Another complaint for Dragonara Online this time.
Here is the case:
I made a deposit for 150% deposit matchup.
Built up my balance until 100+ playing Play N Go slots.
As I check there is no + bonus balance sign (usually if there is still bonus there will be "real balance+ bonus balance" i made a withdrawal as I have played quite sometime and thought the playthrough is done.
A few days later i emailed them and get this reply:
--------------------------
You had claimed the bonus with your deposit on 02/05/2015 however we can see that you
did not cash-out the bonus meaning you were left with a balance of 0 USD when you still
had 131.10 USD left to wager from the bonus. Shortly after this, your cash balance was
credited with 77.46 USD. Unfortunately this seems to be due to a technical issue on our
providers side and will require further investigation before we can decide on a resolution.
This is why your pending withdrawal has not yet been processed.
We need to determine how you were able to withdraw any winnings if you did not cash-out your
bonus. When looking at your transactions history we can see that you somehow were credited with
these additional funds after your balance was at €0. This is what we are investigating.
-----------------
A few days later I got this email:
-----------------
This issue is still being investigated with top priority. This issue has effected a
number of online casino's and game providers which has resulted in quite an
extensive investigation.
We have however had to temporarily closed your Dragonara account until the
issue has been resolved. We will follow up as soon as the investigation has run
its course.
-----------------
As far as i know my balance never hit 0 and i got my withdrawal problem around the first week of May..
Anyone in this forum facing the same problem??
thank you
RISOLTO – Dragonara chiude temporaneamente il mio account!
- Iniziato da
- anfransen
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
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-
- Iniziato da
- anfransen
- at May 13, 15, 08:32:51 AM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Originale Traduzione tradotto conUn'altra lamentela per Dragonara Online questa volta.
Ecco il caso:
Ho effettuato un deposito per un matchup del deposito del 150%.
Ho accumulato più di 100 crediti giocando alle slot Play N Go.
Mentre controllo non c'è il segno + saldo bonus (di solito se c'è ancora il bonus ci sarà "saldo reale + saldo bonus" ho effettuato un prelievo perché ho giocato un bel po' di tempo e pensavo che il gioco fosse finito.
Pochi giorni dopo ho inviato loro un'e-mail e ho ricevuto questa risposta:
--------------------------
Hai richiesto il bonus con il tuo deposito il 02/05/2015, tuttavia possiamo vederlo
non hai incassato il bonus, il che significa che ti è rimasto un saldo di 0 USD quando ancora lo eri
avevo ancora 131,10 USD da scommettere dal bonus. Poco dopo, il tuo saldo in contanti è stato
accreditato con 77,46 USD. Sfortunatamente questo sembra essere dovuto ad un problema tecnico sul nostro
lato fornitori e saranno necessarie ulteriori indagini prima di poter decidere su una soluzione.
Questo è il motivo per cui il tuo prelievo in sospeso non è stato ancora elaborato.
Dobbiamo determinare come hai potuto ritirare le vincite se non hai incassato le tue
bonus. Quando osserviamo la cronologia delle tue transazioni, possiamo vedere che in qualche modo ti sono stati accreditati
questi fondi aggiuntivi dopo che il tuo saldo sarà pari a € 0. Questo è ciò su cui stiamo indagando.
-----------------
Qualche giorno dopo ho ricevuto questa email:
-----------------
Questo problema è ancora oggetto di indagine con la massima priorità. Questo problema ha interessato a
numero di casinò online e fornitori di giochi, il che ha portato a un notevole successo
indagine approfondita.
Abbiamo tuttavia dovuto chiudere temporaneamente il tuo account Dragonara fino al
il problema è stato risolto. Vi ricontatteremo non appena le indagini saranno condotte
il suo corso.
-----------------
Per quanto ne so, il mio saldo non è mai arrivato a 0 e ho avuto il problema dei prelievi intorno alla prima settimana di maggio..
Qualcuno in questo forum ha riscontrato lo stesso problema??
Grazie -
- Risposta da
- nirvana
- at May 13, 15, 09:16:30 AM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
not here to add insult to injury , but man you sure know how to pick these casinos. I think you are the person with the most complaints on LCB.
As far your question, no I dont have the same problem ... I would sit tight and wait until they resolve what seems to be a major blunder.non sono qui per aggiungere la beffa al danno, ma amico, sicuramente sai come scegliere questi casinò. Penso che tu sia la persona con più lamentele su LCB.
Per quanto riguarda la tua domanda, no, non ho lo stesso problema... starei seduto e aspetterei finché non risolveranno quello che sembra essere un grave errore. -
- Risposta da
- anfransen
- at May 13, 15, 11:29:09 AM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
LoL,
yeah I encounter many problems playing at some casinos.
By posting a thread in this forum, mostly are solved thanks to LCB and hopefully some other members might be aware too so that they wont have a problem like mine.
Dragonara seems to have good reputation.
I just dont know why this happened to me.Lol,
sì, incontro molti problemi giocando in alcuni casinò.
Pubblicando una discussione in questo forum, la maggior parte dei problemi viene risolta grazie a LCB e spero che anche altri membri possano esserne a conoscenza in modo da non avere un problema come il mio.
La Dragonara sembra avere una buona reputazione.
Semplicemente non so perché mi sia successo questo. -
- Risposta da
- Anchi
- at May 13, 15, 11:46:15 AM
- Admin 13534
- attività più recente 1 giorno fa
Hi anfransen,
There is a rep on the forum for this casino. The direct casino support thread is HERE or you can contact the rep direct HERECiao Anfransen,
C'è un rappresentante sul forum di questo casinò. Il thread di supporto diretto del casinò è QUI oppure puoi contattare direttamente il rappresentante QUI -
- Risposta da
- Melcb
- at May 14, 15, 12:36:07 AM
- Admin 6308
- attività più recente 13 years fa
Dragonara have proven to have a good rep so far. I wouldn't stress, I think you should wait it out and see what comes from the investigation.
I will forward this thread to the rep and ask her if she can shed any light on this and keep us updated.La Dragonara finora ha dimostrato di avere una buona reputazione. Non vorrei stressarmi, penso che dovresti aspettare e vedere cosa viene fuori dall'indagine.
Inoltrerò questo thread al rappresentante e le chiederò se può far luce su questo e tenerci aggiornati. -
- Risposta da
- Dragonara Online
- at May 15, 15, 07:31:14 AM
- Casino Rep 3
- attività più recente 6 anni fa
Dear Anfransen,
As pointed out by our customer support, we are still investigating and will update you accordingly.
Please do not see the delay in a resolution as a negative sign. This type of investigation
can take some time due to the complex nature if it.
Thank you for your continued patience.
Dragonara OnlineCaro Anfransen,
Come sottolineato dal nostro supporto clienti, stiamo ancora indagando e ti aggiorneremo di conseguenza.
Vi preghiamo di non considerare il ritardo nella risoluzione come un segno negativo. Questo tipo di indagine
può richiedere del tempo a causa della sua natura complessa.
Grazie per la tua continua pazienza.
Dragonara in linea -
- Risposta da
- VaRiXD
- at May 15, 15, 09:37:07 PM
- Sr. Member 374
- attività più recente 22 years fa
yes anfransen, like another say Dragonara Where do you pick these casino
First Go the the best with money in there account Casino that are well establish
There's so many great one from Microgaming, Rtg as far as I know mostly them.
Dragonara Casino ? Seriously ? don't know them
Anyway Good luck, But always go for the best and well knowedsì anfransen, come dice un altro Dragonara Dove scegli questi casinò
Per prima cosa, scegli il meglio con i soldi presenti nei casinò che sono ben consolidati
Ce ne sono così tanti fantastici di Microgaming, Rtg per quanto ne so, soprattutto loro.
Casinò Dragonara? Sul serio ? non li conosco
Comunque buona fortuna, ma scegli sempre il meglio e la conoscenza2.8/ 5
-
- Risposta da
- zuga
- at May 27, 15, 09:02:53 AM
- Admin 8368
- attività più recente 6 years fa
Okay so what is the update for this complaint? anfransen / Dragonara Rep any news?
Ok, qual è l'aggiornamento per questo reclamo? anfransen / Dragonara Rep qualche novità?
-
- Risposta da
- anfransen
- at May 27, 15, 09:38:57 AM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Update:
- I requested that they reopened my account and place the fund+bonus back, as the problem is that i havent completed the WR but i could withdraw due to software issue.
- I got this reply:
------
Thank you for following up again.
We understand your reasoning however unfortunately we cannot do this. This issue is not simply due to the fact that you did not complete the wagering. Your bonus was used up and the additional funds were credited your cash balance by a technical error. These funds were then further played. Due to the ongoing investigation into this, we cannot make any adjustments currently until the investigation has concluded. Should you wish your account to be opened, we can temporarily remove the funds in questions to allow you to play until this case has been resolved.
Kindly let us know if you would like this to happen.
We apologize that this investigation has taken so long however there are many factors and providers involved and we need to co-ordinate with all of them to apply a fix and ultimate solution for the effected players.
We will of course keep you apprised of any developments.
--------
I really dont know what to say. But i believe that my balance didnt hit 0 during me playing the playthrough.
so i think i will just wait.Aggiornamento:
- Ho chiesto che riaprissero il mio conto e ripristinassero il fondo+bonus, poiché il problema è che non ho completato la WR ma potevo ritirarmi a causa di un problema con il software.
- Ho ricevuto questa risposta:
------
Grazie per avermi seguito ancora.
Comprendiamo il tuo ragionamento, tuttavia purtroppo non possiamo farlo. Questo problema non è semplicemente dovuto al fatto che non hai completato la scommessa. Il tuo bonus è stato esaurito e i fondi aggiuntivi sono stati accreditati sul tuo saldo in contanti a causa di un errore tecnico. Questi fondi sono stati poi ulteriormente utilizzati. A causa dell'indagine in corso al riguardo, al momento non possiamo apportare modifiche fino alla conclusione dell'indagine. Se desideri che il tuo account venga aperto, possiamo rimuovere temporaneamente i fondi in questione per consentirti di giocare fino a quando il caso non sarà risolto.
Fateci sapere se desiderate che ciò accada.
Ci scusiamo che questa indagine abbia richiesto così tanto tempo, tuttavia ci sono molti fattori e fornitori coinvolti e dobbiamo coordinarci con tutti loro per applicare una soluzione definitiva per i giocatori interessati.
Naturalmente vi terremo informati su eventuali sviluppi.
--------
Non so davvero cosa dire. Ma credo che il mio saldo non sia arrivato a 0 durante il gioco.
quindi penso che aspetterò e basta. -
- Risposta da
- bigboss2k15
- at May 27, 15, 11:13:37 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
Hello
I have a similar problem with them. I've been playing at online casinos for over 10 years and never had such a problem.
"We are writing to you regarding your recent bonus game play with our Reload bonus.
You had claimed the bonus with your deposit on 21/05/2015 and we can see that you
did cash-out the bonus with a bonus balance of 323.98 PLN. However when the funds were
transferred over to your cash balance, the amount credited was 864.11 PLN. Unfortunately this
seems to be due to a technical issue on our providers side and will require further investigation
before we can decide on a resolution. This is why your pending withdrawal has not yet been
processed.
We have attached your recent game-play history and have highlighted the transactions so you can
see for yourself. We have further had to temporarily close your account to prevent any further game
play with these funds and allow some time to investigate.
This issue has effected a number of player across the network and we apologize for this inconvenience.
We will follow up to you once we have a resolution. Thank you in advance for your patience.
"
It has been almost a week and no new updates from them or anything. This is weird. If they made a mistake they should be the ones paying for it. It's not like it's a big amount.Ciao
Ho un problema simile con loro. Gioco ai casinò online da oltre 10 anni e non ho mai avuto problemi del genere.
"Ti scriviamo in merito alla tua recente giocata bonus con il nostro bonus Ricarica.
Hai richiesto il bonus con il tuo deposito il 21/05/2015 e possiamo vederlo
ha incassato il bonus con un saldo bonus di 323,98 PLN. Tuttavia quando i fondi erano
trasferito sul tuo saldo in contanti, l'importo accreditato è stato di 864,11 PLN. Purtroppo questo
sembra essere dovuto a un problema tecnico da parte dei nostri fornitori e richiederà ulteriori indagini
prima di poter decidere su una risoluzione. Questo è il motivo per cui il tuo prelievo in sospeso non è ancora stato
elaborato.
Abbiamo allegato la tua cronologia di gioco recente e abbiamo evidenziato le transazioni in modo che tu possa farlo
vedere di persona. Abbiamo inoltre dovuto chiudere temporaneamente il tuo account per impedire ulteriori giochi
giocare con questi fondi e concedersi un po' di tempo per indagare.
Questo problema ha interessato diversi giocatori sulla rete e ci scusiamo per l'inconveniente.
Ti ricontatteremo non appena avremo una soluzione. Grazie in anticipo per la pazienza.
"
È passata quasi una settimana e nessun nuovo aggiornamento da parte loro o altro. Questo è strano. Se hanno commesso un errore dovrebbero essere loro a pagarne le conseguenze. Non è che sia una grande somma. -
- Risposta da
- viky
- at May 27, 15, 12:56:41 PM
- Sr. Member 364
- attività più recente 3 anni fa
This behavior is not serious, this should be an honest casino, but I do not think so.Terms are already in favour of the casino.
Questo comportamento non è grave, questo dovrebbe essere un casinò onesto, ma non credo che sia così. I termini sono già a favore del casinò.
-
- Risposta da
- bigboss2k15
- at May 27, 15, 03:40:01 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
It must be some serious problem since I'm not the only one and they even say it in the e-mail that other players are affected. Also it happened to everyone in May.
Deve trattarsi di un problema serio dato che non sono l'unico e nella e-mail dicono anche che sono interessati anche altri giocatori. Inoltre è successo a tutti a maggio.
-
- Risposta da
- Dragonara Online
- at May 28, 15, 09:45:53 AM
- Casino Rep 3
- attività più recente 6 anni fa
Dear all,
We wish to reiterate that this issue occurred on the side of our system provider EveryMatrix some weeks back and has impacted a handful of players.
We are informed by EveryMatrix the issue is caused by a technical issue whereby player accounts are credited with funds at random and against the logic of gameplay results.
We have asked EveryMatrix to investigate the issue and until such time that the investigation is complete we cannot complete any potential payouts.
EveryMatrix, the service provider and the license holder has applied a fix to this technical issue and therefore no further issues should occur. We are pushing our service provider hard to come up with a resolution to the issue and are hoping that this will be in force by the end of next week.
We have already communicated this to the effected players.
Kind Regards,
Dragonara OnlineCarissimi,
Desideriamo ribadire che questo problema si è verificato da parte del nostro fornitore di sistemi EveryMatrix alcune settimane fa e ha avuto un impatto su una manciata di giocatori.
Siamo stati informati da EveryMatrix che il problema è causato da un problema tecnico per cui i fondi vengono accreditati sui conti dei giocatori in modo casuale e contro la logica dei risultati del gioco.
Abbiamo chiesto a EveryMatrix di indagare sul problema e fino a quando l'indagine non sarà completata non potremo completare alcun potenziale pagamento.
EveryMatrix, il fornitore di servizi e il titolare della licenza hanno applicato una soluzione a questo problema tecnico e pertanto non dovrebbero verificarsi ulteriori problemi. Stiamo spingendo al massimo il nostro fornitore di servizi per trovare una soluzione al problema e speriamo che questa entri in vigore entro la fine della prossima settimana.
Lo abbiamo già comunicato ai giocatori interessati.
Cordiali saluti,
Dragonara in linea -
- Risposta da
- jodiisgreat
- at May 29, 15, 01:46:30 PM
- Hero Member 574
- attività più recente 4 anni fa
I'm just going to put my two cents in. Unless a casino is reviewed and HIGHLY recommended by not only other LCB members but particularly the mods here and your docs are pre-approved then DON'T DEPOSIT AT IT! Yes LCB mods always assist the members here but us members have to take some responsibility at some point. We cannot depend on the mods to do our homework for us because we didn't feel like it that day.
Metterò semplicemente i miei due centesimi. A meno che un casinò non sia recensito e ALTAMENTE raccomandato non solo da altri membri LCB ma in particolare dai mod qui e dai tuoi documenti non siano pre-approvati, NON DEPOSITARE SU DI LORO! Sì, i mod LCB assistono sempre i membri qui, ma noi membri dobbiamo assumerci una certa responsabilità ad un certo punto. Non possiamo dipendere dai mod per fare i compiti per noi perché quel giorno non ne avevamo voglia.
-
- Risposta da
- Melcb
- at May 29, 15, 11:00:09 PM
- Admin 6308
- attività più recente 13 years fa
In defense of Dragonara, this is a error that was out of their control. It certainly does not make them untrustworthy. At this time, I believe players can trust this brand.
This was a glitch on a software level (Evrymatrix) and the casino has been proactive in answering our queries and trying to get this fixed asap.In difesa della Dragonara si tratta di un errore fuori dal loro controllo. Certamente non li rende inaffidabili. In questo momento, credo che i giocatori possano fidarsi di questo marchio.
Si è trattato di un problema tecnico a livello di software (Evrymatrix) e il casinò è stato proattivo nel rispondere alle nostre domande e nel cercare di risolvere il problema il prima possibile. -
- Risposta da
- anfransen
- at May 29, 15, 11:22:01 PM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Yeah everymatrix is good cos i just got a withdrawal from other everymatrix casino in a matter of hours.
it is just that i was told that my balance hit 0 during the bonus.
that is a big error.
hopefully they can solve it, and solve it fastSì, EveryMatrix è buono perché ho appena ricevuto un prelievo da un altro casinò EveryMatrix nel giro di poche ore.
è solo che mi è stato detto che il mio saldo era arrivato a 0 durante il bonus.
questo è un grosso errore.
speriamo che possano risolverlo e risolverlo velocemente -
- Risposta da
- anfransen
- at Jun 02, 15, 12:15:10 PM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
i dont know what to say about the casino anymore.
it says top priority but it has taken like..weeks?
guess if it is not top priority it will take years.non so più cosa dire del casinò.
dice priorità assoluta ma ci sono volute tipo... settimane?
immagino che se non è la massima priorità ci vorranno anni. -
- Risposta da
- bigboss2k15
- at Jun 02, 15, 02:38:34 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
Yeah my case has not been resolved yet either. What can be taking so long? They should just look over the bet logs and settle with all the players affected and fix their software which caused all these problems after.
i dont know what to say about the casino anymore.
it says top priority but it has taken like..weeks?
guess if it is not top priority it will take years.
Sì, neanche il mio caso è stato ancora risolto. Cosa può volerci così tanto tempo? Dovrebbero semplicemente esaminare i registri delle scommesse e accordarsi con tutti i giocatori interessati e riparare il loro software che ha causato tutti questi problemi in seguito.
non so più cosa dire del casinò.
dice priorità assoluta ma ci sono volute tipo... settimane?
immagino che se non è la massima priorità ci vorranno anni. -
- Risposta da
- bigboss2k15
- at Jun 09, 15, 03:58:55 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
Another week passes by with no word from them or any sign of getting this resolved.
Did anyone else with this problem have any recent updates?Passa un'altra settimana senza alcuna parola da parte loro o alcun segno di risoluzione del problema.
Qualcun altro con questo problema ha qualche aggiornamento recente? -
- Risposta da
- anfransen
- at Jun 09, 15, 12:45:52 PM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Latest Update:
----------
Thank you for your continued patience.
Just to update you, we have held a meeting this morning with the game providers and our license holders to discuss the outcome regarding the effected players. All the information provided by all parties is now being reviewed before a final decision will be made. This will hopefully be by the end of this week. As previously advised, Dragonara is fighting for a positive outcome for all players involved and we hope this will be the case.
We apologize for the time this investigation has taken however we needed to be thorough and ensure nothing has been overlooked.
Please do not hesitate to contact us should you have any further questions.
Kind regards,
Sam
Dragonara Online Casino
[Help-desk]
-------Ultimo aggiornamento:
----------
Grazie per la tua continua pazienza.
Giusto per aggiornarvi, questa mattina abbiamo tenuto un incontro con i fornitori di giochi e i nostri titolari di licenza per discutere l'esito relativo ai giocatori interessati. Tutte le informazioni fornite da tutte le parti sono ora in fase di revisione prima che venga presa una decisione finale. Si spera che ciò avvenga entro la fine di questa settimana. Come precedentemente comunicato, Dragonara si sta battendo per un esito positivo per tutti i soggetti coinvolti e ci auguriamo che sia così.
Ci scusiamo per il tempo impiegato da questa indagine, ma dovevamo essere scrupolosi e garantire che nulla fosse stato trascurato.
Non esitate a contattarci se avete ulteriori domande.
Cordiali saluti,
Sam
Casinò Online Dragonara
[Helpdesk]
------- -
- Risposta da
- bigboss2k15
- at Jun 09, 15, 04:35:23 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
Thanks for posting the update.
Looks like there is some hope of getting this resolved
Latest Update:
----------
Thank you for your continued patience.
Just to update you, we have held a meeting this morning with the game providers and our license holders to discuss the outcome regarding the effected players. All the information provided by all parties is now being reviewed before a final decision will be made. This will hopefully be by the end of this week. As previously advised, Dragonara is fighting for a positive outcome for all players involved and we hope this will be the case.
We apologize for the time this investigation has taken however we needed to be thorough and ensure nothing has been overlooked.
Please do not hesitate to contact us should you have any further questions.
Kind regards,
Sam
Dragonara Online Casino
[Help-desk]
-------
Grazie per aver pubblicato l'aggiornamento.
Sembra che ci sia qualche speranza di risolvere il problema
Ultimo aggiornamento:
----------
Grazie per la tua continua pazienza.
Giusto per aggiornarvi, questa mattina abbiamo tenuto un incontro con i fornitori di giochi e i nostri titolari di licenza per discutere l'esito relativo ai giocatori interessati. Tutte le informazioni fornite da tutte le parti sono ora in fase di revisione prima che venga presa una decisione finale. Si spera che ciò avvenga entro la fine di questa settimana. Come precedentemente comunicato, Dragonara si sta battendo per un esito positivo per tutti i soggetti coinvolti e ci auguriamo che sia così.
Ci scusiamo per il tempo impiegato da questa indagine, ma dovevamo essere scrupolosi e garantire che nulla fosse stato trascurato.
Non esitate a contattarci se avete ulteriori domande.
Cordiali saluti,
Sam
Casinò Online Dragonara
[Helpdesk]
------- -
- Risposta da
- anfransen
- at Jun 17, 15, 02:45:04 PM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Dragonara Casino still has no update about this issue..
sigh please help~Dragonara Casino non ha ancora aggiornamenti su questo problema..
sospiro, per favore aiutatemi~2.8/ 5
-
- Risposta da
- bigboss2k15
- at Jun 17, 15, 05:26:02 PM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
I was about to ask if you had any new updates. This really sucks. Looks like I'll never get my winnings or at least my deposit back. This is BS!
Stavo per chiederti se avevi nuovi aggiornamenti. Questo fa davvero schifo. Sembra che non riavrò mai le mie vincite o almeno il mio deposito. Questa è una cavolata!
-
- Risposta da
- anfransen
- at Jun 19, 15, 07:09:47 AM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Newest update:
-------------
Firstly, we thank you for your continued patience throughout this investigation.
We understand this has taken some time to complete, primarily due to the fact that there had to be multiple investigations from all the involved parties including Dragonara, Everymatrix and the game providers. We further had to wait until all investigations had concluded before a final decision could be made. We offer our apologies for this.
The investigation has concluded that there was a small technical BUG which was crediting funds to players real money balance in error. It was also noticed that this occurred for players playing with a bonus and playing select games from Game provider Play n’ GO. Technical issues, whilst very rare can occur and whilst we understand it can be frustrating, it is unfortunately out of our hands.
Terms & Conditions:
16.1 A number of circumstances may arise where a bet is accepted, or a payment is made, by us in Error. Reasonable efforts are undertaken to prevent errors or omissions, however system problems or human error may lead to such circumstances. Such circumstances may include, without being limited to, the hereunder situations:
a) Miscalculation (including due to human error) of bonuses, winnings or returns paid to you;
b) Information on odds or terms of a bet may have been entered incorrectly as a consequence of human error or computer malfunction;
c) Errors or omissions resulting from Prohibited Activities
16.2 We reserve the right to correct any Error made on a bet placed and re-settle the same at the correct price or terms which were available or should have been available at the time that the bet was placed and the bet will be deemed to have taken place on the terms which were usual for that bet or, in cases where the correction or resettlement of the bet is not possible, to declare such bet void and refund the stake in question back into Your Account.
16.3 Neither we (including our employees or agents) nor our partners or suppliers shall be liable for any loss including loss of winnings that results from any Error by us or an error by you. You will forfeit any winnings/losses that result from any such Error.
Based on the above our Provider EveryMatrix has determined that since the funds credited to you were done so in error, that those funds as well as any winnings generated from those error funds directly are forfeit. We do however understand that this issue has not been caused by any action you have taken and this has been inconvenient to you also. Therefore, in the interest of fairness; Dragonara has decided to offer you 50% of the winnings you generated at our cost. You generated a total of 91 USD from the illegitimate funds and we have left 45.50 USD of those winnings in your account. You may play or withdraw them at your convenience. This decision is final.
We apologize once again and thank you for your understanding and co-operation throughout.
Please let us know if you have any questions related to this.
Kind regards,
Sam
Dragonara Online Casino
[Investigations Team Leader]
--------------
I logged in and there is my balance so i withdraw.Aggiornamento più recente:
-------------
Innanzitutto, ti ringraziamo per la pazienza che hai dimostrato durante l'indagine.
Comprendiamo che ci sia voluto del tempo per completarlo, principalmente a causa del fatto che sono state necessarie molteplici indagini da parte di tutte le parti coinvolte, inclusi Dragonara, Everymatrix e i fornitori del gioco. Inoltre abbiamo dovuto attendere la conclusione di tutte le indagini prima di poter prendere una decisione definitiva. Offriamo le nostre scuse per questo.
L'indagine ha concluso che si è verificato un piccolo BUG tecnico che accreditava erroneamente i fondi al saldo in denaro reale dei giocatori. È stato notato anche che ciò si verificava per i giocatori che giocavano con un bonus e giocavano a giochi selezionati dal fornitore di giochi Play n' GO. Sebbene possano verificarsi problemi tecnici molto rari e, sebbene comprendiamo che possa essere frustrante, purtroppo sono fuori dal nostro controllo.
Termini & Condizioni:
16.1 Potrebbero verificarsi una serie di circostanze in cui una scommessa viene accettata o viene effettuato un pagamento da parte nostra per errore. Vengono compiuti sforzi ragionevoli per prevenire errori o omissioni, tuttavia problemi di sistema o errori umani possono portare a tali circostanze. Tali circostanze possono includere, senza essere limitate a, le seguenti situazioni:
a) Errore di calcolo (anche dovuto a errori umani) di bonus, vincite o rendimenti pagati all'utente;
b) Le informazioni sulle quote o sui termini di una scommessa potrebbero essere state inserite in modo errato a causa di un errore umano o di un malfunzionamento del computer;
c) Errori o omissioni derivanti da Attività vietate
16.2 Ci riserviamo il diritto di correggere qualsiasi errore commesso su una scommessa piazzata e di ristabilire la stessa al prezzo o ai termini corretti che erano disponibili o avrebbero dovuto essere disponibili al momento in cui è stata piazzata la scommessa e la scommessa sarà ritenuta valida. avvenuta secondo i termini usuali per quella scommessa o, nei casi in cui la correzione o il reinsediamento della scommessa non è possibile, dichiarare tale scommessa nulla e rimborsare la puntata in questione sul proprio conto.
16.3 Né noi (inclusi i nostri dipendenti o agenti) né i nostri partner o fornitori saremo responsabili per eventuali perdite, inclusa la perdita di vincite, derivante da qualsiasi errore da parte nostra o da un errore da parte tua. Perderai qualsiasi vincita/perdita derivante da tale errore.
Sulla base di quanto sopra, il nostro Fornitore EveryMatrix ha stabilito che, poiché i fondi ti sono stati accreditati per errore, tali fondi e qualsiasi vincita generata direttamente da tali fondi di errore verranno persi. Comprendiamo tuttavia che questo problema non è stato causato da alcuna azione da te intrapresa e questo è stato scomodo anche per te. Pertanto, nell'interesse dell'equità; Dragonara ha deciso di offrirti il 50% delle vincite da te generate a nostre spese. Hai generato un totale di 91 USD dai fondi illegittimi e abbiamo lasciato 45,50 USD di tali vincite sul tuo conto. Puoi giocarli o ritirarli a tuo piacimento. Questa decisione è definitiva.
Ci scusiamo ancora una volta e vi ringraziamo per la vostra comprensione e collaborazione.
Fateci sapere se avete domande in merito.
Cordiali saluti,
Sam
Casinò Online Dragonara
[Capo squadra investigativa]
--------------
Ho effettuato l'accesso e c'è il mio saldo, quindi ritiro. -
- Risposta da
- bigboss2k15
- at Jun 19, 15, 08:38:39 AM
- Newbie 7
- attività più recente 8 anni fa
Yes I received the same e-mail. I went to my account and got 50% of my winnings to withdraw.
All in all we can say that at least they gave us 50%...they could have given us nothing back or only the deposit.Sì, ho ricevuto la stessa e-mail. Sono andato sul mio conto e ho ritirato il 50% delle mie vincite.
Tutto sommato possiamo dire che almeno ci hanno dato il 50%... non potevano restituirci niente o solo la caparra. -
- Risposta da
- anfransen
- at Jun 19, 15, 11:34:15 AM
- Hero Member 771
- attività più recente 10 mesi fa
Glad the prob is solved
Sono contento che il problema sia risolto
-
- Risposta da
- 2fast4u
- at Jun 20, 15, 10:39:48 AM
- Hero Member 807
- attività più recente 8 giorni fa
Definitely glad to see this resolved. Usually when software bugs happen they are not obligated to refund anything. Why I am happy to see you fellas got 50% back
Sicuramente felice di vedere questo risolto. Di solito quando si verificano bug del software non sono obbligati a rimborsare nulla. Perché sono felice di vedere che voi ragazzi avete ottenuto il 50% indietro
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