Hello
I have been trying to get in touch with Dolfwin casino support the last 8 days, but they do not reply. On their live-chat they keep telling me the same thing; Wait and they will reply soon. In the first chat I had with them one of the operators told me that I would hear from them within two hours. Thats why im pretty sure, that they will not reply to my complaint... wonder why. I can sent you all e-mail I have sent to them and also chat-logs if needed.
Thing is that im self excluded from all NewEra-owned casino sites because of an addiction- they know that. Because of that, I should not be able to register at any of their sites, including Dolfwin Casino. They dont seem to care and gladly accepting me as a customer despite the fact that I registered with the same first name, last name, birthday, address, country and phone number as I did on the other NewEra-owned sites. Their system should therefore be able to recognize me easily, but it didn't. I therefore believe that they should pay me back my lost money, a total of 200 euros.
Ciao
Ho cercato di contattare l'assistenza del casinò Dolfwin negli ultimi 8 giorni, ma non hanno risposto. Nella loro live chat continuano a dirmi la stessa cosa; Aspetta e ti risponderanno presto. Nella prima chiacchierata che ho avuto con loro uno degli operatori mi ha detto che avrei avuto loro notizie entro due ore. Ecco perché sono abbastanza sicuro che non risponderanno al mio reclamo... mi chiedo perché. Posso inviarti tutte le e-mail che ho inviato loro e anche i registri delle chat, se necessario.
Il fatto è che mi sono autoescluso da tutti i siti di casinò di proprietà di NewEra a causa di una dipendenza: lo sanno. Per questo motivo non dovrei riuscire a registrarmi su nessuno dei loro siti, compreso Dolfwin Casino. Sembra che non se ne preoccupino e mi accettino volentieri come cliente nonostante mi sia registrato con lo stesso nome, cognome, data di nascita, indirizzo, paese e numero di telefono degli altri siti di proprietà di NewEra. Il loro sistema dovrebbe quindi essere in grado di riconoscermi facilmente, ma non è così. Credo quindi che dovrebbero restituirmi i soldi perduti, in totale 200 euro.