I have been playing on casinoheroes.com and the withdrawal option for Germany is bank.
The casino asked for bank statement and I sent it twice.
First they rejected because it had to be on PDF format so I sent it on PDF format.
Secondly, they rejected again because it had to have a logo.
The bank statement I sent is valid and I think they are making excuses to delay verification and delay payment.
MelissaN told me that the casino cannot accept the Bank Statement as a proof. And that they offered to send to Revolut but my Revolut account is closed. I told them that they can send it to me by any of these options:
1) Skrill
2) Neteller
3) Ecopayz
4) Bitcoin
5) My Deutsche Handelsbank account.
I am giving FIVE options for them to pay me. It is crazy that they refuse to.
But I did not get any reply from MelissaN about what the casino thinks about this.
So I am posting here in the forum.
Ho giocato su casinoheroes.com e l'opzione di prelievo per la Germania è bancaria.
Il casinò ha chiesto l'estratto conto e l'ho inviato due volte.
Prima hanno rifiutato perché doveva essere in formato PDF, quindi l'ho inviato in formato PDF.
In secondo luogo, hanno rifiutato nuovamente perché doveva avere un logo.
L'estratto conto che ho inviato è valido e penso che stiano cercando delle scuse per ritardare la verifica e ritardare il pagamento.
MelissaN mi ha detto che il casinò non può accettare l'estratto conto come prova. E che si sono offerti di inviare a Revolut ma il mio conto Revolut è chiuso. Ho detto loro che possono inviarmelo con una di queste opzioni:
1) Skrill
2) Neteller
3) Ecopaga
4) Bitcoin
5) Il mio conto Deutsche Handelsbank.
Sto dando CINQUE opzioni affinché mi paghino. È pazzesco che si rifiutino di farlo.
Ma non ho ricevuto alcuna risposta da MelissaN su cosa ne pensa il casinò.
Quindi scrivo qui nel forum.