Hello dear forum all hope is on you solve my problem with casino betsamigo. it all started after I won 158 turo ,I could not withdraw money because I had not yet passed verification they sent me an email which documents I should upload ,I uploaded my passport, selfie with passport, residential address they only approved my passport and asked for another document confirming my address I went to housing and communal services and took an official document confirming my address (I am attaching the document) they again did not approve this document they wrote that you need a document for gas or water I wrote that the apartment is not mine but my father's ,then they asked to send an account statement in PDF format ,I sent this account statement also sent a screenshot of my personal account for the Internet in all sent documents my last name, first name and residential address are clearly visible but they refuse to accept these documents too although they themselves asked to send an account statement in PDF format ,I have a feeling that they specifically do not approve documents so as not to withdraw money
I hope you can help solve this problem
mail casino vilt****@mail.ru
Ciao caro forum, tutta la speranza è che tu risolva il mio problema con Betsamigo del casinò. tutto è iniziato dopo aver vinto 158 turo, non potevo prelevare denaro perché non avevo ancora superato la verifica, mi hanno inviato un'e-mail su quali documenti avrei dovuto caricare, ho caricato il mio passaporto, selfie con passaporto, indirizzo di residenza, hanno solo approvato il mio passaporto e hanno chiesto per un altro documento che conferma il mio indirizzo sono andato ai servizi abitativi e comunali e ho preso un documento ufficiale che conferma il mio indirizzo (allego il documento) ancora una volta non hanno approvato questo documento hanno scritto che serve un documento per il gas o l'acqua ho scritto che il l'appartamento non è mio ma di mio padre, quindi mi hanno chiesto di inviare un estratto conto in formato PDF, ho inviato questo estratto conto e ho inviato uno screenshot del mio account personale per Internet in tutti i documenti inviati il mio cognome, nome e indirizzo di residenza sono chiaramente visibili ma si rifiutano di accettare anche questi documenti sebbene loro stessi abbiano chiesto di inviare un estratto conto in formato PDF, ho la sensazione che non approvino specificamente i documenti per non prelevare denaro
Spero che tu possa aiutare a risolvere questo problema
posta al casinò vilt****@mail.ru