I apologize if I created it in the wrong section.
I also apologize if something is not clear. I am writing through a translator.
Played at this casino on December 18th. I did not use any bonuses. The deposit was made in cryptocurrency. I won some money and put it on a withdrawal and immediately sent all the documents for verification.
In the chat they wrote to me that the withdrawal within 3 days! Oh god, where am I, I thought. But he decided to wait.
After 3 days, nothing has changed. On the 4th day, they sent me a message that I needed an oreginal bank statement, not a screenshot. But they cannot send a pdf file on their website, and all other softswiss casinos accepted a screenshot.
Ok, I sent the document. After another day, silence. I am writing to the chat, they say, the answer came that the documents are still needed. But why didn't anyone email me then? Weird. Now they ask for screenshots of the payment method, where you can see the site link and my first name and last name. I remind you! I made a deposit with cryptocurrency. This is an anonymous payment method! And I use an app, it doesn't have a website.
I wrote this to them and asked how can I do this? They wrote to me to contact cryptocurrency support. Hand face.
I am 100% sure that they are deliberately bullying at home and want me to lose money back. They ask for what they don't have. Violate their own deadlines. And they ignore my messages in the mail and do not write anything themselves.
Found this casino on a corrupt site (I think you understand which one), which rejects my complaints (as always).
The mail in the casino is the same as on the forum.
Mi scuso se l'ho creato nella sezione sbagliata.
Mi scuso anche se qualcosa non è chiaro. Scrivo tramite un traduttore.
Ho giocato in questo casinò il 18 dicembre. Non ho utilizzato alcun bonus. Il deposito è stato effettuato in criptovaluta. Ho vinto dei soldi, li ho messi su un prelievo e ho immediatamente inviato tutti i documenti per la verifica.
Nella chat mi hanno scritto che il ritiro entro 3 giorni! Oh Dio, dove sono, ho pensato. Ma ha deciso di aspettare.
Dopo 3 giorni non è cambiato nulla. Il 4° giorno mi hanno inviato un messaggio dicendomi che avevo bisogno di un estratto conto originale, non di uno screenshot. Ma non possono inviare un file pdf sul loro sito web e tutti gli altri casinò softswiss hanno accettato uno screenshot.
Ok, ho inviato il documento. Dopo un altro giorno, silenzio. Scrivo in chat, dicono, è arrivata la risposta che i documenti sono ancora necessari. Ma perché allora nessuno mi ha inviato un'e-mail? Strano. Adesso chiedono gli screenshot del metodo di pagamento, dove si vede il link del sito e il mio nome e cognome. Ti ricordo! Ho effettuato un deposito con criptovaluta. Questo è un metodo di pagamento anonimo! E utilizzo un'app, non ha un sito web.
Ho scritto questo a loro e ho chiesto come posso farlo? Mi hanno scritto per contattare il supporto di criptovaluta. Faccia a mano.
Sono sicuro al 100% che stiano deliberatamente facendo bullismo a casa e vogliono che io perda i miei soldi. Chiedono ciò che non hanno. Violare le proprie scadenze. E ignorano i miei messaggi per posta e non scrivono nulla da soli.
Ho trovato questo casinò su un sito corrotto (credo tu abbia capito quale), che respinge le mie lamentele (come sempre).
La posta nel casinò è la stessa del forum.