Wayne has entered the session.
Wayne:Hi. Welcome to Bingo's Customer Support! My name is Wayne. How may I help you today?
Maxim: Yesterday they told me that the withdrawal of money will be made today. But this did not happen! AGAIN! You can not pay 80 euros? SHAME! MASTERS! WHY DO NOT I PAY MONEY?
Wayne:Hello
Maxim: i cant take my money 11 days!
Maxim: SHAME!
Wayne:Sir, as promissed the withdrawal was processed yesterday, on the 28.03
Maxim: This is a blatant lie !!
Wayne:Please be patient
Wayne:This is the date of the transaction 28/03/17 13:14
Wayne: Is there anything else i can help you with?
Maxim: In my account the cashout is still in the status of "Withdrawal processing
Maxim: How do you explain this ???
Wayne:Yes, because it's a bank transfer
Wayne:The withdrawal in this case can't be instant
Wayne:Paid out through: KBC Netherlands
Maxim: What does it mean? When will I get my money?
Wayne:It is being processed by the bank
Wayne:The funds have left Unibet
Wayne:Is there anything else I can help you with?
Maxim: I do not believe you. This is another lie!
Maxim: I need evidence
Maxim: i need proofs
Wayne:Sir, I don't lie.
Wayne:If you don't receive the money in 5 working days , you can provide us with a bank statement
Wayne:And we will investigate this
Maxim: We are brazenly lying! 28.03 I was told that my money will be sent on March 29 !! How could they be sent to 13.14 if I made a request to you in the chat and I was told that they would be paid on 29.03
Wayne:The date of the transaction is the one that I sent you before
Wayne:28/03/17 13:14
Wayne: I can't comment any further. Please be patient
Maxim: In which time zone do you work?
Wayne:CET
Wayne:There is no one at the moment from the payments department which I can contact.
Maxim: Why are you lying to me? I contacted the chat after 28.032017 13.14! I was told that the conclusion will end on 29.03.2017! How is this possible?
Wayne:Sir, as I said. There is no one from the payments department working at the moment. Please be patient and understand it
Wayne è entrato nella sessione.
Wayne : Ciao. Benvenuto nell'Assistenza Clienti di Bingo! Il mio nome è Wayne. Come posso aiutarti oggi?
Maxim : Ieri mi hanno detto che il ritiro dei soldi verrà effettuato oggi. Ma questo non è avvenuto! ANCORA! Non puoi pagare 80 euro? VERGOGNA! MAESTRI! PERCHÉ NON PAGO SOLDI?
Wayne : Ciao
Maxim : non posso prendere i miei soldi per 11 giorni!
Maxim : VERGOGNA!
Wayne : Signore, come promesso, il ritiro è stato elaborato ieri, il 28 marzo
Maxim : Questa è una palese bugia!!
Wayne : Per favore, sii paziente
Wayne : Questa è la data della transazione, il 28 marzo 2017, alle 13:14
Wayne : C'è qualcos'altro in cui posso aiutarti?
Maxim : Nel mio conto il prelievo è ancora nello stato di "Elaborazione di prelievo
Maxim : Come lo spieghi???
Wayne : Sì, perché è un bonifico bancario
Wayne : Il ritiro in questo caso non può essere immediato
Wayne : Pagato tramite: KBC Paesi Bassi
Maxim : Cosa significa? Quando riceverò i miei soldi?
Wayne : La banca sta elaborando il tutto
Wayne : I fondi hanno lasciato Unibet
Wayne : C'è qualcos'altro in cui posso aiutarti?
Maxim : Non ti credo. Questa è un'altra bugia!
Maxim : Ho bisogno di prove
Maxim : ho bisogno di prove
Wayne : Signore, non mento.
Wayne : Se non ricevi il denaro entro 5 giorni lavorativi, puoi fornirci un estratto conto
Wayne : E indagheremo su questo
Maxim : Stiamo mentendo sfacciatamente! 28.03 Mi è stato detto che i miei soldi verranno inviati il 29 marzo!! Come potrebbero essere inviati al 13.14 se vi ho fatto richiesta in chat e mi è stato detto che sarebbero stati pagati il 29.03?
Wayne : La data della transazione è quella che ti ho inviato prima
Wayne : 28/03/17 13:14
Wayne : Non posso commentare oltre. Per favore sii paziente
Maxim : In quale fuso orario lavori?
Wayne :CET
Wayne : Al momento non c'è nessuno del dipartimento pagamenti che posso contattare.
Maxim : Perché mi stai mentendo? Ho contattato la chat dopo il 28.03.2017 13.14! Mi è stato detto che la conclusione terminerà il 29.03.2017! Com'è possibile?
Wayne : Signore, come ho detto. Al momento non c'è nessuno del reparto pagamenti che lavora. Per favore sii paziente e capiscilo