Cyberbingo has not paid out my winnings from February 1st. The withdrawal winnings were approved and sent to my bank on February 6th. I’ve reached out several times and they are not replying in regards to my emails. I won $1300 on February 1st - approved on February 6th but I’ve yet to receive any money. It’s now February 15th and I would like to my money. Please pay out!
RISOLTO: Il cyberbingo non mi paga
- Iniziato da
- Farrah Shackleford
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
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- Iniziato da
- Farrah Shackleford
- at Feb 15, 19, 12:14:57 PM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCyberbingo non ha pagato le mie vincite dal 1 febbraio. Le vincite dei prelievi sono state approvate e inviate alla mia banca il 6 febbraio. Ho contattato più volte e non rispondono alle mie e-mail. Ho vinto $ 1300 il 1 febbraio - approvato il 6 febbraio ma non ho ancora ricevuto i soldi. Adesso è il 15 febbraio e vorrei i miei soldi. Per favore paga!
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Feb 15, 19, 12:20:59 PM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Here is proof of my winning with dates- win and approved and sent.
Ecco la prova della mia vincita con le date: vinci, approvata e inviata.
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- Risposta da
- Feelin froggy
- at Feb 17, 19, 11:43:22 AM
- Superstar Member 6049
- attività più recente 1 anno fa
Hi Farrah,
We've contacted the reps from the bingo site and hope to hear something back by Monday. They're generally not in the office on weekends.
Ciao Farrah,
Abbiamo contattato i rappresentanti del sito di bingo e speriamo di ricevere una risposta entro lunedì. Generalmente non sono in ufficio nei fine settimana.
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Feb 17, 19, 01:56:37 PM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Thank you! And I reached out again on Friday and haven’t received an response.
Grazie! E ho contattato di nuovo venerdì e non ho ricevuto risposta.
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- Risposta da
- VegasCrest
- at Feb 18, 19, 03:33:48 AM
- Casino Rep 95
- attività più recente 16 giorni fa
Dear Farrah,
I am sorry to read that you have had a delay in receiving your winnings.Having spoken with our accounting department, I see that they did email you regarding this issue on Thursday (February 14th) of last week. Wire transfer can take 5-7 working days, and, on this occasion, the processor dealing with your pay-out experienced a delay. Unfortunately, this was beyond our control, but I can confirm that your pay-out has been sent as shown and your deserved winnings are on their way.
Please allow a couple more days and if you have any questions please do not hesitate to contact our accounting team directly. accounting@cyberbingo.com
Caro Farrah,
Mi dispiace leggere che hai avuto un ritardo nel ricevere le tue vincite.Dopo aver parlato con il nostro reparto contabilità, ho visto che ti hanno inviato un'e-mail in merito a questo problema giovedì (14 febbraio) della scorsa settimana. Il bonifico bancario può richiedere 5-7 giorni lavorativi e, in questa occasione, l'elaboratore che si occupa del pagamento ha subito un ritardo. Sfortunatamente, questo era al di fuori del nostro controllo, ma posso confermare che il tuo pagamento è stato inviato come mostrato e che le tue meritate vincite sono in arrivo.
Ti preghiamo di attendere ancora un paio di giorni e, in caso di domande, non esitare a contattare direttamente il nostro team contabile. contabilità@cyberbingo.com
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Feb 19, 19, 10:56:23 AM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Hello,
It's now February 19th and still have not received money. Or actual proof that the money has been sent. I recieved an email stating it would have been in my account yesterday or this morning at the latest and it's not not there.
Ciao,
È il 19 febbraio e non ho ancora ricevuto denaro. O la prova effettiva che il denaro è stato inviato. Ho ricevuto un'e-mail che diceva che sarebbe stato nel mio account ieri o al massimo stamattina e non c'è.
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Feb 19, 19, 11:15:44 AM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
I'm really saddened by the excuses Cyber Bingo is giving me. Asking for more days and yet more excuses. Stating they have been in business for 20 years. Loyal customer as myself is how they have been in business for 20 years. But assuring on time payouts is their company's intergity. If there was "issues" with their payouts they should have posted something on thier site and reached out as soon as they knew there was an issue. But they did not reach out, ignored e-mails,and have given excuses and stating they need more time. I cannot believe they can get around with giving the run around, and I have to sit back and take it.
Sono davvero rattristato dalle scuse che Cyber Bingo mi sta dando. Chiedere più giorni e ancora più scuse. Dichiarando che sono in attività da 20 anni. Cliente fedele come me è il modo in cui operano da 20 anni. Ma garantire i pagamenti puntuali è l'integrità della loro azienda. Se ci fossero stati "problemi" con i loro pagamenti, avrebbero dovuto pubblicare qualcosa sul loro sito e contattarli non appena avessero saputo che c'era un problema. Ma non si sono rivolti, hanno ignorato le e-mail e hanno fornito scuse affermando che avevano bisogno di più tempo. Non posso credere che riescano a cavarsela dando il via, e devo sedermi e accettarlo.
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- Risposta da
- VegasCrest
- at Feb 20, 19, 03:31:40 AM
- Casino Rep 95
- attività più recente 16 giorni fa
Dear Farrah
Thank you for your post. As a loyal player, you will be aware of our reputation for paying players in a timely manner. If this was not the case, we would not have long standing, loyal players such as yourself.When payment is made to the processor and the monies are sent from ourselves, we have no control regarding any delays that may happen at their end. We can confirm that the monies were sent and have been assured that they should be with you now, if not, then very soon. This is where we need your feedback on any delay so that we can approach the processor and chase up on any delays.
Once again, I apologise for the delay and would ask that you email us at accounting@cyberBingo.com to confirm when you receive your money.
Kind regards
VG Team
Caro Farrah
Grazie per il tuo post. Come giocatore leale, sarai consapevole della nostra reputazione nel pagare i giocatori in modo tempestivo. Se così non fosse, non avremmo giocatori fedeli e di lunga data come te.Quando il pagamento viene effettuato al processore e i soldi vengono inviati da noi stessi, non abbiamo alcun controllo su eventuali ritardi che potrebbero verificarsi al loro termine. Possiamo confermare che i soldi sono stati inviati e ci è stato assicurato che dovrebbero essere con voi adesso, in caso contrario, molto presto. È qui che abbiamo bisogno del tuo feedback su eventuali ritardi in modo da poter avvicinarci al processore e individuare eventuali ritardi.
Ancora una volta, mi scuso per il ritardo e ti chiedo di inviarci un'e-mail all'indirizzo accounting@cyberBingo.com per confermare quando riceverai i tuoi soldi.
Cordiali saluti
Squadra VG
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Feb 20, 19, 09:15:34 AM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Hello,
I appreciate you getting back to me. However I still haven’t received my money. Today makes it exactly two weeks since it was supposedly sent on February 6th. Allowing the additional 5-7 business days from the 6th , I should have received it on February 15th (making it the full 7 business days). With today being February 20th that’s an additional 3 business days. I’ve been asked to allow an additional 1-2 days since February 14th. And now you statung I should have it but I don’t. Please understand my frustration and know why I feel as though I’m receiving excuses, and that it truly was not sent.
Ciao,
Apprezzo che tu mi abbia risposto. Tuttavia non ho ancora ricevuto i miei soldi. Oggi sono trascorse esattamente due settimane da quando è stato presumibilmente inviato il 6 febbraio. Considerando i 5-7 giorni lavorativi aggiuntivi dal 6, avrei dovuto riceverlo il 15 febbraio (ovvero 7 giorni lavorativi completi). Dato che oggi è il 20 febbraio, ci vogliono altri 3 giorni lavorativi. Mi è stato chiesto di concedere altri 1-2 giorni dal 14 febbraio. E ora dici che dovrei averlo ma non lo faccio. Per favore, comprendi la mia frustrazione e sappi perché mi sento come se stessi ricevendo delle scuse e che in realtà non sono state inviate.
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- Risposta da
- VegasCrest
- at Feb 21, 19, 03:22:17 AM
- Casino Rep 95
- attività più recente 16 giorni fa
Dear Farrah,
Have you now received your money? We do understand your frustration, this is felt by ourselves as well. The delay caused due to the processor’s issues make our customers unhappy and does hurt our reputation. We are currently looking to replace this processor as delays such as this are not acceptable. Our players satisfaction is key to our reputation and thankfully issues like this are very rare. I can only apologise again that this happened to you.
Can you please confirm that you have now received your money?
Regards
VG Team
Caro Farrah,
Ora hai ricevuto i tuoi soldi? Comprendiamo la tua frustrazione, la sentiamo anche noi. Il ritardo causato dai problemi del processore rende insoddisfatti i nostri clienti e danneggia la nostra reputazione. Stiamo attualmente cercando di sostituire questo processore poiché ritardi come questo non sono accettabili. La soddisfazione dei nostri giocatori è fondamentale per la nostra reputazione e per fortuna problemi come questo sono molto rari. Posso solo scusarmi ancora per questo che ti è successo.
Puoi confermare di aver ricevuto i tuoi soldi?
Saluti
Squadra VG
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- Risposta da
- Feelin froggy
- at Mar 05, 19, 12:08:55 PM
- Superstar Member 6049
- attività più recente 1 anno fa
Farrah, can you confirm that you've received your payment? Cyberbingo confirms that it was processed and we will consider this resolved if we don't hear otherwise from you.
Farrah, puoi confermare di aver ricevuto il pagamento? Cyberbingo conferma che è stato elaborato e considereremo il problema risolto se non avremo tue notizie diverse.
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- Risposta da
- Tania
- at Apr 03, 19, 03:27:53 AM
- Mighty Member 2586
- attività più recente 2 anni fa
Just a quick update - the player confirmed through a private message that she has been paid out.
Solo un breve aggiornamento: la giocatrice ha confermato tramite un messaggio privato di essere stata pagata.
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Apr 11, 19, 09:59:15 PM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Dear Vegas Crest,
how long does it take to send Bitcoin?
Caro Vegas Crest,
quanto tempo ci vuole per inviare Bitcoin?
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- Risposta da
- huynhthai
- at Apr 11, 19, 10:44:15 PM
- Sr. Newbie 41
- attività più recente 4 anni fa
LOL , I already have one request withdrawal couple years ago and until now I'm still received nothing and status transaction on site still Pending . so I just know to say this : good luck to you ! :)
LOL, ho già ricevuto una richiesta di prelievo un paio di anni fa e fino ad ora non ho ancora ricevuto nulla e lo stato della transazione sul sito è ancora in sospeso. quindi so solo dirti questo: buona fortuna a te! :)
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- Risposta da
- Farrah Shackleford
- at Apr 11, 19, 10:59:44 PM
- Sr. Newbie 30
- attività più recente 4 anni fa
Actually I played there again and won. This time $1000 . And still an incredibly long waiting on bitcoin withdrawal. They told me it takes a week to receive via bitcoin but when cashing out it said 15 mins. Lol seriously there are all the same and don’t want to pay out. Pathetic! Here I am waiting on bitcoin that takes a week to be transferred. Lol liars!
In realtà ho giocato di nuovo lì e ho vinto. Questa volta $ 1000. E ancora un'attesa incredibilmente lunga per il ritiro dei bitcoin. Mi hanno detto che ci vuole una settimana per ricevere tramite bitcoin, ma al momento dell'incasso dicevano 15 minuti. Lol sul serio, sono tutti uguali e non vogliono pagare. Patetico! Qui sto aspettando bitcoin che impiega una settimana per essere trasferito. Lol bugiardi!
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- Risposta da
- huynhthai
- at Apr 11, 19, 11:09:04 PM
- Sr. Newbie 41
- attività più recente 4 anni fa
Yea , they told me the same and day by day everytime contact support you will get The Same :D .
My withdrawal pending almost 2 years :D
Sì, mi hanno detto la stessa cosa e giorno dopo giorno ogni volta che contatti l'assistenza otterrai lo stesso :D.
Il mio ritiro è in sospeso da quasi 2 anni :D
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- Risposta da
- VegasCrest
- at Apr 23, 19, 09:09:16 AM
- Casino Rep 95
- attività più recente 16 giorni fa
Dear Farrah,
Sorry for the late reply we seem to have missed your post.
Bitcoin payouts are in fact a faster process but not within 15minutes. Please take into consideration that all payouts are processed by a third party processor. We send the request to them after is submitted and approved from our end; they take care of the rest. According to our system a bitcoin payout takes between 2 and 4 business days. Your request was approved on April 12th and according to the finance processor it was confirmed as being sent on April 14th. So, this is within the expected time frame. We are truly sorry that you feel disappointed and we ensure you that our team is working hard to always provide safe and secure player payment processing.
Best Regards,
VG Team
Caro Farrah,
Scusa per la risposta tardiva, sembra che ci sia sfuggito il tuo post.
I pagamenti in Bitcoin sono infatti un processo più veloce ma non entro 15 minuti. Tieni presente che tutti i pagamenti vengono elaborati da un processore di terze parti. Inviamo loro la richiesta dopo che è stata inviata e approvata da noi; loro si prendono cura del resto. Secondo il nostro sistema, un pagamento in bitcoin richiede dai 2 ai 4 giorni lavorativi. La tua richiesta è stata approvata il 12 aprile e secondo l'elaboratore finanziario è stata confermata come inviata il 14 aprile. Quindi, questo rientra nei tempi previsti. Siamo davvero dispiaciuti che tu ti senta deluso e ti assicuriamo che il nostro team sta lavorando duramente per fornire sempre un'elaborazione dei pagamenti ai giocatori sicura e protetta.
Distinti saluti,
Squadra VG
-
- Risposta da
- VegasCrest
- at Apr 23, 19, 09:10:29 AM
- Casino Rep 95
- attività più recente 16 giorni fa
Dear huynhthai,
We do not accept players from Vietnam as listed under your LCB player profile and we do not have any clients under our Network with that username. I can only think that you must be mistaken with regard to the site. We have never left a player with a pending payout that has not received an outcome. In our 22 years within the gaming industry, this is a strong part of our reputation and we do take pride of it.
Best of luck
VG TeamCaro Huynhthai,
Non accettiamo giocatori dal Vietnam elencati nel tuo profilo giocatore LCB e non abbiamo clienti nella nostra rete con quel nome utente. Posso solo pensare che ti sbagli per quanto riguarda il sito. Non abbiamo mai lasciato un giocatore con un pagamento in sospeso che non ha ricevuto un risultato. Nei nostri 22 anni nel settore dei giochi, questa è una parte importante della nostra reputazione e ne siamo orgogliosi.
Buona fortuna
Squadra VG
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