I do not often give warnings about casinos but today I get extremely bad customer service and want to give warning.
I play in several casinos daily so when I did not find in casino site details of my payments and used bonuses I chat to customer service.
I ask about one of my messages in my account, there was deposit promotion and I wanted to know can I still use it or have I used it because details was not found.
I check 2 times in same chat would I get those 50 wagering free spins gift and also 5e bonus to live casino if I deposit and play and person promised that. Bonuses did not appeared so I chat again after deposit and played by promotion rules and same person ask me to give screenshot of games that bonuses not show in account I gave and promised fix it with relevant team.
After that I get from same Pasi customer service person email that I will get anything none bonuses because I have use same offer earlier even I double check from this same person that I can use this promotion before deposit.
I have now send emails that I wont except this I want promosed deposit bonuses because ask 2 times before deposit is it available and after that make deposit via offer buttom claim here and deposit, do everything what was told me. No answer so I have no trust in this casino.
This is www.euroslots.com working via Heliopsis Limited in , registered in Malta law ,registernumber C101509, which place is in Spinola Park, Triq Mikiel Ang Borg, St. Julians, SPK1000, Malta. Heliopsis Limited working under The Malta Gaming Authority (MGA) rules , 2019 license proved MGA/CRP/178/2009 in.
Non mi capita spesso di dare avvertimenti sui casinò, ma oggi ho ricevuto un servizio clienti pessimo e voglio metterlo in guardia.
Gioco in diversi casinò ogni giorno, quindi quando non trovo sul sito del casinò i dettagli dei miei pagamenti e dei bonus utilizzati, contatto il servizio clienti.
Ho chiesto informazioni su uno dei messaggi nel mio account, c'era una promozione sul deposito e volevo sapere se posso ancora usarla o se l'ho già usata perché non sono stati trovati i dettagli.
Ho controllato 2 volte nella stessa chat se avrei ricevuto quei 50 giri gratuiti di scommessa e anche un bonus di 5e per il casinò live se avessi depositato e giocato e la persona me l'aveva promesso. I bonus non sono apparsi, quindi ho chattato di nuovo dopo il deposito e ho giocato secondo le regole della promozione e la stessa persona mi ha chiesto di fornire uno screenshot dei giochi in cui i bonus non venivano visualizzati nell'account che avevo fornito e ho promesso di risolvere il problema con il team competente.
Dopodiché ricevo un'email dalla stessa persona del servizio clienti Pasi che mi dice che non riceverò alcun bonus perché ho già utilizzato la stessa offerta in precedenza, anche se ho verificato nuovamente dalla stessa persona che posso utilizzare questa promozione prima di effettuare il deposito.
Ora ho inviato e-mail che non accetterò, voglio bonus di deposito promossi perché chiedo 2 volte prima del deposito se sono disponibili e dopo faccio il deposito tramite il pulsante dell'offerta, richiedi qui e deposita, fai tutto quello che mi è stato detto. Nessuna risposta, quindi non ho fiducia in questo casinò.
Questo è www.euroslots.com che opera tramite Heliopsis Limited in , registrata secondo la legge maltese, numero di registro C101509, che si trova in Spinola Park, Triq Mikiel Ang Borg, St. Julians, SPK1000, Malta. Heliopsis Limited opera secondo le regole della Malta Gaming Authority (MGA), licenza del 2019 comprovata MGA/CRP/178/2009 in.