Hey,
I think is fair to warn anyone about Bet2U. You can easily search the forum and find out there are lot of problems considering this casino. Never deposit any money here and expect to get any of it out. I have been trying to withdraw my money out of this casino for over 7 months now.
I deposited 3000€ and my total balance is now 4136,77€.
I tried to withdrawal on 1.3.2021 which was rejected since I needed to verificate my account using skype call.
I got my account verified and then starts the madness.
I got informed that I am not allowed to use my deposit method (skrill) to withdraw.
I made my second withdrawal request on 14.3.2021 which got approved on 26.3.2021. Even when it got approved it was never paid. On 19.4.2021 I had finally response why it was not paid. The payment was not processed due to a technical error. They asked me to make a new withdrawal that would be paid with utmost priority.
I made a new withdrawal on 20.4.2021 and with utmost priority it was once again not paid due to a technical error on 27.7.2021.
Once again I made a new withdrawal which has been pending on since 2.8.2021
It has been over 7 months of trying to get my money out of this casion. I have been sending them emails about the situation and asking for help in the live chat with. Live chat keep sending me to support and when I reach the support they don´t answer at all or in months.
I noticed that you have been able to help some of the victims of this casino before. So I would be super grateful if you could help me also.
EHI,
Penso che sia giusto avvisare chiunque di Bet2U. Puoi facilmente cercare nel forum e scoprire che ci sono molti problemi considerando questo casinò. Non depositare mai denaro qui e aspettarti di ritirarne qualcosa. Sto cercando di ritirare i miei soldi da questo casinò ormai da oltre 7 mesi.
Ho depositato 3000€ e il mio saldo totale ora è di 4136,77€.
Ho provato a effettuare un prelievo il 1.3.2021, ma è stato rifiutato poiché dovevo verificare il mio account utilizzando una chiamata Skype.
Ho verificato il mio account e poi inizia la follia.
Sono stato informato che non mi è consentito utilizzare il mio metodo di deposito (skrill) per prelevare.
Ho effettuato la mia seconda richiesta di prelievo il 14.3.2021 che è stata approvata il 26.3.2021. Anche quando è stato approvato non è mai stato pagato. Il 19.4.2021 ho finalmente ricevuto risposta sul motivo per cui non è stato pagato. Il pagamento non è stato elaborato a causa di un errore tecnico. Mi hanno chiesto di effettuare un nuovo prelievo che sarebbe stato pagato con la massima priorità .
Ho effettuato un nuovo prelievo il 20.4.2021 e con la massima priorità ancora una volta non è stato pagato a causa di un errore tecnico il 27.7.2021.
Ancora una volta ho effettuato un nuovo prelievo in sospeso dal 2.8.2021
Sono passati più di 7 mesi dai tentativi di ottenere i miei soldi da questo caso. Ho inviato loro e-mail sulla situazione e ho chiesto aiuto nella chat dal vivo. La chat dal vivo continua a mandarmi al supporto e quando raggiungo il supporto non rispondono affatto o dopo mesi.
Ho notato che sei già stato in grado di aiutare alcune delle vittime di questo casinò. Quindi ti sarei molto grato se potessi aiutare anche me.