I apologize in advance. I am writing through a translator.
And I ask you to postpone the topic if you created it in the wrong section.
Mail in the casino. the same as on this site.
On July 22, I registered at this casino and decided to make a deposit to a ruble account using bitcoin. But the deposit to the site didn't work. After that, I created a Bitcoin account and made a deposit to it. After confirming the transaction on the BTC network, the money was not credited to the account. I wrote in support, at first my account was blocked, allegedly they do not accept players from my country, and wrote that the site can only have an account in one currency, BUT! The site has the ability to open other accounts and switch between them. Moreover, the deposit on the site does not work for other currencies even now.
"After I wrote to them by mail, they told me that my account was unlocked, tk. now they accept players from my country (2 hours later) and asked to wait for the financial department to resolve the issue. After 4 days, they wrote to me the following
Our technicians have already checked your case. As per the results of their investigation, you have not deposited with us. We can see some of the transaction visible as error as you've tried to send MBC 0.96 which equates to 0.00000001 BTC when the minimum deposit for Coinspaid is 0.0002 BTC."
But I sent 0.00095597 btc and it can be seen on the blockchain! I gave them the link for the transaction! And do you know what they asked for? TRANSACTION SCREENSHOT !! Cryptocurrency casino (as they call themselves) does not know what blockchain is.
Btc transaction number
944354868db2fd43ff1b7a13309c9128a1044fbe8a3adc14cb348dccf9271717
screenshots of the deposit
Mi scuso in anticipo. Scrivo tramite un traduttore.
E ti chiedo di rimandare il topic se lo hai creato nella sezione sbagliata.
Posta nel casinò. lo stesso di questo sito.
Il 22 luglio mi sono registrato in questo casinò e ho deciso di effettuare un deposito su un conto in rubli utilizzando bitcoin. Ma il deposito sul sito non ha funzionato. Successivamente, ho creato un account Bitcoin e ho effettuato un deposito. Dopo aver confermato la transazione sulla rete BTC, il denaro non è stato accreditato sul conto. Ho scritto a supporto, all'inizio il mio account era bloccato, presumibilmente non accettano giocatori dal mio paese, e ho scritto che il sito può avere un account solo in una valuta, MA! Il sito ha la possibilità di aprire altri account e passare da uno all'altro. Inoltre, il deposito sul sito non funziona nemmeno adesso con altre valute.
"Dopo aver scritto loro per posta, mi hanno detto che il mio account era sbloccato, perché ora accettano giocatori dal mio paese (2 ore dopo) e hanno chiesto di aspettare che il dipartimento finanziario risolvesse il problema. Dopo 4 giorni, mi hanno detto mi ha scritto quanto segue
I nostri tecnici hanno già verificato il tuo caso. Secondo i risultati della loro indagine, non hai depositato presso di noi. Possiamo vedere alcune transazioni visibili come errori poiché hai provato a inviare MBC 0,96 che equivale a 0,00000001 BTC quando il deposito minimo per Coinspaid è 0,0002 BTC."
Ma ho inviato 0,00095597 btc e possono essere visti sulla blockchain! Ho dato loro il link per la transazione! E sai cosa hanno chiesto? SCHERMATA DELLA TRANSAZIONE!! Il casinò di criptovaluta (come si definiscono) non sa cosa sia la blockchain.
Numero di transazione BTC
944354868db2fd43ff1b7a13309c9128a1044fbe8a3adc14cb348dccf9271717
screenshot del deposito