Crypto Thrills casino::::::::
Hello, I need help. Please! I've only gotten the runaround from three different chat representatives and no answer about why I haven't been paid yet.
I have made several Bitcoin deposits at this casino and have previously used both no deposit bonuses and match bonuses. This particular deposit was with no bonus attached. It was $47.xx USD (1.4 mBtc) I managed to actually win 30 mBtc and cashed out 25 mBtc and left 5 to play with. The email confirming and congratulating me said it will be processed within ONE hour. This was a day and a half ago now. Later that night I did a few reverse withdrawals and on the final one I managed to win 120 mBtc and submitted a withdrawal of 100 mBtc and left the 20 to play with. (100 mBtc is over $3,000 USD)!!! I made very very sure to be extremely careful to follow their rules stated in the T&C's and no bet was over their maximum, no irregularities in my wagering (I always bet bigger when I first deposit and if I am having a winning streak). The email after the second win also stated it will be processed within ONE hour. It has been almost a day and a half for that one as well. Chat representative JENNIFER tried to tell me for the longest time that I bet over their maximum of 1 mBtc and I NEVER did. Some eventually apologized as said she was wrong. She sent my info and withdrawal submission to the finance department. She then told me there was a slight delay in their processors and allow 24 hours. It's now been going on 42 hours and have heard nothing and no deposit. (After the reverse withdrawals this is only 10 mBtc now just over $300 USD)
I then spoke to Mark, he also said the finance team is short staffed on the weekend and now have not hear from him since yesterday evening. Apparently he is the manager as well. His chat etiquette is horrendous for a customer service rep/manager!!!! The I spoke to Christine and she gave me no new info and transferred the chat back to Mark who did not respond.
now I need help to get paid my 110 mBtc (over $3,400 USD) rightfully earned winnings following all their rules!
I have screenshots of every conversation, big wins showing bet amounts, and a screen recording video nearly 30 minutes long showing their "playback" which also shows my bet amounts and winnings.
Casinò Crypto Thrills::::::::
Ciao, ho bisogno di aiuto. Per favore! Ho ricevuto solo risposte da tre diversi rappresentanti della chat e nessuna risposta sul motivo per cui non sono stato ancora pagato.
Ho effettuato diversi depositi in Bitcoin in questo casinò e in precedenza ho utilizzato sia i bonus senza deposito che i bonus di corrispondenza. Questo particolare deposito non prevedeva alcun bonus. Erano $ 47,xx USD (1,4 mBtc). Sono riuscito a vincere effettivamente 30 mBtc e ho incassato 25 mBtc e ne ho lasciati 5 con cui giocare. L'e-mail di conferma e di congratulazioni diceva che verrà elaborata entro UN'ora. Questo è successo un giorno e mezzo fa. Più tardi quella notte ho effettuato alcuni prelievi inversi e nell'ultimo sono riuscito a vincere 120 mBtc e ho effettuato un prelievo di 100 mBtc e ho lasciato i 20 con cui giocare. (100 MBTC equivalgono a oltre $ 3.000 USD)!!! Mi sono assicurato di essere estremamente attento a seguire le regole indicate nei T&C e che nessuna scommessa superava il massimo, nessuna irregolarità nelle mie scommesse (scommetto sempre più grande quando deposito per la prima volta e se ho una serie di vittorie consecutive). L'e-mail dopo la seconda vincita indicava inoltre che verrà elaborata entro UN'ora. Anche per quello è passato quasi un giorno e mezzo. La rappresentante della chat JENNIFER ha cercato di dirmi per molto tempo che avevo scommesso oltre il loro massimo di 1 mBtc e non l'ho MAI fatto. Alcuni alla fine si sono scusati perché hanno detto che aveva torto. Ha inviato le mie informazioni e la richiesta di prelievo al dipartimento finanziario. Poi mi ha detto che c'era un leggero ritardo nei loro processori e ha concesso 24 ore. Sono ormai 42 ore che non ho sentito nulla e nessun deposito. (Dopo i prelievi inversi questo è solo 10 mBtc ora poco più di $ 300 USD)
Ho quindi parlato con Mark, ha anche detto che il team finanziario è a corto di personale durante il fine settimana e che non ho sue notizie da ieri sera. A quanto pare è anche il manager. La sua etichetta in chat è orrenda per un rappresentante/manager del servizio clienti!!!! Poi ho parlato con Christine e lei non mi ha dato nuove informazioni e ha trasferito la chat a Mark che non ha risposto.
ora ho bisogno di aiuto per ricevere il pagamento delle mie vincite di 110 mBtc (oltre $ 3.400 USD) giustamente guadagnate seguendo tutte le loro regole!
Ho screenshot di ogni conversazione, grandi vincite che mostrano gli importi delle scommesse e un video di registrazione dello schermo lungo quasi 30 minuti che mostra la loro "riproduzione" che mostra anche gli importi delle scommesse e le vincite.