Hello Phillis79,
We've received a reply from the casino. Here's what they replied:
"Hello dear Phillis79.
We apologize for the delayed communication.
We have checked our records and you have uploaded your documents on 24th of August, Monday.
Usually, the verification process takes 24 to 48 working hours, unless there is something stopping this process.
On Wednesday, you were contacted and advised that your process can not be completed, due to the fact that your profile details are missing. You have completed this and your verification process is initiated again. From this point, again, the verification process takes 24 to 48 working hours, unless there is something stopping this.
Now, we apologize that we were not able to complete this in a timely manner but, between summer vacations and our company being with a reduced number of employees, things do take a little bit more to get completed.
We have checked with our KYC and AML office and got the update that this will be sorted out with urgency."
Please let us know if you managed to complete the KYC procedure and receive your payment.
Ciao Phillis79,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò. Ecco cosa hanno risposto:
"Ciao caro Phillis79.
Ci scusiamo per il ritardo nella comunicazione.
Abbiamo controllato i nostri dati e hai caricato i tuoi documenti lunedì 24 agosto.
Di solito, il processo di verifica richiede dalle 24 alle 48 ore lavorative, a meno che qualcosa non interrompa il processo.
Mercoledì sei stato contattato e ti è stato comunicato che il processo non può essere completato perché mancano i dettagli del tuo profilo. Hai completato questa operazione e il processo di verifica è stato avviato nuovamente. Da questo momento, ancora una volta, il processo di verifica richiede dalle 24 alle 48 ore lavorative, a meno che qualcosa non lo impedisca.
Ora, ci scusiamo di non essere stati in grado di completare tutto questo in modo tempestivo ma, tra le vacanze estive e la nostra azienda con un numero ridotto di dipendenti, le cose richiedono un po' di più per essere completate.
Abbiamo verificato con il nostro ufficio KYC e AML e abbiamo ricevuto l'aggiornamento che il problema verrà risolto con urgenza."
Fateci sapere se siete riusciti a completare la procedura KYC e a ricevere il pagamento.