First of all, very sorry to hear that you had a bad experience in our casino. I personally tracked the case and related communication between our departments and you.
To clarify this, let us please stick with the facts, also we would like to assure you that nobody tried to “fraud” you.
You requested the withdrawal on the 18th september. As part of the KYC procedure, we requested from you the documents for proof of identity and address as in every online casino following AML regulations and basic Risk & Fraud principles in the industry. This procedure takes max. 2 workdays from the moment we receive the documents in full, which was not the case. We tried to explain you why we can not accept certain documents as for example a bank advertisement.
You contacted us multiple times where we informed you about the current state of the process and the exact timelines but as politely we tried, you kept communicating with us in a very offensive language, both on livechat and in email.
In the end, we accepted your KYC documents on the 25th and the withdrawal was further processed to our Risk & Fraud department who verifies players for promotion eligibility. It is clearly stated in our bonus T&Cs that players from Poland are not eligible for bonuses and this did not change.
After further investigation we admit that our customer service was at fault for advising that they would manually add the bonus to your account when you asked for it on live chat. The agent should have informed you that you are not eligible for it as a player from Poland. Contrary to your statement, you never asked on live chat or email about the eligibility for a bonus if you are from Poland.
We highly value all our players from wherever they are and try to provide the best possible service but there are certain limitations when it comes to promotions, as in every online casino. As a compensation for the inconveniences, please accept 20 EUR cash added into your balance.
Natalie,
CasinoGym
Customer Experience Representative
Prima di tutto, siamo molto dispiaciuti di apprendere che hai avuto una brutta esperienza nel nostro casinò. Ho seguito personalmente il caso e le relative comunicazioni tra i nostri dipartimenti e te.
Per chiarire questo, per favore, atteniamoci ai fatti, inoltre vorremmo assicurarvi che nessuno ha cercato di “frodarvi”.
Hai richiesto il ritiro il 18 settembre. Come parte della procedura KYC, ti abbiamo richiesto i documenti per la prova dell'identità e dell'indirizzo come in ogni casinò online seguendo le normative AML e i principi base di rischio e frode del settore. Questa procedura richiede max. 2 giorni lavorativi dal momento in cui riceviamo i documenti integrali, cosa che non è avvenuta. Abbiamo cercato di spiegarti perché non possiamo accettare determinati documenti come ad esempio un annuncio bancario.
Ci hai contattato più volte per informarti sullo stato attuale del processo e sulle tempistiche esatte ma, come abbiamo educatamente provato, hai continuato a comunicare con noi in un linguaggio molto offensivo, sia su livechat che via email.
Alla fine, abbiamo accettato i tuoi documenti KYC il 25 e il ritiro è stato ulteriormente elaborato dal nostro dipartimento Rischi e frodi che verifica l'idoneità dei giocatori alla promozione. Nei nostri Termini e condizioni dei bonus è chiaramente indicato che i giocatori polacchi non hanno diritto ai bonus e ciò non è cambiato.
Dopo ulteriori indagini ammettiamo che il nostro servizio clienti è stato in colpa per aver avvisato che avrebbero aggiunto manualmente il bonus al tuo account quando lo avresti richiesto nella chat dal vivo. L'agente avrebbe dovuto informarti che non sei idoneo come giocatore polacco. Contrariamente a quanto hai affermato, non hai mai chiesto tramite live chat o e-mail l'ammissibilità a un bonus se vieni dalla Polonia.
Apprezziamo molto tutti i nostri giocatori, ovunque si trovino e cerchiamo di fornire il miglior servizio possibile, ma ci sono alcune limitazioni quando si tratta di promozioni, come in ogni casinò online. A titolo di risarcimento per gli inconvenienti, accetta 20 EUR in contanti aggiunti al tuo saldo.
Natalie,
Casinò Palestra
Rappresentante dell'esperienza del cliente