CHIUSO [a causa di inattività del mittente]: Avviso Bitstarz: sono in bancarotta o peggio

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Ultimo messaggio fatto 7 anni fa fa da zuga
Figeria
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Bistarza warning - Are they bankrupt?

    I have a withdrawal with them of only about 250 EUROS! They ask for a lot of documentation. They say:

    copy of your passport
    proof of address (utility bill sent to your home address last 6 months)
    proof of payment method (screenshot from Skrill profile with postal address and your name visible)
    proof of transaction (screenshot from Skrill with visible transaction to Bitstarz)
    Once we receive these documents we will proceed with the verification immediately, which should not take more than 12 hours.

    This is a lot of things to ask for such a small withdrawal!
    But okay, I understand that these casinos might have requirements so I send them the information.

    Do I get my withdrawal in 12 hours as promised? NOT AT ALL! It was a lie!

    They then ask me for a picture of myself holding my ID! This is extremely intrusive and raises warning signals. Gambling is a very sensitive issue in my country. I send the picture anyway because I need my money.

    Do I get my withdrawal now? NOPE!

    Now they ask me for a picture of myself next to a street sign! This is the craziest thing I ever heard.

    I can only guess that either they are going BANKRUPT or are operating some kind of SCAM.

    Does anyone have good experience with this casino? What do you think?

    Avvertimento Bistarza: sono in bancarotta?

    Ho un prelievo con loro di soli 250 EURO circa! Chiedono molta documentazione. Dicono:

    copia del tuo passaporto
    prova dell'indirizzo (bolletta inviata al tuo indirizzo di casa negli ultimi 6 mesi)
    prova del metodo di pagamento (screenshot dal profilo Skrill con indirizzo postale e nome visibili)
    prova della transazione (screenshot da Skrill con transazione visibile su Bitstarz)
    Una volta ricevuti questi documenti procederemo immediatamente con la verifica, che non dovrebbe richiedere più di 12 ore.

    Sono tante le cose da chiedere per un prelievo così piccolo!
    Ma va bene, capisco che questi casinò potrebbero avere dei requisiti, quindi invio loro le informazioni.

    Riceverò il prelievo entro 12 ore come promesso? AFFATTO! Era una bugia!

    Poi mi chiedono una foto di me con in mano la carta d'identità! Questo è estremamente invadente e solleva segnali di allarme. Il gioco d’azzardo è una questione molto delicata nel mio paese. Mando comunque la foto perché ho bisogno dei miei soldi.

    Riceverò il mio prelievo adesso? NO!

    Adesso mi chiedono una mia foto accanto a un cartello stradale! Questa è la cosa più folle che abbia mai sentito.

    Posso solo immaginare che stanno andando in bancarotta o stanno gestendo una sorta di truffa.

    Qualcuno ha una buona esperienza con questo casinò? Cosa ne pensi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    Just to clarify some things here.

    We have not taken any money from you, all we've asked
    you to do is comply with the terms and conditions of sending
    in the asked documents. This is nothing that we've come up
    with, we're simply complying to the regulations of the gaming
    license issuer, just as any licensed casino.

    In case of additional verification, this would be asked for if
    there were any concerns regarding the already provided 
    documentation. This is also stated in the terms and conditions
    that you have agreed to. 

    I'm admitting that this is nothing that would be asked by any player
    to provide, but when there are doubts about the documents you
    have provided, additional verification (such as what you mentioned),
    could be requested.

    I'm sure the support has explained this already, and if you have any
    questions, just let them know and I'm sure they're able to help you right away.

    Again, the money is safe in your account until then (and you can log in and
    see this for yourself).

    Kind Regards,

    Mike, BitStarz

    Ciao,

    Giusto per chiarire alcune cose qui.

    Non ti abbiamo preso i soldi, tutto quello che ti abbiamo chiesto
    quello che devi fare è rispettare i termini e le condizioni di invio
    nei documenti richiesti. Non è niente di ciò che abbiamo inventato
    con, stiamo semplicemente rispettando le regole del gioco
    emittente della licenza, proprio come qualsiasi casinò con licenza.

    In caso di verifica aggiuntiva, verrà richiesto se
    c'erano dubbi riguardo a quanto già fornito
    documentazione. Ciò è indicato anche nei termini e condizioni
    che hai accettato.

    Ammetto che questo non è nulla che nessun giocatore potrebbe chiedere
    fornire, ma quando ci sono dubbi sui documenti tu
    hanno fornito, ulteriore verifica (come quello che hai menzionato),
    potrebbe essere richiesto.

    Sono sicuro che il supporto lo abbia già spiegato e, se ne hai,
    domande, faglielo sapere e sono sicuro che saranno in grado di aiutarti subito.

    Ancora una volta, il denaro sarà al sicuro nel tuo conto fino ad allora (e potrai accedere e
    guardalo tu stesso).

    Cordiali saluti,

    Mike, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm playing with bitstarz since the start.... and i can assure you they are no teif... they always pay and fast.

    and we have to give them that.

    the only bad side of there casino is they dont realy care if you are an old player who always spend money to there casino. if you dont deposit for a week they cut off all the nice bonus like free spin every week and somtime chip on friday....

    even if it been years we are playing with them..... i think its sad... no loyauty to old clien...

     

     

    but they always pay and they have always live chat.

    jf.gagne08@gmail.com

    Gioco con bitstarz dall'inizio.... e posso assicurarti che non sono teif... pagano sempre e velocemente.

    e dobbiamo darglielo.

    l'unico lato negativo di questo casinò è che a loro non importa se sei un vecchio giocatore che spende sempre soldi al casinò. se non depositi per una settimana tagliano tutti i bonus interessanti come i giri gratuiti ogni settimana e qualche chip il venerdì....

    anche se sono anni che giochiamo con loro..... penso che sia triste... nessuna lealtà verso il vecchio cliente...

    ma pagano sempre e hanno sempre chat dal vivo.

    jf.gagne08@gmail.com

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok, taking a picture of yourself holding ID is pretty standard procedure. I have done it a couple of times, but taking pictures next to a street sign is just...insane. I can't stop laughing. laugh_out_loud

    Ok, scattare una foto di te stesso con un documento d'identità è una procedura piuttosto standard. L'ho fatto un paio di volte, ma scattare foto accanto a un cartello stradale è semplicemente... pazzesco. Non riesco a smettere di ridere. laugh_out_loud

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is an excellent post topic for learning th best banking method to use and not really a negative on BitStarz Casino. I really have enjoyed BitStarz Casino. I have actually cashed out 3 times with Bitcoin balances without any problems. I previously made 3 BTC deposits and cashed out my winnings instantly. Using Bitcoins for withdrawals and deposits are instant transactions, safe, and easier to double/triple your funds and wins. I actually think some of the mentioned issues probably was because of the banking method that was attempted to be used to withdraw. I won many big spins from small bets on Snowmania and Rooks Revenge.  In my opinion, Bitcoin payment method is best without any hassles. I never had to submit any documents prior to my withdrawal requests.

    And it's free to register a Bitcoin Wallet on most sites. smiley

    Questo è un eccellente argomento di post per apprendere il miglior metodo bancario da utilizzare e non è proprio un aspetto negativo su BitStarz Casino. Mi è davvero piaciuto BitStarz Casino. In realtà ho incassato 3 volte con saldi Bitcoin senza problemi. In precedenza ho effettuato 3 depositi in BTC e ho incassato immediatamente le mie vincite. Utilizzando Bitcoin per prelievi e depositi sono transazioni istantanee, sicure e più facili da raddoppiare/triplicare i tuoi fondi e le tue vincite. In realtà penso che alcuni dei problemi menzionati siano probabilmente dovuti al metodo bancario che è stato tentato di utilizzare per prelevare. Ho vinto molti giri importanti con piccole scommesse su Snowmania e Rooks Revenge. A mio parere, il metodo di pagamento Bitcoin è il migliore senza problemi. Non ho mai dovuto presentare alcun documento prima delle mie richieste di prelievo.

    Ed è gratuito registrare un portafoglio Bitcoin sulla maggior parte dei siti. smiley

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    2Late4Me wrote:

    This is an excellent post topic for learning th best banking method to use and not really a negative on BitStarz Casino. I really have enjoyed BitStarz Casino. I have actually cashed out 3 times with Bitcoin balances without any problems. I previously made 3 BTC deposits and cashed out my winnings instantly. Using Bitcoins for withdrawals and deposits are instant transactions, safe, and easier to double/triple your funds and wins. I actually think some of the mentioned issues probably was because of the banking method that was attempted to be used to withdraw. I won many big spins from small bets on Snowmania and Rooks Revenge.  In my opinion, Bitcoin payment method is best without any hassles. I never had to submit any documents prior to my withdrawal requests.

    And it's free to register a Bitcoin Wallet on most sites. smiley


    I use Bitcoins Wallets for Online Gaming with Blockchain. However, my favorite to let my money grow, I use Coinbase.  Although, I'm still reseaching for the best wallets for all purposes.

    2Late4Me ha scritto:

    Questo è un eccellente argomento di post per apprendere il miglior metodo bancario da utilizzare e non è proprio un aspetto negativo su BitStarz Casino. Mi è davvero piaciuto BitStarz Casino. In realtà ho incassato 3 volte con saldi Bitcoin senza problemi. In precedenza ho effettuato 3 depositi in BTC e ho incassato immediatamente le mie vincite. Utilizzando Bitcoin per prelievi e depositi sono transazioni istantanee, sicure e più facili da raddoppiare/triplicare i tuoi fondi e le tue vincite. In realtà penso che alcuni dei problemi menzionati siano probabilmente dovuti al metodo bancario che è stato tentato di utilizzare per prelevare. Ho vinto molti giri importanti con piccole scommesse su Snowmania e Rooks Revenge. A mio parere, il metodo di pagamento Bitcoin è il migliore senza problemi. Non ho mai dovuto presentare alcun documento prima delle mie richieste di prelievo.

    Ed è gratuito registrare un portafoglio Bitcoin sulla maggior parte dei siti. smiley


    Utilizzo i portafogli Bitcoin per i giochi online con Blockchain. Tuttavia, il mio preferito per far crescere i miei soldi, utilizzo Coinbase. Anche se sto ancora cercando i migliori portafogli per tutti gli scopi.

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Try Exodus Wallet

    Prova il portafoglio Exodus

  • Originale English Traduzione Italiano
    bitstarz wrote:

    Hi there,

    Just to clarify some things here.

    We have not taken any money from you, all we've asked
    you to do is comply with the terms and conditions of sending
    in the asked documents. This is nothing that we've come up
    with, we're simply complying to the regulations of the gaming
    license issuer, just as any licensed casino.

    In case of additional verification, this would be asked for if
    there were any concerns regarding the already provided 
    documentation. This is also stated in the terms and conditions
    that you have agreed to. 

    I'm admitting that this is nothing that would be asked by any player
    to provide, but when there are doubts about the documents you
    have provided, additional verification (such as what you mentioned),
    could be requested.

    I'm sure the support has explained this already, and if you have any
    questions, just let them know and I'm sure they're able to help you right away.

    Again, the money is safe in your account until then (and you can log in and
    see this for yourself).

    Kind Regards,

    Mike, BitStarz

    What regulation on earth requires you to request a picture of myself next to a street sign??

    I notice how you had no special regulations to follow when you were accepting my deposits. It is only when you have to pay (EVEN A SMALL AMOUNT) that you suddenly have all these requirements you need!

    Please explain how you keep changing your requirements every time I provide the documents.

    I registered to play at your site because the reviews said you have quick easy payouts. Wow this was wrong.

    Maybe I should use bitcoin to deposit like some people say but I am only learning to learn how to use that which I will in the future because it is great! I am sick of government intrusive shit!

    Your request for selfie was unheard of by me and I have played online poker and casino for 3 years. The street sign request is beyond stupid!

    Try to understand that gambling is very sensitive in certain countries for certain people!

    bitstarz ha scritto:

    Ciao,

    Giusto per chiarire alcune cose qui.

    Non ti abbiamo preso i soldi, tutto quello che ti abbiamo chiesto
    quello che devi fare è rispettare i termini e le condizioni di invio
    nei documenti richiesti. Non è niente di ciò che abbiamo inventato
    con, stiamo semplicemente rispettando le regole del gioco
    emittente della licenza, proprio come qualsiasi casinò con licenza.

    In caso di verifica aggiuntiva, verrà richiesto se
    c'erano dubbi riguardo a quanto già fornito
    documentazione. Ciò è indicato anche nei termini e condizioni
    che hai accettato.

    Ammetto che questo non è nulla che nessun giocatore potrebbe chiedere
    fornire, ma quando ci sono dubbi sui documenti tu
    hanno fornito, ulteriore verifica (come quello che hai menzionato),
    potrebbe essere richiesto.

    Sono sicuro che il supporto lo abbia già spiegato e, se ne hai,
    domande, faglielo sapere e sono sicuro che saranno in grado di aiutarti subito.

    Ancora una volta, il denaro sarà al sicuro nel tuo conto fino ad allora (e potrai accedere e
    guardalo tu stesso).

    Cordiali saluti,

    Mike, BitStarz

    Quale regolamento diavolo ti impone di richiedere una mia foto accanto a un segnale stradale??

    Ho notato che non avevi regole speciali da seguire quando accettavi i miei depositi. È solo quando devi pagare (ANCHE UNA PICCOLA IMPORTO) che improvvisamente hai tutti questi requisiti di cui hai bisogno!

    Spiega come continui a modificare i tuoi requisiti ogni volta che fornisco i documenti.

    Mi sono registrato per giocare sul tuo sito perché le recensioni dicono che hai pagamenti facili e veloci. Wow, questo era sbagliato.

    Forse dovrei usare bitcoin per depositare come dicono alcuni, ma sto solo imparando a usare quello che farò in futuro perché è fantastico! Sono stufo delle stronzate invadenti del governo!

    Non avevo mai sentito la tua richiesta di selfie e gioco a poker e casinò online da 3 anni. La richiesta del segnale stradale è più che stupida!

    Cerca di capire che il gioco d'azzardo è molto sensibile in alcuni paesi per certe persone!

  • Originale English Traduzione Italiano

    you should ask for a photo of him so you can verify hes not laughing at you smiley

    I think everything will be ok for you.

     

    dovresti chiedergli una foto così puoi verificare che non sta ridendo di te smiley

    Penso che per te andrà tutto bene.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    As mentioned, it would be when you've provided the documents that we feel are not enough to verify that you're the actual owner of the account. 

    Of course, the vast majority of players don't have to go through this type of verification, that, we admit, but in your particular case, our payments and fraud department are not satisfied with the proof you provided, hence we are asking for additional verification as per out terms and conditions.

    Again, it's not to make things more difficult than it has to be. We just require you do as asked as per our terms. If you could take a selfie with an ID, although slight inconvenient, I hope you can take one with a street sign.

    Mike, BitStarz

     

     

     

    Ciao,

    Come accennato in precedenza, ciò avverrebbe quando avrai fornito i documenti che riteniamo non siano sufficienti per verificare che tu sia l'effettivo proprietario dell'account.

    Naturalmente, la stragrande maggioranza dei giocatori non deve sottoporsi a questo tipo di verifica, lo ammettiamo, ma nel tuo caso particolare, il nostro dipartimento pagamenti e frodi non è soddisfatto della prova che hai fornito, quindi chiediamo verifica aggiuntiva secondo i nostri termini e condizioni.

    Ancora una volta, non è per rendere le cose più difficili di quanto dovrebbero essere. Ti chiediamo solo di fare quanto richiesto secondo i nostri termini. Se potessi farti un selfie con un documento d'identità, anche se leggermente scomodo, spero che tu possa farne uno con un cartello stradale.

    Mike, BitStarz

  • Originale English Traduzione Italiano

    @Jeanfr

    Hi there,

    Really happy you're enjoying the site and yeah, the Friday Loyalty Bonus
    from Nick requires some activity in the week I'm afraid. If not, one could
    just sit and wait for bonuses every Friday until the end of time I guess :-)

    But yes, with regular deposits you would very rarely be left out of
    getting spins of loyalty bonus :)

    I hope you'll land a big win with us soon!

    Mike

    @Jeanfr

    Ciao,

    Sono davvero felice che ti piaccia il sito e sì, il bonus fedeltà del venerdì
    da Nick richiede un po' di attività durante la settimana, temo. In caso contrario, si potrebbe
    siediti e aspetta i bonus ogni venerdì fino alla fine dei tempi, immagino :-)

    Ma sì, con i depositi regolari molto raramente verresti escluso
    ottenere giri di bonus fedeltà :)

    Spero che otterrai presto una grande vittoria con noi!

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano

    Show me where in your terms it says that you will ask this and show me which legal jursidiction law requires you to ask this. Also tell me why you were to happy to take all my deposits without trouble and only ask this now.

    Also explain to me why you said you would pay the amount when you have my picture but then you break your promise and ask for picture next to street sign. 

    DO you want DNA sample too?

    Mostrami dove nei tuoi termini si dice che lo chiederai e mostrami quale giurisdizione legale ti impone di chiederlo. Dimmi anche perché eri così felice di accettare tutti i miei depositi senza problemi e chiedilo solo adesso.

    Spiegami anche perché hai detto che avresti pagato l'importo quando avessi avuto la mia foto ma poi hai infranto la tua promessa e hai chiesto una foto accanto al cartello stradale.

    Vuoi anche tu un campione di DNA?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    "3.2.6. We reserve the right to use additional procedures and means to verify your identity (Know Your Client) when effecting deposits into your Account. This could include (but is not limited to) a selfie with a document or form of identification."

    We have the right to preform a Know Your Customer procedure at our own discretion as well, but we're doing it in line with the rules set out by the gambling comission in Curacao, and as you haven't provided sufficient proof yet, we're not able to verify your account. If you provide us with the selfie with a street sign, that should be the last thing we have to ask for, as long as it deems to be legit.

    The reason for not receiving the money after sending in the selfie is that the selfie provided raised questions within our verification team of you being the genuine holder of the account. As many people have said here in the thread knows, this is not common practice, but we have to be on our toes as a casino to prevent abuse. I'm sure many people here in the thread have gone through the verification process and had withdrawals sent fast, because they send in documents that we deem to be genuine, which would eliminate the argument that we do this simply to harass players.

    In order to keep good offers in place, and provide the best value and gaming experience for our players, it's important to filter out the abusers from genuine players, so they can enjoy this. If we wouldn't be able to do that, we wouldn't be able to provide the offers that we have today.

    If you are able to take a picture with you and the ID, why wouldn't you be able to take a picture with your street sign? You can keep your DNA.

    Mike

     

     

     

     

    Ciao,

    "3.2.6. Ci riserviamo il diritto di utilizzare procedure e mezzi aggiuntivi per verificare la tua identità (Conosci il tuo cliente) quando effettui depositi sul tuo Conto. Ciò potrebbe includere ( ma non è limitato a ) un selfie con un documento o un modulo di identificazione ."

    Abbiamo anche il diritto di eseguire una procedura Conosci il tuo cliente a nostra discrezione, ma lo stiamo facendo in linea con le regole stabilite dalla commissione per il gioco d'azzardo di Curacao e, poiché non hai ancora fornito prove sufficienti, noi non sono in grado di verificare il tuo account . Se ci fornisci il selfie con un cartello stradale, questa dovrebbe essere l'ultima cosa che dobbiamo chiedere, purché lo ritenga legittimo.

    Il motivo per cui non hai ricevuto il denaro dopo aver inviato il selfie è che il selfie fornito ha sollevato dubbi all'interno del nostro team di verifica sul fatto che tu sia il vero titolare del conto. Come molte persone hanno detto qui nel thread, questa non è una pratica comune, ma dobbiamo stare all'erta come casinò per prevenire gli abusi. Sono sicuro che molte persone qui nel thread hanno seguito il processo di verifica e hanno ricevuto i prelievi velocemente, perché inviano documenti che riteniamo autentici, il che eliminerebbe l'argomentazione secondo cui lo facciamo semplicemente per molestare i giocatori.

    Per mantenere valide offerte e fornire il miglior rapporto qualità-prezzo ed esperienza di gioco ai nostri giocatori, è importante filtrare gli autori di abusi dai giocatori autentici, in modo che possano trarne vantaggio. Se non fossimo in grado di farlo, non saremmo in grado di fornire le offerte che abbiamo oggi.

    Se riesci a scattare una foto con te e la carta d'identità, perché non dovresti poter scattare una foto con il tuo segnale stradale? Puoi mantenere il tuo DNA.

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't care what anyone says, that is the crasiest thing i have ever heard a casino do. Whether it is in terms or not, that does it for me huh.

    Non mi interessa quello che dicono gli altri, è la cosa più folle che abbia mai sentito fare da un casinò. Che sia in termini o meno, per me è tutto huh .

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino has reasonable doubt when it comes to this specific player. Indeed it seems quite unorthodox to ask for such type of verificaiton, but after personally speaking to them I believe they are well within their rights to ask for such.

    @Figeria if you got nothing to hide you should comply with this request ( as much as furstrating and unordinary as it seems ) and ull get ur money if all good.

    P.S.

    These type of cases do not happen often and once in a while casino would need extra proof in order to verify someones identity. 

    Il casinò ha ragionevoli dubbi quando si tratta di questo giocatore specifico. In effetti sembra abbastanza poco ortodosso chiedere questo tipo di verifica, ma dopo aver parlato con loro personalmente credo che abbiano tutto il diritto di richiederlo.

    @Figeria se non hai nulla da nascondere dovresti soddisfare questa richiesta (per quanto strano e insolito possa sembrare) e, se tutto va bene, otterrai i tuoi soldi.

    PS

    Questo tipo di casi non si verificano spesso e di tanto in tanto il casinò avrebbe bisogno di prove aggiuntive per verificare l'identità di qualcuno.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Cat,

    I do think you have a valid input and I fully respect your opinion. I beg you to understand
    that 99.9% of players wouldn't have to through this, although that extremely small minority
    might need to supply more details than normal due to something about the documents
    provided did not go through the verification process.

    It would be the same as a boucer at a bar deeming an ID not to be valid or failed
    the verification process of that individual. If there's nothing wrong with your documents
    to begin with, there wouldn't be an issue, trust me on that one :)

    Mike 

    Ciao Gatto,

    Penso che tu abbia un input valido e rispetto pienamente la tua opinione. Ti prego di capire
    che il 99,9% dei giocatori non dovrebbe farlo, anche se si tratta di una minoranza estremamente piccola
    potrebbe essere necessario fornire più dettagli del normale a causa di qualcosa relativo ai documenti
    purché non sia stato sottoposto al processo di verifica.

    Sarebbe come se un buttafuori in un bar ritenesse un documento d'identità non valido o non valido
    il processo di verifica di quell'individuo. Se non c'è niente che non va nei tuoi documenti
    per cominciare, non ci sarebbero problemi, fidati di me su questo :)

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano
    zuga wrote:

    The casino has reasonable doubt when it comes to this specific player. Indeed it seems quite unorthodox to ask for such type of verificaiton, but after personally speaking to them I believe they are well within their rights to ask for such.

    @Figeria if you got nothing to hide you should comply with this request ( as much as furstrating and unordinary as it seems ) and ull get ur money if all good.

    P.S.

    These type of cases do not happen often and once in a while casino would need extra proof in order to verify someones identity. 

    If the only thing players see from the exchange with the casino is the fact that the OP is being asked to do something really ridiculous then all we can do is comment about what we see in the exchange. If there is a legitamate reason behind why then i coincide but it still does not change the fact that i have never heard the likes of this and maybe never will again. I am very interested to see how this plays out. 

    zuga ha scritto:

    Il casinò ha ragionevoli dubbi quando si tratta di questo giocatore specifico. In effetti sembra abbastanza poco ortodosso chiedere questo tipo di verifica, ma dopo aver parlato con loro personalmente credo che abbiano tutto il diritto di richiederlo.

    @Figeria se non hai nulla da nascondere dovresti soddisfare questa richiesta (per quanto strano e insolito possa sembrare) e, se tutto va bene, otterrai i tuoi soldi.

    PS

    Questo tipo di casi non si verificano spesso e di tanto in tanto il casinò avrebbe bisogno di prove aggiuntive per verificare l'identità di qualcuno.

    Se l'unica cosa che i giocatori vedono dallo scambio con il casinò è il fatto che all'OP viene chiesto di fare qualcosa di veramente ridicolo, tutto ciò che possiamo fare è commentare ciò che vediamo nello scambio. Se c'è una ragione legittima dietro il motivo per cui allora coincido, ma ciò non cambia il fatto che non ho mai sentito cose del genere e forse non ne sentirò mai più. Sono molto interessato a vedere come andrà a finire.

  • Originale English Traduzione Italiano

    there is a lot of identity theft and fraud going on, players have quite innovative ways to scam. Im not saying the OP is one of those, and its why Bitstarz wants to rule that out by asking for an extra verification.

    In addition in the last several months there was an increased amount of fraud, abuse and so forth coming from Brazil . Many casinos got hit ( Slotocash and sister brands for instance ), and even LCB got slammed with multiple accounts and shop fraud coming from this country ( our own rules now exclude members coming from BR from claiming cash items from the shop ). And we are not talking just about one individual, there are rings of such players and sites dedicated to taking an advantage over casinos ( completely legal as long as there is no fraud involved which often happens to be the case ).

    Of course no one is saying all Brazilians are like this, as its always the minority of fraudsters that are making it difficult for the recreational and honest player.

    ci sono molti furti di identità e frodi in corso, i giocatori hanno modi piuttosto innovativi per truffare. Non sto dicendo che l'OP sia uno di questi, ed è per questo che Bitstarz vuole escluderlo chiedendo una verifica aggiuntiva.

    Inoltre negli ultimi mesi si è verificato un aumento delle frodi, degli abusi e così via provenienti dal Brasile. Molti casinò sono stati colpiti (Slotocash e marchi gemelli, ad esempio), e persino LCB è stata colpita da account multipli e frodi nei negozi provenienti da questo paese ( le nostre regole ora escludono i membri provenienti da BR dal richiedere contanti dal negozio ). E non stiamo parlando solo di un individuo, ci sono anelli di tali giocatori e siti dedicati a trarre vantaggio rispetto ai casinò (completamente legali purché non vi siano frodi coinvolte, come spesso accade).

    Ovviamente nessuno sta dicendo che tutti i brasiliani siano così, poiché è sempre la minoranza dei truffatori che rendono difficile il gioco al giocatore ricreativo e onesto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is the first, well second time i have saw anything about this. The first would be in the Sloto cash thread.  It might not seem like it but it helps us as players know how to reply when we try to lend help to a player who posts a problem with a casino. It is hard to give constructive feed back on the best way to deal with a situation  if we have no idea that in trying to help, we might be dealing with a fraudulant situation. I hope it comes to light if this is the case. If not i hope both player and casino reaches some kind of resolution. 

    Questa è la prima, anzi la seconda volta che vedo qualcosa al riguardo. Il primo sarebbe nel thread di cassa Sloto. Potrebbe non sembrare, ma ci aiuta poiché i giocatori sanno come rispondere quando proviamo a prestare aiuto a un giocatore che segnala un problema con un casinò. È difficile fornire un feedback costruttivo sul modo migliore per affrontare una situazione se non abbiamo idea che, nel tentativo di aiutare, potremmo avere a che fare con una situazione fraudolenta. Spero che venga alla luce se questo è il caso. In caso contrario, spero che sia il giocatore che il casinò raggiungano una sorta di risoluzione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Cat50,

    I do respect you opinion, but allow me to elaborate on why we're asking
    for a street sign verification. ID's can easily be passed around, or people could
    borrow friend's identities to open up multiple accounts in other people's names
    in order to try to get bonuses, etc. We've even seen people in the past living
    in different countries, lending out their identity to a friend in another country
    to bonuses on muiltiple accounts.

    There are also cases of players faking utility bills (which is the most common
    one) and claiming to live on a different address than they actually do, which
    is obviously breaching the terms of use. 

    We want to believe that people are genuine but not all players are, and although
    we know we're the casino, it's easy to forget that we're under contstant attack
    from people who are doing their best to abuse the casino any way they can, 
    and it's our job to prevent abuse and minimize the risk of harming a genuine player.

    I'm not saying that OP is an abuser by any means, but what I'm saying is that she
    failed the verification process and we need further documentation to be 100% able
    to verify her identity and that she's the owner of the account.

    On top of this, it's not like we're taking the money from this player and saying she failed a verification. We're simply asking for further documentation and we're giving the player the benifit
    of doubt. The money is visible in the player account and she's able to log in to verify that.

    As you might understand as well, we are not able to share all the details about this case
    openly like this, but we are in correspondance with the admins here to give our full
    side of the story.

    If you've got any other questions regarding verification, feel free to ask, I'll be as
    transparent as I can.

    Mike


    Ciao Cat50,

    Rispetto la tua opinione, ma permettimi di approfondire il motivo per cui te lo stiamo chiedendo
    per la verifica della segnaletica stradale. I documenti d'identità possono essere facilmente passati in giro, o le persone potrebbero farlo
    prendere in prestito le identità degli amici per aprire più conti a nome di altre persone
    per cercare di ottenere bonus, ecc. Abbiamo persino visto persone vivere nel passato
    in paesi diversi, prestando la propria identità ad un amico in un altro paese
    ai bonus su conti multipli.

    Ci sono anche casi di giocatori che falsificano le bollette (che è il più comune
    uno) e affermando di vivere a un indirizzo diverso da quello in realtà, il che
    sta ovviamente violando i termini di utilizzo.

    Vogliamo credere che le persone siano autentiche, ma non tutti i giocatori lo sono, e tuttavia
    sappiamo che siamo il casinò, è facile dimenticare che siamo costantemente sotto attacco
    da persone che fanno del loro meglio per abusare del casinò in ogni modo possibile,
    ed è nostro compito prevenire gli abusi e ridurre al minimo il rischio di danneggiare un giocatore autentico.

    Non sto dicendo in alcun modo che OP sia una molestatrice, ma quello che sto dicendo è che lei
    non abbiamo superato il processo di verifica e abbiamo bisogno di ulteriore documentazione per essere in grado di farlo al 100%.
    per verificare la sua identità e che è la proprietaria dell'account.

    Inoltre, non è che stiamo prendendo i soldi da questo giocatore e dicendo che non ha superato una verifica. Chiediamo semplicemente ulteriore documentazione e diamo il beneficio al giocatore
    di dubbio. Il denaro è visibile nel conto del giocatore e lei può accedere per verificarlo.

    Come forse capirai, non siamo in grado di condividere tutti i dettagli su questo caso
    apertamente così, ma siamo qui in corrispondenza con gli amministratori per dare il massimo
    lato della storia.

    Se hai altre domande riguardanti la verifica, non esitare a chiedere, sarò presente
    più trasparente che posso.

    Mike


  • Originale English Traduzione Italiano

     

     

    "That's profiling. And profiling is wrong."  ~Ron White

     

     

    @bitstarz;@zuga

    This is the most ridiculous request I have ever heard. It is disrespectful, demoralizing, and completely uncalled for.There are far more professional ways to go about verifying an individual's address and/or identity. There are plenty of reputable sites that offer services to verify an individuals address.  They are not at all expensive and you can utilize their services on an as needed basis. 

     

    "Questa è profilazione. E la profilazione è sbagliata." ~Ron Bianco

    @bitstarz;@zuga

    Questa è la richiesta più ridicola che abbia mai sentito. È irrispettoso, demoralizzante e del tutto fuori luogo. Esistono modi molto più professionali per verificare l'indirizzo e/o l'identità di un individuo. Esistono molti siti affidabili che offrono servizi per verificare l'indirizzo di un individuo. Non sono affatto costosi e puoi utilizzare i loro servizi in base alle necessità.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @kjeisenbarth 

    I already explained why this is being asked of player. And knowing how much fraud is going on ( again not saying this is the case with OP , but there is a reasonable doubt knowing their initial verificaiton did not meet the criteria ), this is fully legitimate * even though unorthodox.

     

    @kjeisenbarth

    Ho già spiegato perché questo viene chiesto al giocatore. E sapendo quante frodi sono in corso (anche in questo caso non dico che sia il caso dell'OP, ma c'è un ragionevole dubbio che la loro verifica iniziale non abbia soddisfatto i criteri), questo è pienamente legittimo * anche se non ortodosso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @kjeisenbarth

    Hi there,

    I'm not sure if I completely agree with it being disrespectful and demoralizing. Also, when it comes to this being uncalled for or not, I'm not being to be disrespectful when I say that it's a slightly bold statement as you haven't seen what we've seen. When it comes to verifying individuals addresses, that highly depends on what county it is (I would imagine).

    On top of this, we have to remember that there's a responsibility here by both the casino and the player. We require that a player sends in legitimate documents in order to verify their identity, and if those documents do not meet the standard that is expected to verify one's identity, we have to ask for further documentation. 

    Kind Regards,

    Mike

    @kjeisenbarth

    Ciao,

    Non sono sicuro di essere completamente d'accordo con il fatto che sia irrispettoso e demoralizzante. Inoltre, quando si tratta di essere fuori luogo o meno, non voglio essere irrispettoso quando dico che è un'affermazione un po' audace perché non hai visto quello che abbiamo visto noi. Quando si tratta di verificare gli indirizzi individuali, ciò dipende molto dalla contea in cui si trova (immagino).

    Oltre a ciò, dobbiamo ricordare che qui c'è una responsabilità sia da parte del casinò che del giocatore. Richiediamo che un giocatore invii documenti legittimi per verificare la propria identità e, se tali documenti non soddisfano lo standard previsto per verificare la propria identità, dobbiamo chiedere ulteriore documentazione.

    Cordiali saluti,

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano
    kjeisenbarth wrote:

    This is the most ridiculous request I have ever heard. It is disrespectful, demoralizing, and completely uncalled for.There are far more professional ways to go about verifying an individual's address and/or identity.


    It does seem ridiculous at first. I was right there with you. But it is called for as the Rep said the OP failed the verification process.

    I have seen many topics about Bitstarz and this is the first time I hear about this. So this only goes to proove this is not standard thing they do, but in extraoridanry cases when there is a reason to suspect something odd, or when the original verificaiton failed.

    kjeisenbarth ha scritto:

    Questa è la richiesta più ridicola che abbia mai sentito. È irrispettoso, demoralizzante e del tutto fuori luogo. Esistono modi molto più professionali per verificare l'indirizzo e/o l'identità di un individuo.


    All'inizio sembra ridicolo. Ero proprio lì con te. Ma è necessario poiché il rappresentante ha affermato che l’OP non ha superato il processo di verifica.

    Ho visto molti argomenti su Bitstarz e questa è la prima volta che ne sento parlare. Quindi questo serve solo a dimostrare che questa non è una cosa standard che fanno, ma in casi straordinari quando c'è motivo di sospettare qualcosa di strano o quando la verifica originale ha fallito.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Gospodja Ministarka wrote:

    Ok, taking a picture of yourself holding ID is pretty standard procedure. I have done it a couple of times, but taking pictures next to a street sign is just...insane. I can't stop laughing. laugh_out_loud

    I agree with a lot of different points that have been made. The only thing that puzzles me is why my posts were commennted on so much even though i am not the only or first one to point out how silly it sounds. Anywho i guess the oldest gets it tongue

     

    On a different note, i do agree whole heartdly the casino has the right to protect themselves from fraud but as  Key put it, there are a lot of other ways to do it.

    Gospodja Ministarka ha scritto:

    Ok, scattare una foto di te stesso con un documento d'identità è una procedura piuttosto standard. L'ho fatto un paio di volte, ma scattare foto accanto a un cartello stradale è semplicemente... pazzesco. Non riesco a smettere di ridere. laugh_out_loud

    Sono d'accordo con molti punti diversi che sono stati sollevati. L'unica cosa che mi lascia perplesso è il motivo per cui i miei post sono stati commentati così tanto, anche se non sono l'unico o il primo a sottolineare quanto sembri sciocco. Chiunque immagino che lo capisca il più vecchio tongue .

    Passando ad una nota diversa, sono assolutamente d'accordo sul fatto che il casinò abbia il diritto di proteggersi dalle frodi ma, come ha affermato Key, ci sono molti altri modi per farlo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    As I said in my previous posting,  there are far more professional means to verify an individual's address.

    It is my opinion that this request is disrespectful and demoralizing and uncalled for. It's an opinion. Nothing more. Nothing less. 

    If you would, please?  Imagine, for a moment...

    What would your reaction be if a bank, a government official, or even a prospective employer asked an individual to perform this task? 

     

    I know what my reaction would be:           "_|_  _|_"

     

    Come ho detto nel mio intervento precedente, esistono mezzi molto più professionali per verificare l'indirizzo di una persona.

    A mio parere questa richiesta è irrispettosa, demoralizzante e fuori luogo. È un'opinione. Niente di più. Nientemeno.

    Se potessi, per favore? Immagina, per un momento...

    Quale sarebbe la tua reazione se una banca, un funzionario governativo o anche un potenziale datore di lavoro chiedessero a un individuo di svolgere questo compito?

    So quale sarebbe la mia reazione: "_|_ _|_"

  • Originale English Traduzione Italiano

    @Cat50 @Nirvana

    Hi guys,

    Just want to point out that we're not getting a thrill out of having to do this either. But I can assure you we also would rather sit and plan fun promotions for a players than having to sit and do this, but we have guidelines
    we have to follow when it comes to verifying a player, and if something doesn't seem right
    it's our obligation to ask questions.

    I'm sure there are casinos out there who would just take the money form the player and say
    they failed the KYC. But as mentioned, the money is in the player's account, and we're giving
    the player an additional option to verify her identity.

    I understand that the practice might seem unorthodox, I'd ask questions too. But then again
    it's important to remember again that this is something that only a fraction of a percent of 
    players would have to go through, and it's a last resort when all the other documentations
    is not adding up.

    Mike

    @Cat50 @Nirvana

    Ciao ragazzi,

    Voglio solo sottolineare che neanche noi proviamo emozione nel dover fare questo. Ma posso assicurarti che anche noi preferiremmo sederci e pianificare promozioni divertenti per i giocatori piuttosto che doverci sedere e fare questo, ma abbiamo delle linee guida
    dobbiamo seguire quando si tratta di verificare un giocatore e se qualcosa non sembra giusto
    è nostro obbligo porre domande.

    Sono sicuro che ci sono casinò là fuori che prenderebbero semplicemente i soldi dal giocatore e direbbero
    hanno fallito il KYC. Ma come già detto, il denaro è sul conto del giocatore e noi lo stiamo donando
    al giocatore un'ulteriore opzione per verificare la sua identità.

    Capisco che la pratica possa sembrare poco ortodossa, farei anch'io delle domande. Ma poi di nuovo
    è importante ricordare ancora una volta che questo è qualcosa che riguarda solo una frazione di percentuale
    i giocatori dovrebbero passare, ed è l'ultima risorsa quando tutte le altre documentazioni
    non si somma.

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano

    @kjeisenbarth

    Hi there,

    Of course you're entitled to your opinion, and surely, if you went into a bank
    or had to use a government agency for whatever that might be, and they asked
    for an ID and you presented a fake ID let's say, they wouldn't ask you for a selfie,
    they'd refuse you to use their services. Period.

    We're at least giving the player a chance for redeeming herself here, asking for
    what might be an orthodox way to verify her identity and proof of address, but
    nevertheless an option when all the other ones are exhausted.

    Mike

    @kjeisenbarth

    Ciao,

    Naturalmente hai diritto alla tua opinione, e sicuramente, se entri in una banca
    o hanno dovuto utilizzare un'agenzia governativa per qualunque cosa potesse essere, e hanno chiesto
    per la carta d'identità e hai presentato una carta d'identità falsa diciamo che non ti avrebbero chiesto un selfie,
    ti rifiuterebbero di utilizzare i loro servizi. Periodo.

    Stiamo almeno dando al giocatore la possibilità di riscattarsi qui, chiedendo
    quale potrebbe essere un modo ortodosso per verificare la sua identità e la prova dell'indirizzo, ma
    tuttavia un'opzione quando tutte le altre sono esaurite.

    Mike

  • Originale English Traduzione Italiano
    kjeisenbarth wrote:

    As I said in my previous posting,  there are far more professional means to verify an individual's address.

    All standard "professional" means were exhausted already. The user failed to verify one of the docs.

    kjeisenbarth wrote:

    It is my opinion that this request is disrespectful and demoralizing and uncalled for. It's an opinion. Nothing more. Nothing less. 

    You are entitle to your opinion however such opinion is not based on facts in this case. 

    If you reasonably consider what Rep has stated then you should not have any shred of doubt as to if casino is well within their rights or not.

    kjeisenbarth wrote:

    What would your reaction be if a bank, a government official, or even a prospective employer asked an individual to perform this task? 

    The difference is these are not online establishments and verification would be done in person in those case you mention.

    Online Casinos are sometimes limited in ways to verify someone's true identity.

    kjeisenbarth wrote:

    I know what my reaction would be:  ....

    My reaction would be the same, but if I had nothing do hide I would do what is asked of me. It is inconvenient but thats all it is.

    kjeisenbarth ha scritto:

    Come ho detto nel mio intervento precedente, esistono mezzi molto più professionali per verificare l'indirizzo di una persona.

    Tutti i mezzi "professionali" standard erano già esauriti. L'utente non è riuscito a verificare uno dei documenti.

    kjeisenbarth ha scritto:

    A mio parere questa richiesta è irrispettosa, demoralizzante e fuori luogo. È un'opinione. Niente di più. Nientemeno.

    Hai diritto alla tua opinione, tuttavia tale opinione non è basata sui fatti in questo caso.

    Se consideri ragionevolmente ciò che ha affermato il rappresentante, non dovresti avere alcun dubbio sul fatto che il casinò rientri nei loro diritti o meno.

    kjeisenbarth ha scritto:

    Quale sarebbe la tua reazione se una banca, un funzionario governativo o anche un potenziale datore di lavoro chiedessero a un individuo di svolgere questo compito?

    La differenza è che questi non sono stabilimenti online e la verifica verrebbe effettuata di persona nei casi menzionati.

    I casinò online a volte sono limitati nei modi per verificare la vera identità di qualcuno.

    kjeisenbarth ha scritto:

    So quale sarebbe la mia reazione: ....

    La mia reazione sarebbe la stessa, ma se non avessi niente da nascondere farei quello che mi viene chiesto. E' scomodo ma questo è tutto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Funny, while we are back and forth about this the OP seems to have bowed gracefully out of the topic. I noticed they were last active 28min. ago. If it was me, i would have sent what was asked and gave the casino h&!!. Makes you wonder huh

    Divertente, mentre andiamo avanti e indietro su questo argomento, l'OP sembra essersi ritirato con grazia dall'argomento. Ho notato che erano attivi l'ultima volta 28 minuti. fa. Se fossi stato io, avrei inviato ciò che mi era stato chiesto e avrei dato al casinò h&!!. Ti fa meravigliare huh

  • Originale English Traduzione Italiano
    Cat50 wrote:

    Funny, while we are back and forth about this the OP seems to have bowed gracefully out of the topic. I noticed they were last active 28min. ago. If it was me, i would have sent what was asked and gave the casino h&!!. Makes you wonder huh

    the OP needs to suck it up and do what is asked of him. Problem solved.

    Cat50 ha scritto:

    Divertente, mentre andiamo avanti e indietro su questo argomento, l'OP sembra essersi ritirato con grazia dall'argomento. Ho notato che erano attivi l'ultima volta 28 minuti. fa. Se fossi stato io, avrei inviato ciò che mi era stato chiesto e avrei dato al casinò h&!!. Ti fa meravigliare huh

    l'OP deve risucchiarlo e fare ciò che gli viene chiesto. Problema risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano
    zuga wrote:

    You are entitle to your opinion however such opinion is not based on facts in this case

    This is a fact. There were no problems with this player's address when they were depositing. Accepting their funds is the same as entering into a legal agreement. You deposit. You play. You win. We pay. Technically, the previous terms and conditions were modified when the casino accepted the player's money without having verified the required information. Garnering all the appropriate information is the casino's responsibility.  It's that simple. Why is the weight of this solely on the player? The player should be paid their winnings or the agreement should be annulled all together with the money invested by the player refunded. 

     

     

    zuga ha scritto:

    Hai diritto alla tua opinione, tuttavia tale opinione non è basata sui fatti in questo caso

    Questo è un fatto. Non ci sono stati problemi con l'indirizzo di questo giocatore durante il deposito. Accettare i loro fondi equivale a stipulare un accordo legale. Depositi. Gioca. Hai vinto. Noi paghiamo. Tecnicamente, i termini e le condizioni precedenti sono stati modificati quando il casinò ha accettato il denaro del giocatore senza aver verificato le informazioni richieste. Raccogliere tutte le informazioni appropriate è responsabilità del casinò. È così semplice. Perché tutto questo pesa esclusivamente sul giocatore? Al giocatore dovrebbero essere pagate le vincite oppure l'accordo dovrebbe essere annullato insieme al denaro investito dal giocatore rimborsato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It is not the standard in online gambling industry to do KYC before making a deposit. No one does this ( with few exceptions in some instances ) .  Everyone knows this.
    If you poll any player now, the majority of them would opt for KYC after they won. Most players do not want to do KYC before depositing as they want to play str8 away with their deposits. So you cant really use this as an argument against the casino.

    With that said most casinos would accept the documents sent in advance prior making the deposit. Any player can do that on their own.

    The money that casino has taken from any player can easily be refunded to the original account holder in case the player who made the deposit in the first place is determined to be a fraudster.

    The casino is taking deposit in good faith expecting players to be legit. ( granted they all have their anit fraud and anti laundering protocols in place , but fraud can never be completely prevented ).  If a player is indeed legit which usually is the case then the KYC is an easy process with reputable casinos like Bitsrarz.

    If a player is not legit or there is a suspicion or reason to doubt them , then you get additional verification.

    Again I am stressing out this is quite an unorthodox request, but nothing less reasonable when you put things in perspective.

    Fact: Player did not pass the verification. Result: additional verification is required and all per their T&Cs.

    You may like it or dislike it, but in my humble opinion casino has very right to do this when you have a situation like this.

    So now we have two potential scenarios:

    1. Player complies with this request ( which I urge them to do ) and then they get paid if all in good standing.

    2. Player does not comply, or does not pass the additional verification and then they don't get paid. But any deposits made in the process should be refunded.

    LCB and I always strive to be objective. We are not here to defend anyone we are here to mediate and we are here to get the truth.

    Anyways I said what I had to say about this complaint, anything else would be just running in circles.

    You are all free to make additional comments of course but I really have nothing new to add at this point.

     

     

    Non è lo standard nel settore del gioco d’azzardo online eseguire KYC prima di effettuare un deposito. Nessuno lo fa (con poche eccezioni in alcuni casi). Tutti lo sanno.
    Se esegui un sondaggio con qualsiasi giocatore adesso, la maggior parte di loro opterebbe per KYC dopo aver vinto. La maggior parte dei giocatori non vuole fare KYC prima di depositare perché vuole giocare a str8 con i propri depositi. Quindi non puoi davvero usarlo come argomento contro il casinò.

    Detto questo, la maggior parte dei casinò accetterà i documenti inviati in anticipo prima di effettuare il deposito. Qualsiasi giocatore può farlo da solo.

    Il denaro che il casinò ha prelevato da qualsiasi giocatore può essere facilmente rimborsato al titolare del conto originale nel caso in cui il giocatore che ha effettuato il deposito in primo luogo venga ritenuto un truffatore.

    Il casinò accetta depositi in buona fede aspettandosi che i giocatori siano legittimi. (ammesso che tutti dispongano di protocolli antifrode e antiriciclaggio, ma la frode non può mai essere completamente prevenuta). Se un giocatore è davvero legittimo, come di solito accade, allora il KYC è un processo semplice con casinò affidabili come Bitsrarz.

    Se un giocatore non è legittimo o c'è un sospetto o motivo per dubitare di lui, riceverai un'ulteriore verifica.

    Ancora una volta sottolineo che si tratta di una richiesta piuttosto poco ortodossa, ma niente di meno ragionevole se si guardano le cose in prospettiva.

    Fatto : il giocatore non ha superato la verifica. Risultato : è richiesta un'ulteriore verifica e tutto secondo i loro Termini e condizioni.

    Potrebbe piacerti o non piacerti, ma a mio modesto parere il casinò ha tutto il diritto di farlo quando ti trovi in una situazione come questa.

    Quindi ora abbiamo due potenziali scenari:

    1. Il giocatore soddisfa questa richiesta (cosa che lo esorto a fare) e poi verrà pagato se tutti in regola.

    2. Il giocatore non rispetta o non supera la verifica aggiuntiva e quindi non viene pagato. Ma tutti i depositi effettuati nel processo dovrebbero essere rimborsati.

    LCB e io cerchiamo sempre di essere obiettivi. Non siamo qui per difendere nessuno, siamo qui per mediare e siamo qui per ottenere la verità.

    Ad ogni modo ho detto quello che avevo da dire riguardo a questa denuncia, qualsiasi altra cosa sarebbe semplicemente andata in tondo.

    Naturalmente siete tutti liberi di fare ulteriori commenti, ma a questo punto non ho davvero nulla di nuovo da aggiungere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I get what you're saying, zuga.

     I am perfectly aware that there are only two viable options for this player. The casino's way or no way.  This is the reality of online gaming.

     

     

    RE: KYC

    When has a player's preference ever been a factor with regard to  casino security?  We're gamblers. There is not a poll result in the world that will change the fact that players will jump through flaming hoops if it means we get to land in front of a slot machine on the other side.  

     

     

     

    Fraudulent gambling ring

     If I were part of a fraudulent gambling ring and the casino asked me to take a selfie in front of a street sign, I would be elated.

    "Put you best selfie face on... because tomorrow is  our verification day field trip! Please bring two to four changes of clothing in a regulation size carry-on.  You should include a minimum of two wigs.  Remember:            accessories are your friend! Accessorize Accessorize Accessorize!!"

    Capisco quello che dici, zuga.

    Sono perfettamente consapevole che ci sono solo due opzioni percorribili per questo giocatore. Come vuole il casinò o no. Questa è la realtà del gioco online.

    RE: KYC

    Quando mai la preferenza di un giocatore è stata un fattore per quanto riguarda la sicurezza del casinò? Siamo giocatori d'azzardo. Non c'è risultato di sondaggio al mondo che possa cambiare il fatto che i giocatori salteranno attraverso cerchi infuocati se ciò significa arrivare ad atterrare davanti a una slot machine dall'altra parte.

    Giro di gioco d'azzardo fraudolento

    Se facessi parte di un giro di gioco d’azzardo fraudolento e il casinò mi chiedesse di farmi un selfie davanti a un cartello stradale, sarei euforico.

    "Mettiti in mostra la tua migliore faccia da selfie... perché domani è la nostra gita scolastica del giorno di verifica! Ti preghiamo di portare da due a quattro cambi di vestiti in un bagaglio a mano di dimensioni regolamentari. Dovresti includere un minimo di due parrucche. Ricorda: gli accessori sono tuoi amici ! Accessorizza Accessorizza Accessorizza!!"

  • Originale English Traduzione Italiano
    kjeisenbarth wrote:

    I am perfectly aware that there are only two viable options for this player. The casino's way or no way. This is the reality of online gaming.


    You say it's casino's way like they do this on a whim. The player is either legitimate or fraudulent. We will see soon enough which one is it.

    kjeisenbarth ha scritto:

    Sono perfettamente consapevole che ci sono solo due opzioni percorribili per questo giocatore. Come vuole il casinò o no. Questa è la realtà del gioco online.


    Dici che è così che i casinò lo fanno per capriccio. Il giocatore è legittimo o fraudolento. Vedremo presto quale sarà.

  • Originale English Traduzione Italiano
    nirvana wrote:

    You say it's casino's way like they do this on a whim.

    You're not from the US, are you?  This might play a significant role with regard to personal perspective.  As a US player, my experience is far different than yours.  You don't have to agree with my views, but it might benefit you to know that they are born from an entirely different experience than your own.

    I'm not sure how you're missing this, but the casino allowed multiple deposits without any problem.  I keep reading that this player is from Brazil and that there have been many instances in which a fraudulent gambling ring based in Brazil has taken advantage of several casinos and even LCB.  The fact that this player is from Brazil is only NOW suspect? Why didn't this fact have any bearing on the player's account when they were depositing?

    So, no.  I am not saying that the casino acted on a whim.  It would be more accurate to say they acted when it suited them.  I don't believe Bitstarz is inherently bad. I have heard MANY great things about this group.  I believe, like you, they are looking at this issue from a personal perspective and fail to see the full scope of the issue.  Once they do, I am confident  they will handle it fairly, without prejudice and at the same time hold themselves accountable. 

    nirvana ha scritto:

    Dici che è così che i casinò lo fanno per capriccio.

    Non vieni dagli Stati Uniti, vero? Ciò potrebbe svolgere un ruolo significativo per quanto riguarda la prospettiva personale. Come giocatore statunitense, la mia esperienza è molto diversa dalla tua. Non devi necessariamente essere d'accordo con le mie opinioni, ma potrebbe esserti utile sapere che nascono da un'esperienza completamente diversa dalla tua.

    Non sono sicuro di come ti sia mancato questo, ma il casinò consente depositi multipli senza alcun problema. Continuo a leggere che questo giocatore viene dal Brasile e che ci sono stati molti casi in cui un giro di gioco d'azzardo fraudolento con sede in Brasile ha approfittato di diversi casinò e persino di LCB. Il fatto che questo giocatore venga dal Brasile è sospetto solo ORA? Perché questo fatto non ha avuto alcuna influenza sul conto del giocatore al momento del deposito?

    Quindi no. Non sto dicendo che il casinò abbia agito per capriccio. Sarebbe più esatto dire che hanno agito quando gli è piaciuto. Non credo che Bitstarz sia intrinsecamente cattivo. Ho sentito MOLTE cose fantastiche su questo gruppo. Credo che, come te, guardino la questione da una prospettiva personale e non riescano a vederne l’intera portata. Una volta fatto, sono fiducioso che gestiranno la situazione in modo equo, senza pregiudizi e allo stesso tempo si riterranno responsabili.

  • Originale English Traduzione Italiano

    this complaint is now closed. The player did not comply with the casino request for additonal verificaiton. The member also did not reply to our private messages, nor have replied here and havent been active in nearly two weeks.

    You can make your own conclusions based on all this, but as far as LCB goes this complaint is closed ( we will reopen it in case the player gets back to us ).

    questo reclamo è ora chiuso. Il giocatore non ha rispettato la richiesta del casinò per un'ulteriore verifica. Inoltre, il membro non ha risposto ai nostri messaggi privati, né ha risposto qui e non è attivo da quasi due settimane.

    Puoi trarre le tue conclusioni sulla base di tutto questo, ma per quanto riguarda LCB questo reclamo è chiuso (lo riapriremo nel caso in cui il giocatore ci ricontatti).

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