Hi,
I have a problem with my withdrawal. I have provided loads of documents and had my account KYC verified. When I came to withdraw funds they keep asking me for a bank statement in pdf format which I provided multiple time but keep getting a reply that they don't accept a screenshot. Same document that I uploaded for withdrawal was accept by them for the proof of address.
Below is a transcript of the same reply I keep getting.
Dear Anthony
Thank you for providing us with your documents.
Sadly, the document you uploaded for the verification of your IBAN cannot be accepted due to the fact that it is a screenshot.
In order for your IBAN xx6001 to be verified, the following documents are accepted:
- Bank statement or an official bank document that states the IBAN and the accountholder's name.
The documents should be clear and in PDF form or a photograph of a physical document. Screenshots are not accepted, as well as, scanned or cropped images.
All the documents should be uploaded to your gaming account. To upload your documents please click on your Icon -> My profile - > Documents tab -> Select the type of the document -> Choose file -> Verify.
Can you try and help me out.
Many Thanks
Anthony
CIAO,
Ho un problema con il mio prelievo. Ho fornito un sacco di documenti e ho verificato il mio account KYC. Quando sono arrivato a prelevare fondi continuano a chiedermi un estratto conto in formato pdf che ho fornito più volte ma continuano a ricevere risposta che non accettano uno screenshot. Lo stesso documento che ho caricato per il ritiro è stato accettato da loro come prova di indirizzo.
Di seguito è riportata una trascrizione della stessa risposta che continuo a ricevere.
Caro Antonio
Grazie per averci fornito i tuoi documenti.
Purtroppo il documento che hai caricato per la verifica del tuo IBAN non può essere accettato perché è uno screenshot.
Per poter verificare il tuo IBAN xx6001 sono accettati i seguenti documenti:
- Estratto conto o documento bancario ufficiale che riporti l'IBAN e il nome del titolare del conto.
I documenti devono essere chiari e in formato PDF o una fotografia di un documento fisico. Non sono accettati screenshot, così come immagini scansionate o ritagliate.
Tutti i documenti dovranno essere caricati sul tuo conto di gioco. Per caricare i tuoi documenti clicca sulla tua Icona -> Il mio profilo -> scheda Documenti -> Seleziona il tipo di documento -> Scegli file -> Verifica.
Puoi provare ad aiutarmi?
Grazie molto
Antonio