuto un bonus del club premio di $ 15, avvenuto il 11.03.2023. La volta successiva che ho giocato è stato l'01.04.2023 e quel giorno ho vinto $ 650 con un deposito di $ 30. E, cosa più importante, è stato approvato dal manager....
La mia vincita di $ 400, non capisco se gioco fino in fondo e vado a prelevare fondi, mi mostra $ 400 in grado di prelevare ed è approvato dal manager, tuttavia poiché ho utilizzato un bonus, questo denaro verrà detratto dalle vincite. Pensavo che dopo aver giocato, le tue vincite sarebbero tue. Penso che non sia giusto, doppia immersione
Le mie domande sulle mie altre 4 vincite sono senza risposta e totalmente ignorate.
Tutta questa esperienza fin dall'inizio è stata assolutamente scioccante. Dall'approvazione dei documenti, alla sezione chat e alla mancata risposta via email. Il casinò più affidabile della rete, c'è lo slogan.
Non ne sono così sicuro
Spero che possiate aiutarmi a risolvere questa cosa,
Grazie per aver dedicato del tempo a leggere la mia lettera e non vedo l'ora di sentirti presto