Dear rohit thakur,
Could you please let us know if you activated your deposit after sending the payment?
In many cases, after sending money via PhonePe or a similar method, the player also needs to go back to the casino’s Cashier/Deposit section and manually confirm or activate the deposit by entering the transaction details.
Please check if this step was completed on your side. If not, we recommend logging in to your casino account, going to the deposit section, and following the instructions to confirm your payment. We will also check this with the casino rep and will let you know.
Thank you.
Caro Rohit Thakur ,
Potresti farci sapere se hai attivato il deposito dopo aver inviato il pagamento?
In molti casi, dopo aver inviato denaro tramite PhonePe o un metodo simile, il giocatore deve anche tornare alla sezione Cassa/Deposito del casinò e confermare o attivare manualmente il deposito inserendo i dettagli della transazione.
Controlla se questo passaggio è stato completato da parte tua. In caso contrario, ti consigliamo di accedere al tuo account del casinò, andare alla sezione deposito e seguire le istruzioni per confermare il pagamento. Verificheremo anche questo con il rappresentante del casinò e ti faremo sapere.
Grazie.