Hey Guys!
I have missed you already and I hope all LCB still is great and kicking!?
I'm happy to elaborate on the support issue and on some other troubles as at the moment I have spare second.
So, support:
I personally assure you, that there is no one single agent and a single player trouble that has been handled in rude manner in Casino Token! - I personally know all of support agents and more than that - at least once per week I do support myself in order to understand the things better!
Here are my observations that I'm sure will be usefull for you as this answers many questions asked before:
Let us put the players in segments in order to clear things up:
1. Bonus abusers (self explanatory)
2. Bonus code put wrongly/incorrectly/forgotten and tried to add it after deposit, troubles with not reading instructions how to put bonus code where it is needed and then just simply pretent to not know what and how to do :)
3. Bonus Cheaters - duplications of accounts, wrong bonus code use for the purpose of getting more freespins, abuse of support time and finally threats.
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So, guys, those are the most common issues that support is dealing with. And then certain people are comming in the forums and telling half of the story and then support most likely looks bad as they haven't done this or that, or they haven't issued freespins when player wanted etc. and etc.
If that would be in my power I would ask every player to work in support at least for couple hours before starting to play as the level of abuse and creativity/techniques used by the abusers are incredible! :)
So, guys and girls - let's play fair and let's not abuse support as they really love their job and they have a lot of personal relationships with players and they try to support you as much as it is possible. Please, do remember that they are following the rules/bonus terms stated and they are trying to balance between right and wrong all the time.
Newertheless, I know that by hearth that our support untill this time never has been rude and I trust this trend will be kept in the future as well!
In any case - please, feel free to shoot me pm if you suspect something is wrong with Casino Token support - I gurantee that you will get an answer from me personally and we will resolve the trouble in the best possible manner.
Kind regards,
-John
Hey ragazzi!
Mi sei già mancato e spero che tutto l'LCB sia ancora fantastico e forte!?
Sono felice di approfondire la questione del supporto e alcuni altri problemi poiché al momento ho un secondo libero.
Quindi, supporta:
Ti assicuro personalmente che non c'è nessun problema con un singolo agente o un singolo giocatore che sia stato gestito in modo scortese in Casino Token! - Conosco personalmente tutti gli agenti di supporto e altro ancora - almeno una volta alla settimana mi supporto per capire meglio le cose!
Ecco le mie osservazioni che sono sicuro ti saranno utili in quanto rispondono a molte domande poste prima:
Mettiamo i giocatori in segmenti per chiarire le cose:
1. Chi abusa dei bonus (autoesplicativo)
2. Codice bonus inserito in modo errato/errato/dimenticato e tentativo di aggiungerlo dopo il deposito, problemi nel non leggere le istruzioni su come inserire il codice bonus dove è necessario e poi semplicemente far finta di non sapere cosa e come fare :)
3. Bonus Cheaters: duplicazioni di account, uso errato del codice bonus allo scopo di ottenere più giri gratuiti, abuso del tempo di supporto e infine minacce.
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Quindi, ragazzi, questi sono i problemi più comuni di cui si occupa il supporto. E poi alcune persone entrano nei forum e raccontano metà della storia e quindi il supporto molto probabilmente sembra pessimo perché non hanno fatto questo o quello, o non hanno emesso giri gratuiti quando il giocatore lo desiderava ecc. E così via.
Se ciò fosse in mio potere, chiederei a ogni giocatore di lavorare in supporto almeno per un paio d'ore prima di iniziare a giocare poiché il livello di abuso e creatività/tecniche utilizzate dagli abusatori sono incredibili! :)
Quindi, ragazzi e ragazze, giochiamo in modo corretto e non abusiamo del supporto perché amano davvero il loro lavoro e hanno molti rapporti personali con i giocatori e cercano di supportarvi il più possibile. Per favore, ricorda che stanno seguendo le regole / i termini bonus dichiarati e stanno cercando di bilanciare sempre il giusto e lo sbagliato.
Tuttavia, so per certo che il nostro supporto fino ad ora non è mai stato scortese e confido che questa tendenza verrà mantenuta anche in futuro!
In ogni caso, per favore, sentiti libero di scrivermi in privato se sospetti che ci sia qualcosa che non va con il supporto di Casino Token: ti garantisco che riceverai una risposta da me personalmente e risolveremo il problema nel miglior modo possibile.
Cordiali saluti,
-John