Hi tmonk, thanks for taking the time to post your displeasure of your time at Cherry Jackpot.
LCB made me aware that you posted here as you also told our support team that you do. I have looked into your account and the reasons why your winnings from the free chip were not paid and I can see that there are further issues here than just the phone number issue.
Regards the phone number, we verbally verify ALL winning players, if the player for some reason has no phone then we've got a slight issue. However it would be then referred to the casino manager to see what options we have on that individual case.
In this case, there is not just the phone issue but also the issue of multiple accounts that have been opened. This breaches the terms and conditions of the casino and that alone would cause you to lose any winnings from a free coupon.
I am sorry to say that on this occasion that the removal of your free bonus win is the correct decision.
Please also ensure that you stick to the terms and conditions of the casino should you look to play at them with bonus money or real money. Each casino differs in terms and with security procedures for verifying accounts, so it's worth checking these out before you play to ensure you can comply with what is expected.
Ciao monaco, grazie per aver dedicato del tempo a pubblicare il tuo disappunto per il tempo trascorso su Cherry Jackpot.
LCB mi ha fatto sapere che hai postato qui come hai detto anche al nostro team di supporto. Ho esaminato il tuo account e i motivi per cui le tue vincite con il chip gratuito non sono state pagate e ho notato che ci sono altri problemi oltre al semplice problema del numero di telefono.
Per quanto riguarda il numero di telefono, verifichiamo verbalmente TUTTI i giocatori vincenti, se per qualche motivo il giocatore non ha il telefono, allora abbiamo un piccolo problema. Tuttavia, si dovrà poi rivolgersi al gestore del casinò per vedere quali opzioni abbiamo su quel singolo caso.
In questo caso non c’è solo il problema del telefono ma anche quello dell’apertura di più conti. Ciò viola i termini e le condizioni del casinò e già questo ti farebbe perdere qualsiasi vincita derivante da un coupon gratuito.
Mi dispiace dire che in questa occasione la rimozione della tua vincita bonus gratuita è la decisione corretta.
Assicurati inoltre di rispettare i termini e le condizioni del casinò se desideri giocarci con denaro bonus o denaro reale. Ogni casinò differisce in termini e procedure di sicurezza per la verifica degli account, quindi vale la pena verificarli prima di giocare per assicurarsi di poter rispettare quanto previsto.