I am facing problems with a withdrawal requested from betting company Bet2u.
Allow me a moment to provide you with further information. I registered in Bet2u as I thought it wasn't a scam because the site was advertised on Skrill's website.
I am a fully verified customer and i have screenshots proving that.
I ve deposited to Bet2u (Dazzlester Limited) via my Skrill Wallet the following amounts:
- 18/10/22 23:42 100€ 4465583230
- 18/10/22 23:59 20€ 4465603079
- 20/10/22 01:24 38.5€ 4467129475
- 20/10 01:27 80€ 4467131400
- 20/10 01:28 20€ 4467132727
- 23/10 3:13 50€ 4471435524
- 23/10 3:21 88€ 4471440108
- 23/10 3:25 28€ 4471442599
- 23/10 3:50 20€ 4471912659
- 26/10 3:46 170€ 4476339502
Total: 614.5€
Then, after some bets I decided to request a withdrawal via skrill
My first withdrawal request was placed on 26/10 00:55. I have attached all the relevant screenshots of my attempts to communicate with the company, via emails or livechat, to resolve the issue (you can find them with the withdrawal request id below)
Then, after 4 days of waiting I did some research on the web and read that a lot of other customers are having the same issues. I am providing you with trustpilot's link where you can read the customer https://www.trustpilot.com/review/www.bet2u.com
At the same time, I've contacted Skrill live chat, because I started feeling really anxious about my requests. Customer support agent informed me to contact this email address providing all the relevant proof for my case to be resolved.
On 28/10 13:00, I cancelled the above withdrawal request and immediately placed a new one, thinking that there might be a technical issue and a new request may solve the problem. Before asking for a new withdrawal, I asked about the processing time (via skrill, it is stated to be 1 hour) The new request's id was 152700139. I contacted the live chat 3 times, one every 12 hours. The same answers again, and in the end they stopped reading or answering my questions (see attached screenshots below). Simultaneously, I tried to communicate with the company via email. I sent 4 emails, every 12 hours, and neither received an answer back.
Please, i would really appreciate your help. By now, my total balance is 813.97€ (527,11€ under withdrawal request and 286.86€ in my remaining balance)
I am fully convinced that the site is a scam. I provided you with all the relevant proof about the case. If you research the company online you will be amazed by the amount of formal complaints against them.
I have also contacted Skrill, Bet2u, LPB in Latvia, DAZZLESTER LIMITED and the Gaming Commission of Curacao.
Looking forward to hearing from you
I am at your disposal for any further communication
Sto riscontrando problemi con un prelievo richiesto dalla società di scommesse Bet2u.
Concedetemi un attimo per fornirvi ulteriori informazioni. Mi sono registrato su Bet2u perché pensavo che non fosse una truffa perché il sito era pubblicizzato sul sito di Skrill.
Sono un cliente completamente verificato e ho degli screenshot che lo dimostrano.
Ho depositato su Bet2u (Dazzlester Limited) tramite il mio Portafoglio Skrill i seguenti importi:
- 18/10/22 23:42 100€ 4465583230
- 18/10/22 23:59 20€ 4465603079
- 20/10/22 01:24 38,5€ 4467129475
- 20/10 01:27 80€ 4467131400
- 20/10 01:28 20€ 4467132727
- 23/10 3:13 50€ 4471435524
- 23/10 3:21 88€ 4471440108
- 23/10 3:25 28€ 4471442599
- 23/10 3:50 20€ 4471912659
- 26/10 3:46 170€ 4476339502
Totale: 614,5€
Poi, dopo alcune scommesse ho deciso di richiedere un prelievo tramite skrill
La mia prima richiesta di prelievo è stata effettuata il 26/10 alle 00:55. Ho allegato tutti gli screenshot rilevanti dei miei tentativi di comunicare con l'azienda, tramite e-mail o livechat, per risolvere il problema (li puoi trovare con l'ID della richiesta di prelievo di seguito)
Poi, dopo 4 giorni di attesa, ho fatto qualche ricerca sul web e ho letto che molti altri clienti stanno riscontrando gli stessi problemi. Ti sto fornendo il link di Trustpilot dove puoi leggere il cliente https://www.trustpilot.com/review/www.bet2u.com
Allo stesso tempo, ho contattato la live chat di Skrill perché ho iniziato a sentirmi davvero in ansia per le mie richieste. L'agente dell'assistenza clienti mi ha informato di contattare questo indirizzo email fornendo tutte le prove pertinenti per la risoluzione del mio caso.
In data 28/10 alle ore 13:00 ho annullato la richiesta di prelievo di cui sopra e ne ho subito inserita una nuova, pensando che potesse esserci un problema tecnico e una nuova richiesta potesse risolvere il problema. Prima di chiedere un nuovo prelievo, ho chiesto informazioni sul tempo di elaborazione (tramite Skrill, è indicato in 1 ora). L'ID della nuova richiesta era 152700139. Ho contattato la live chat 3 volte, una ogni 12 ore. Ancora una volta le stesse risposte e alla fine hanno smesso di leggere o rispondere alle mie domande (vedi screenshot allegati di seguito). Allo stesso tempo, ho provato a comunicare con l'azienda via e-mail. Ho inviato 4 e-mail, ogni 12 ore, e nessuno dei due ha ricevuto risposta.
Per favore, apprezzerei davvero il tuo aiuto. A questo punto, il mio saldo totale è di 813,97€ (527,11€ nella richiesta di prelievo e 286,86€ nel saldo rimanente)
Sono pienamente convinto che il sito sia una truffa. Ti ho fornito tutte le prove rilevanti sul caso. Se effettui una ricerca online sull'azienda, rimarrai stupito dalla quantità di reclami formali contro di loro.
Ho contattato anche Skrill, Bet2u, LPB in Lettonia, DAZZLESTER LIMITED e la Gaming Commission di Curacao.
Attendiamo un vostro riscontro
Sono a vostra disposizione per ogni ulteriore comunicazione