Hello Lathanial27,
We've received a reply from the Casino Representative. Here's what he says:
"Hi Lathanial27,
Thank you for your comments and we’re really sorry for the experience you had with us.
Kindly know that you cannot register in the casino without agreeing (reading) to our Terms and Conditions…and it clearly states in the T&C that “10.1.12 Deposits made with Skrill, Skrill Rapid Transfer, EcoPayz or Neteller do not qualify for deposit bonuses.”
I read all the chats that you had with our support, and you were asking questions about deposit methods, since indeed, some options weren’t working for you. After you managed to deposit (with Skrill), you came to chat and asked if you can get the bonus and our support agents notified you about 10.1.12 clause of our T&C.
Please know that, customer support is not aware of which methods you are trying to deposit, as you were trying to deposit with Paysafe first and then were inquiring about Visa and Skrill as well. Moreover, as a show of good faith and the experience you encountered, our support agents offered to add you Free Spins if you’d be unlucky with your deposit.
Please also know that from the chats I read, I noticed that only once our support got disconnected from the chat. Other times, support was waiting for an answer from you, but it seems like there were other issues. Furthermore, there wasn’t any chat window left unanswered from our part regardless of the issues!
Regarding the verification process, Finance team only checks documents if there is a withdrawal request from the player.
Nonetheless, we’re sorry for the inconvenience and I can see that the Finance department already has approved your withdrawal request.
Best regards,
Alex"
Ciao Lathanial27,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Ecco cosa dice:
"Ciao Lathanial27,
Grazie per i tuoi commenti e siamo davvero dispiaciuti per l'esperienza che hai avuto con noi.
Tieni presente che non puoi registrarti al casinò senza accettare (leggere) i nostri Termini e condizioni... e si afferma chiaramente nei T&C che "10.1.12 I depositi effettuati con Skrill, Skrill Rapid Transfer, EcoPayz o Neteller non si qualificano per i bonus di deposito .”
Ho letto tutte le chat che hai avuto con il nostro supporto e facevi domande sui metodi di deposito, poiché in effetti alcune opzioni non funzionavano per te. Dopo che sei riuscito a depositare (con Skrill), sei venuto in chat e hai chiesto se puoi ottenere il bonus e i nostri agenti di supporto ti hanno informato della clausola 10.1.12 dei nostri T&C.
Tieni presente che l'assistenza clienti non è a conoscenza di quali metodi stai tentando di depositare, poiché prima stavi tentando di depositare con Paysafe e poi stavi chiedendo informazioni anche su Visa e Skrill. Inoltre, come dimostrazione di buona fede e dell'esperienza che hai riscontrato, i nostri agenti di supporto si sono offerti di aggiungerti giri gratuiti se fossi stato sfortunato con il tuo deposito.
Tieni inoltre presente che dalle chat che ho letto, ho notato che solo una volta il nostro supporto veniva disconnesso dalla chat. Altre volte, il supporto aspettava una tua risposta, ma sembra che ci fossero altri problemi. Inoltre, non è rimasta nessuna finestra di chat senza risposta da parte nostra, indipendentemente dal problema!
Per quanto riguarda il processo di verifica, il team finanziario controlla i documenti solo se c'è una richiesta di prelievo da parte del giocatore.
Ciononostante, ci scusiamo per l'inconveniente e vedo che il dipartimento finanziario ha già approvato la tua richiesta di prelievo.
Distinti saluti,
Alex"