I don't want to derail from the main complaint here. I also made a deposit on Cleopatra, after depositing + withdrawing here, 40 times. Withdrawal was stuck in pending, so I spoke to support who told me to upload ID, uploaded, few hours later, more documents requested, done. I continually asked for updates, and no progress was made or docs checked, and my balance was left in my account. I was unable to even request the withdrawal to leave it pending as Cubits was not available as an option. I ended up playing with it and losing it which is my own fault. The bigger issue:
Cleopatra casino removed Cubits as a deposit method on Dec. 10th, however it was removed as a withdrawal method on Dec 6th. This was not communicated to players prior to depositing. I spoke to support on how withdrawal would be possible, and they directed me to use CoinsPaid, which was not available as an option for withdrawal in EUR. The other option they gave me was to make a deposit with Neteller,Skrill, Card and then to withdraw with that new method. If deposits were accepted in the method, why would withdrawals not be possible? Why would I want to deposit with Cubits if I needed to deposit with Neteller,Skrill,Card to withdraw?
I communicated this to the support, who gave me the worst response I've ever heard. He legitimately told me that I'm the only player in the whole casino who uses 1 payment method, and that every other player uses 2 or more. He also said that using a singular payment method was suspicious, as I was the only player here who was like that. I even asked him to verify what he meant, and he replied by saying, "yes, bonusball2019, you are the only player with 1 payment method and that is highly suspicious". I wish I was making this up, but it is all true and I hope Cleopatra will show chat logs with support.
Non voglio deragliare dalla lamentela principale qui. Ho anche effettuato un deposito su Cleopatra, dopo aver depositato + prelevato qui, 40 volte. Il ritiro era bloccato in sospeso, quindi ho parlato con l'assistenza che mi ha detto di caricare l'ID, caricato, poche ore dopo, sono stati richiesti altri documenti, fatto. Ho chiesto continuamente aggiornamenti e non sono stati fatti progressi o controllati i documenti e il mio saldo è rimasto nel mio account. Non ho potuto nemmeno richiedere il ritiro per lasciarlo in sospeso poiché Cubits non era disponibile come opzione. Ho finito per giocarci e perderlo, il che è colpa mia. Il problema più grande:
Il casinò Cleopatra ha rimosso Cubits come metodo di deposito il 10 dicembre, tuttavia è stato rimosso come metodo di prelievo il 6 dicembre. Ciò non è stato comunicato ai giocatori prima del deposito. Ho parlato con l'assistenza di come sarebbe stato possibile effettuare il prelievo e mi hanno indirizzato a utilizzare CoinsPaid, che non era disponibile come opzione per il prelievo in EUR. L'altra opzione che mi hanno dato è stata quella di effettuare un deposito con Neteller, Skrill, Card e poi prelevare con quel nuovo metodo. Se i depositi fossero accettati con questo metodo, perché i prelievi non sarebbero possibili? Perché dovrei depositare con Cubits se avessi bisogno di depositare con Neteller, Skrill, Card per prelevare?
L'ho comunicato all'assistenza, che mi ha dato la risposta peggiore che abbia mai sentito. Mi ha legittimamente detto che sono l'unico giocatore in tutto il casinò che utilizza 1 metodo di pagamento e che ogni altro giocatore ne utilizza 2 o più. Ha anche detto che usare un metodo di pagamento unico era sospetto, dato che ero l'unico giocatore qui a essere così. Gli ho anche chiesto di verificare cosa intendesse e lui ha risposto dicendo: "sì, bonusball2019, sei l'unico giocatore con 1 metodo di pagamento e questo è altamente sospetto". Vorrei averlo inventato, ma è tutto vero e spero che Cleopatra mostrerà i registri delle chat con il supporto.