Hi Guys I’m keenly following your posts regarding CasinoMarriott. Have been waiting since 17th Jan for €300 and another withdrawal of €900 on 23rd Feb. I did receive payment of £454 on 19th Feb, which was less than I expected as the withdrawal was for €550. I did query this but have received no reply
Despite numerous emails and many many online chats - I have not received these payments. I too received confirmation from Megan that I was due to have my payment sorted on Monday 5th April, however this never happened and since then the chat team are telling me that they have sent messages to the payments team and cannot do animate until the come back to them.
I have taken photos of my online chats as evidence of my contact. I’m determined I won’t give up and would be grateful for any advice. Lisa
Ciao ragazzi, seguo con attenzione i vostri post riguardanti CasinoMarriott. Sto aspettando dal 17 gennaio per 300 € e un altro prelievo di 900 € il 23 febbraio. Ho ricevuto il pagamento di 454 £ il 19 febbraio, che era inferiore a quanto mi aspettassi poiché il prelievo era di 550 €. Ho fatto questa domanda ma non ho ricevuto risposta
Nonostante le numerose e-mail e le numerose chat online, non ho ricevuto questi pagamenti. Anch'io ho ricevuto conferma da Megan che avrei dovuto sistemare il pagamento lunedì 5 aprile, tuttavia ciò non è mai accaduto e da allora il team di chat mi dice che hanno inviato messaggi al team di pagamenti e non possono eseguire l'animazione fino al ritorno a loro.
Ho scattato foto delle mie chat online come prova del mio contatto. Sono determinata a non arrendermi e sarei grata per qualsiasi consiglio. Lisa