On Friday, 11/2/18, I attempted to make a 50$ Deposit on Slots.lv casino. I used my credit card that I always have. I get a message that the payment is declined.
Ok,.... ??? I'm thinking, hum, thats strange, I know the funds are there.
SO..... Again, I enter my CC information, and once again I get the declined deposit attempt message. Ok, ??? I log out and back in.... try a 3rd time. And, FINALLY the 3rd attempt is Successful....
But, thats just the beginning of this story. Because... Unfortuantley 2 of the deposit attempts were Deducted from my credit card, a total of 100$ but, Only 50$ was credited to my Slots.lv account.....
so then,I go to the Live chat Ha....THATS A JOKE! after waiting 45 MIN,. A RUDE, and DISRESPECTFUL Agent informs me ... o well., you can keep an eye out for your credit card balance and , if the funds dont go back to the card in 7 to 10 days, then contact us again. Im thinking, Um no that wont work.
So, then I contacted my credit card company , They saw the error and immediatly refunded the money to my account.
End of story, NOT
As if.... It was not already inconvinent enough... after i went through the steps, And, I finally have my funds back, SLOTS.LV turns around ... TWO DAYS LATER, AND...TAKES THE MONEY OFF MY CARD AGAIN! the money I accidently put on the account in the first place...???
so then I contact my credit card company AGAIN about this same merchant, and this Same money.... Well, my credit card company was not happy with me disputing the charge again...
So... THEY CANCEL my CREDIT CARD ACCOUNT!!!???
I have never!!!
anyway, I have made endless attempts to contact SLOTS.LV via Live chat, and via email, and via their "customer Service" phone number. I am only asking the casino to credit my account with the funds that they have stolen from my card. But, I am unable to reach anyone. not even via live chat , not anyone...since all this has happened...
Obviously I am unable to get the 50$ refunded onto my card.. now, since the credit card has been cancelled.
Please assist me in whatever way possible. I feel like this casino is taking advantage of the fact that they are impossible to get in contact with. And, I do have proof of the charges on my statement if needed..... My player ID on this casino is santomelabc@gmail.com.
Potential depositors beware... I'm not sure why the declined message came up... but, I would be sure to log out and back in... AND try to contact customer service if this ever happens to you.. because once they have charged your card , even if it was not intentional... It is NOT EASY TO GET YOUR MONEY BACK from Slots.lv...
Warm Reguards,
Tereso Santos
Venerdì 2/11/18, ho tentato di effettuare un deposito di 50 $ sul casinò Slots.lv. Ho usato la mia carta di credito che ho sempre avuto. Ricevo un messaggio che il pagamento è stato rifiutato.
OK,.... ??? Sto pensando, hum, è strano, so che i fondi ci sono.
Quindi..... Ancora una volta, inserisco le mie informazioni CC e ancora una volta ricevo il messaggio di tentativo di deposito rifiutato. OK, ??? Mi disconnetto e accedo di nuovo... provo una terza volta. E FINALMENTE il terzo tentativo ha successo....
Ma questo è solo l'inizio di questa storia. Perché... Sfortunatamente 2 tentativi di deposito sono stati detratti dalla mia carta di credito, per un totale di 100 $ ma solo 50 $ sono stati accreditati sul mio conto Slots.lv.....
quindi vado alla chat dal vivo Ah.... CHE UNO SCHERZO! dopo aver aspettato 45 MIN,. Un agente scortese e irrispettoso mi informa... oh beh, puoi tenere d'occhio il saldo della tua carta di credito e, se i fondi non ritornano sulla carta entro 7-10 giorni, contattaci Ancora. Sto pensando: "Uhm, no, non funzionerà".
Quindi ho contattato la società della mia carta di credito, hanno visto l'errore e hanno immediatamente rimborsato i soldi sul mio conto.
Fine della storia, NON
Come se.... Non fosse già abbastanza scomodo... dopo aver seguito i passaggi e, finalmente, ho recuperato i miei fondi, SLOTS.LV si gira... DUE GIORNI DOPO E... PRENDE I SOLDI FUORI DI NUOVO LA MIA CARTA! i soldi che ho messo per sbaglio sul conto in primo luogo...???
quindi contatto NUOVAMENTE la società della mia carta di credito per questo stesso commerciante e questi stessi soldi.... Bene, la società della mia carta di credito non era contenta che contestassi nuovamente l'addebito...
Quindi... CANCELLANO IL CONTO DELLA MIA CARTA DI CREDITO!!!???
Non ho mai!!!
ad ogni modo, ho fatto infiniti tentativi di contattare SLOTS.LV tramite chat dal vivo, via e-mail e tramite il loro numero di telefono del "Servizio clienti". Chiedo solo al casinò di accreditare sul mio conto i fondi che hanno rubato dalla mia carta. Ma non riesco a contattare nessuno. nemmeno tramite live chat, nessuno...visto che è successo tutto questo...
Ovviamente non riesco a ottenere il rimborso di 50 $ sulla mia carta... ora, poiché la carta di credito è stata cancellata.
Per favore aiutami in ogni modo possibile. Sento che questo casinò sta approfittando del fatto che è impossibile entrare in contatto con loro. E, se necessario, ho la prova degli addebiti sul mio estratto conto..... Il mio ID giocatore su questo casinò è santomelabc@gmail.com.
Attenzione ai potenziali depositanti... non sono sicuro del motivo per cui è apparso il messaggio di rifiuto rifiutato... ma mi assicurerei di disconnettermi e rientrare... E provare a contattare il servizio clienti se mai ti dovesse succedere... perché una volta effettuato l'addebito sulla tua carta, anche se non è stato intenzionale... NON È FACILE RICEVERE I TUOI SOLDI da Slots.lv...
Cordiali saluti,
Tereso Santos