Bet2u are holding back my funds, running me in circles with the same messages about forwarding my request to the right department. I played through their 100% Friday bonus,
received 2 payouts and then they started to run me in circles, clearly to avoid paying out the rest. I've received payouts from them about 3-4 times before, never any hassle, but now
it's been 2 months. I've been a customer with them for approx. 10 months and my account was verified early on.
I've tried to contact support, but support@bet2u.com has only answered me
once, with the same nonsense about forwarding to the relevant depratment.
So my account has been verified, I've received pauouts in the past, and now they're not willing to release my funds, approx. 2500 Euro.
Then they suddenly wanted to verify my account with Skype, which is strange by itself as my account was verified and I've received 3 or 4 payouts earlier.
The purpose was to verify my account but in reality was all about the rules they have, felt like they tried to set me up to fail. They promised to get back to me within 2 working days,
now it's been 28 days and I still haven't heard anything from them.
Contacted chat, and now they're claiming that it may take up to 20 working days to verify the account.
Another way of dragging me in circles.
Bet2u sta trattenendo i miei fondi, facendomi girare in tondo con gli stessi messaggi sull'inoltro della mia richiesta al dipartimento giusto. Ho giocato con il loro bonus del venerdì del 100%,
ho ricevuto 2 pagamenti e poi hanno iniziato a girarmi in tondo, chiaramente per evitare di pagare il resto. Ho ricevuto pagamenti da loro circa 3-4 volte prima, senza mai problemi, ma ora
sono passati 2 mesi. Sono loro cliente da ca. 10 mesi e il mio account è stato verificato in anticipo.
Ho provato a contattare il supporto, ma support@bet2u.com mi ha solo risposto
una volta, con le stesse sciocchezze sull'inoltro al dipartimento competente.
Quindi il mio conto è stato verificato, ho ricevuto pagamenti in passato e ora non sono disposti a rilasciare i miei fondi, ca. 2500 euro.
Poi all'improvviso hanno voluto verificare il mio account con Skype, il che è strano di per sé dato che il mio account è stato verificato e ho ricevuto 3 o 4 pagamenti in precedenza.
Lo scopo era verificare il mio account, ma in realtà era tutto incentrato sulle regole che hanno, sembrava che cercassero di farmi fallire. Hanno promesso di rispondermi entro 2 giorni lavorativi,
ora sono passati 28 giorni e non ho ancora avuto loro notizie.
Ho contattato la chat e ora sostengono che potrebbero essere necessari fino a 20 giorni lavorativi per verificare l'account.
Un altro modo per trascinarmi in tondo.